Хмурая Ласточка 1.2L by Number One

Автор Number One, 01 Червня 2011, 12:47:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ЯРОСЛАВ


Number One


Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Number One

Вот ещё фотка наклеечки, жаль только, что уже не с Нокии...

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

ЯРОСЛАВ

а, у меня 177, мне отлично за рулём.  :)

Number One

Сегодня начата работа над короткой кулисой!
Куплен ремкомплект, разобрана сама кулиса. Попробовал по схеме Критика, выбил шарик наполовину со шлицов, поставил на машину, прикрутил канешна не оч, так, лишь бы держалось (небольшые люфты, но докручивать до конца было влом). Стало немного короче, но... Вобщем, так и не поставил. Нужно всё-таки разобратся с укорачиванием (+ обрезать и подогнуть рычаг в салоне) и докупить пыльник на тягу, бо порваный. В ремкомплекте его нету, зато есть пружинка, которую, как не думал, так и не придумал, куда засунуть. Вроде идёт на тягу, но к чему там её крепить, хз.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

АнтохА

пружинка стояла в старокулисах на старых таврах стягивая 2 арматурины кулисы, сантиметров на 10 от начала кронштейна кулисы

Number One

А вот ещё такой вопрос: за счёт чего обеспечивается автовыставление рычага в салоне в положение 3-4 передача, как написано в мурзилке?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

YUKON

Пружина в кулисе!...в коробке еще +, но там она совсем слабая!

Number One

Так в кулисе у меня только одна пружина - та, которая рычаг подпирает, для задней передачи.  :|

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

АнтохА


Number One

Она на прожим рычага работает, как она может в поперечном направлении работать?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

АнтохА


Number One

От Критика никак не дождусь ответа, как же он делал короткоход :)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Дима

Все робив по такій схемі
Сьогодні вирішив зробити собі короткохідну кулісу.
почитав пару варіантів в неті від 4el DRX Anton Vegas, але в результаті всьоравно доробляв по своєму бо в варіанті DRX він робив вставку тільки 7 мм, а я в 3 рази більшу, Anton Vegas взагалі зняв нижню захисну коробочку..
купив ремкомплект куліси на всякий випадок і взявся за роботу
основне завдання підняти шарік вище від його рідного положення
для роботи потрібно: ключі: 10,13,17
знімаємо кулісу, процес:
відкрутити ручку КПП,зняти чехол шкіряний в салоні з ручки КПП, відкрутити кріплення куліси до кузова, відкрутити додаткове кріплення/тягу куліси від КПП, відкрутити тягу(в кого куліса добре відрегльована, і він не хоче її знов регулювати, можна відкручувати не хомут, а 2-ге з\"єднання там де втулка/бочечка)
розібрашви кулісу, я здивувався бо на ричагу не було в низу штиря, який я бачив на фото в неті, можливо це якраз і є різниця між старою і новою кулісою.
збив шарік з його посадочного місця, поміряв штангельом ричаг, він 15 мм, і найшов підходящого діаметру кусок армованого шлангу.
спочатку відрізав 3 см, але потім цього оказалося трохи забагато, і потім відрізав десь 2.2-2.5 см, це якраз гуд
насадив на місце шаріка шланг, а зверху сам шарік, ніяк його не фіксував бо він десь на половину сів на своє місце з шліцами і міцно тримався
з коробочки яка знаходиться в низу куліси з середини вирізав 3 перегородки, які заважали пересуванню куліси.
поміняв ремкомплект, змастив всі поверхні які труться Літолом... і тут мене покликали і я відлучився трохи.....
коли прийшов, зібрав, поставив на машину....
виліз з ями, сів всалон, пробую, а 1-3-R передачі включають десь під панелькою.
думаю вот ФАК, я ж регуліровку куліси збити не міг, шо за нах....
глянув на ричаг в салоні і поняв свою помилку, я зібрав його не тим боком, перевернувши тягу відносно ричага в іншу сторону
ричаг в салоні має такий вигляд

     \\
     |

а в мене він получився вот такий

    /
    |

знов заліз в яму, зняв кулісу, розібрав, перевернув, зібрав , поставив на місце
сідаю в салон, клацаю передачі, 1-2-3-4- а 5 не включається.......
думаю шо за фігня, я ж сточив перегородки в коробочці....

знов заліз в яму, зняв кулісу, розібрав, і поняв причину, там є металева планка, на ричагу є штирьок який ходить по цій планці, коли ричаг відхилено вправо, на задню і 5 передачу
в нас задня включаєтьс тільки якшо натиснути ричаг в низ... тоді штирьок по Z подібный металевый планці переходить вниз і дозволяє включити задню.
але так як ми підняли шарік вверх, значить ричаг опустився в низ, і постійно рухався по нижньому ходу планки, і давав змогу включити тільки задню передачу....

кароче зняв ту пластину, викинув, зібрав знов, знов в яму, поставив кулісу....

і нарешті, сів в салон, чік чік, передачі щолкаються як на іномарці, зразу пішов сів в дядін Мондео, різниці майже нема, а аніше була...
і задня включається без вдавлювання ричага вниз....

поїхав додому, по дорозі привикав до десь в 2 рази коротшого ходу ручки КПП.

фоток не робив

але дозволю собі вкрасти фотку з нету


зліва сток ричаг
зправа короткохідний

видно шо на правому шарік піднятий, і сточений штирьок внизу(але в мене його не було взагалі)

хто осилить таку кількість писанини і повторить на своїй машині, буде дуже задоволений.
Моё хобби \"ТЮНИНГ\"
Slavuta 1.2s

Number One

KRASAVCHEG, я и делал по этой схеме!
Но мне просто непонятно, на чём будет держатся шарик, если длинна шлица 20 мм, а вставка 30 мм?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!