Флудилка-2012(приветствия,оффтоп и прочее)

Автор Number One, 01 Січня 2012, 02:02:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Skiper

С ротором гемора будет больше (масло доливать, и пр.) и капиталке не поддаётся. После своего срока пробега - на мусорник.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Александр

зате з нього можна зняти таку потужність, що звичайним і не снилась. Правда, може здетонувати.
Глаза боятся, а руки из жопы.

YUKON

Та ви уважно дивились на те фото? Там така рокєта біля МаздИ стоїть...от вже дивляться ток на машини! :D  :D  :D

YUKON

Цитата: sniperей дали за зеркольце подержаться :D
Эх - маладежжжжж!

YUKON

Снайпер...пока очень молодой нужно думать всегда везде и повсемесно!...и не отмазуйся! А девушка это не жена!...отличай понятия!

LonelyWolf

Цитата: YUKONДааа!Таку б я МаздУ оприходував би:
Да уж, хороша Маздочка. Хотя,странное имя для девушки.

YUKON

Вульф...ну спалил всю кантору! Как мог так и спалил.. :D  :D  :D
Так низя! 8) Хотя имя ничем не хуже чем МерсЕдес!

Kritik

Цитата: YUKONС ЗАЗ-овским ротором купа гемору! Його зробили дуже давно...і на доводку бабла ніхто не виділяв...робили ще при совку за допомогою НАМИ! По треку в Запоріжжі ганяли 3 Таврона! На той час хотіли виставляти в раллійних гонках за заводську команду! Але все як завжди всі дослідження було передано ст. братові - АвтоВАЗю! Так все і здохло...за час нельожної неньки не досліджував чи робились якісь рухи в цьому напрямку чи ні!
А от япона мать в цей час доводила до \"ума\" свої РПД випускала в світ, продавала,і моємо зараз РИкс-8-му МАзду...ляля що зовні що по механіці!
Дааа!Таку б я МаздУ оприходував би:
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x1/4400/000/000/2a1/d44/88cdd1fa2765e4c9-large.jpg

біленьку чи чорненьку?)))))

я про ВАЗ ротори)
вони досить нормальні... вже майже рік будується в Львові роторна 2108
вже зроблено майже все... тільки затримка в впускному колекторі , під Dellorto... хто бачив вживу ротор, знає який там впуск, може собі уявити, шо цей колектор під прості карби - це просто секас!))))

побачимо цим літом як вона поїде на драгу
у власника цієї 2108, до цього на 1.4 моторі був час 14,8 здається сек.. і кубок з Вінниці...
думаю Ротор в нього поїде дуууже зачотно)

а про ЗАЗ ротори навіть не чув....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Skiper

Цитата: sniperа Мерседес нету? может она поинтереснее?
Вот Мерседес
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

YUKON

Цитата: sniperво, совсем другое дело, на капоте ее :D ммм.... *THUMBSUP*
А чем Мерседес от Мазды отличается??? ножки и там и там ничего себе...А ну да не такая тощая...Снайпер ты таких боишся? ...залюбят до икотки? :D  :D  :D
Kritik пишет:
біленьку чи чорненьку?)))))

оприходував би і біленьку і чорненьку  :D обох, а чого мєлочиться?
А за РПД по хар-кам 2чи 3 секції, начебто літровий об\'єм, 140-170 бігових конів!

Нє, ну народ гонить і не бібікає - http://vkurse.ua/ua/technology/v-gibridnykh-avtomobilyakh-chery.html

Історія ротора ВАЗ
Рік 1974-й. Наказом генерального директора Волзького автозаводу створено спеціальне конструкторське бюро роторно-поршневих двигунів.
Плани найграндіозніші - створити роторно-поршневий двигун для автомобілів «ВАЗ», що перевершує за своїми показниками традиційний поршневий мотор.
Основу колективу склали випускники вузів і фахівці авіаційних підприємств Самари. В арсеналі в них були молодість і ентузіазм. Начальником СКБ РПД був призначений заступник технічного директора Борис Сидорович Поспелов, головним конструктором - Михайло Олексійович КОРЖОВ.
Розробка перших вазовских РПД йшла паралельно з вивченням конструкцій закордонних зразків і під дуже скромні технологічні можливості експериментального цеху, тому частина деталей використовувалася з імпортних двигунів. Перші двигуни не відрізнялися ні витонченістю компонування, ні своїми показниками, і це природно для початку робіт з таким складним виробом, але вони дозволили накопичити досвід і позначити основні проблеми такої простої на перший погляд конструкції. Було зроблено кілька варіантів компонування РПД в автомобілі «ВАЗ», перш ніж з\'явився прототип, який став базовим двигуном і який прийняли на підготовку виробництва. Цим двигуном став односекційний РПД ВАЗ-311 потужністю 70 л . С. з геометричними параметрами, як у японського 13В. Підготовка виробництва велася по нереальним планам одночасно з доведенням двигуна: проблем було більше, ніж рішень. Незважаючи на недоведенность конструкції, було прийнято рішення про випуск дослідно-промислової партії автомобілів ВАЗ-21018 з РПД. Після того як автомобілі були продані, вибухнув скандал, оскільки масові дефекти в експлуатації породили хвилю рекламацій. Керівництво заводу змушене було замінити на проданих автомобілях роторно-поршневі двигуни на серійні поршневі. Послідували і оргмеропріятія: чисельність СКБ була скорочена вдвічі, припинилося будівництво цехів і адміністративного будинку. Пішло багато висококваліфікованих фахівців. Так закінчився період авантюр і фантазій, потрібно серйозно оцінити стан справ.
Обстановка в СКБ була критичною. Б.С. Поспєлов зміг у цій складній ситуації зберегти самовладання і зробити правильні висновки. Оцінка областей застосування РПД і їх технічний рівень показували, що для виконання всіх вимог, які пред\'являються до автомобільного двигуна, необхідний великий обсяг доводочних робіт, освоєння нових матеріалів і технологій і проведення тривалих випробувань. Можливість установки в вазовський автомобіль двигуна потужністю 120 ... 140 к.с. зацікавила спецслужби, вимоги по ресурсу і витраті палива були нижче, ніж у автомобіля загального призначення, а заміна двигуна в ході експлуатації ними допускалася. З їхнього боку гарантувалася кваліфікована експлуатація та надання інформації про дефекти. Для СКБ це було ідеальним варіантом. Так з\'явився автомобіль спеціального призначення ВАЗ-21019 з двосекційним двигуном потужністю 120 л . С.
Ситуація в СКБ стабілізувалася, почався плідний період доведення, було реальне просування по шляху поліпшення показників двигуна. З\'явилися позитивні відгуки про наш автомобілі та його незамінності при виконанні оперативної роботи. Символічно, що працювали на автомобілях з РПД називали його «Аркан».
Стали надходити пропозиції від інших підприємств про розробку РПД для мотоцикла, літальних апаратів, амфібійних суден, підвісних човнових моторів. Роботи велися за госпдоговорами і частково компенсували витрати на утримання СКБ.
До кінця 80-х стало можливим повернутися до проекту автомобіля загального призначення з виконанням всіх норм. Тому, коли СКБ був замовлений двигун для автомобіля спеціального призначення «Таврія», Поспєлов поставив завдання - спроектувати двигун, який би, крім автомобіля «ЗАЗ», міг бути встановлений в автомобіль ВАЗ-2108 без доопрацювання кузова і трансмісії. Що й було зроблено. Двигун вийшов на рідкість вдалим, перші ж зразки без особливих проблем пройшли випробування в складі автомобілів «ВАЗ» і «ЗАЗ». Потужність цього двигуна 105 л . С. була достатньою для «Таврії» (максимальна швидкість більше 200 км / год ) І мала для передньопривідних автомобілів «ВАЗ», тому планувалася розробка двигуна більшого робочого об\'єму для автомобілів сімейства ВАЗ-2108. Але цьому не судилося статися. 16 січня 1987 р . помер Борис Сидорович Поспелов. Конструктор, енергійний і справедливий керівник, гідна людина. На загальних зборах СКБ РПД начальником був обраний Володимир Андрійович Шнякін.
Головним стратегічним напрямком стало створення двигунів для авіації загального призначення. Автомобільний двигун стає другорядною роботою, хоча виробництво застарілої «класики» ВАЗ-21079 з карбюраторним РПД ВАЗ-4132 триває. Роботи над двигуном для передньопривідних автомобілів «ВАЗ» були припинені.
Безперечно, в Росії з її величезною територією вважається дивним той факт, що відсутній авіація загального призначення, тобто невеликі 2 ... 7-місцеві літаки. Приваблива перспектива - бути монополістом на цьому ще тільки зароджується ринку.
Але за цією привабливістю криється величезна робота зі створення цілої галузі, не існуючої поки що в нашій державі. Величезні і технічні проблеми, пов\'язані з виконанням специфічних авіаційних вимог, які не мають місця при створенні автомобільного мотора.
Необхідність фінансування послуг сторонніх організацій не дозволяє зовсім відмовитися від випуску автомобілів з РПД. Ця обставина в 1994 р . змушує зайнятися розробкою двигуна потужністю 140 л . С. для сімейства автомобілів ВАЗ-2108. Роботи ведуться спішно, в результаті новий двигун ВАЗ-415 мав багато дефектів, усунути які можна було лише заміною двигуна. З великими труднощами вдалося усунути більшість з цих дефектів, виконати російські норми токсичності та отримати сертифікат, який дозволяє продавати автомобіль з РПД. І все ж це був і є двигуном 80-х років, з карбюратором.
Експлуатація автомобілів з РПД показала наявність стійкого попиту на автомобіль з підвищеними динамічними якостями. Розгін автомобіля з РПД ВАЗ-415 до 100 км / год складає 9 сек. і максимальна швидкість - 190 км / год .
Але сьогодні для продовження провадження потрібна серйозна модернізація випускається РПД ВАЗ-415. Це перш за все впровадження заходів для виконання сучасних норм токсичності та адаптація двигуна під сімейство автомобілів ВАЗ-2110. І як не дивно, але, крім технічних проблем, позначилися і інші складності.
Досвід роботи СКБ над автомобільним та авіаційним двигунами одночасно показав несумісність цих робіт по більшості конструкторських рішень. Частково можуть бути єдиною технологічна та виробничі бази, а розробники авіаційного та автомобільного двигунів мають бути поруч, але окремо. Вимоги до автомобільного та авіаційного двигунів багато в чому протилежні. Так, наприклад, режими роботи автомобільного двигуна, що визначають його економічність і токсичність в міському циклі, для авіаційного двигуна не регламентуються взагалі. І навпаки: головні режими роботи авіаційного мотора - «злітна» і «крейсерський» - малозначущі для автомобільного двигуна. Особлива проблема - матеріали. Загальноприйняті в автомобілебудуванні матеріали не можуть бути застосовані для авіаційного двигуна. Тому робота конструкторів одночасно і над авіаційним, і над автомобільним двигунами малопродуктивна. Тут потрібно командна робота, коли конкретні люди займаються конкретною справою.
Що стосується техніки, то сучасні технології та електронні системи, впроваджені за останні роки, дозволяють у короткий термін успішно вирішити всі проблеми, пов\'язані з екологією, ресурсом і паливної економічністю, що і продемонструвала Mazda. Очевидні переваги РПД дозволяють розширити потужностний ряд автомобілів «ВАЗ» і запропонувати покупцеві, крім масового автомобіля, динамічну високошвидкісну модель, демонструючи тим самим, що заводу не чужі унікальні технології. А це вже імідж і реклама. Все це реально.
Роторно-поршневий двигун має достатній потенціал, щоб бути конкурентоспроможним і рівним серед кращих. А поки виробництво СКБ РПД продовжує випуск автомобілів сімейства ВАЗ-2108 з роторно-поршневим карбюраторним двигуном потужністю 140 л . с.

YUKON

Цитата: sniper
Цитата: YUKON
Цитата: sniperво, совсем другое дело, на капоте ее :D ммм.... *THUMBSUP*
А чем Мерседес от Мазды отличается??? ножки и там и там ничего себе...А ну да не такая тощая...Снайпер ты таких боишся? ...залюбят до икотки? :D  :D  :D

та не, у самого девушка на 48 кило :D пушинка, за то прес прощупывается, прикольный такой :[

остальное потом почитаю, у меня 5 мин назад пара началась *ROFL*
Значит просто хочется попробовать и такую как Мерседес! Ну решение одобряю! А я люблю таких как МаздА! Никогда не наедаются! Вот этим и пользуюсь! :D  :D  :D


http://www.shop.autotc.ru/index.php?razdel=vaz/2108/dvigatel_sobrannie-motori_rpd_rpd-415-karbyrator
Никто не желает приобрести???  ;)

Александр

Цитата: sniperвам такую хрень скидывали?

заходишь в комнату...в комнате на кровате лежат 2 пёсика и 4 котика...стоит жираф и 5 бегемотов...летает 3 курицы и сидит одна уточка(маленькая-маленькая)....сколько ног в комнате????....за не правильный ответ ставишь жирафа на 3 дня на авку...удачи)))...играем только по честному)))
То-то я думаю, що вже півконтакту млятських жирафів.  *WALL*
А про камаро можеш трохи помріяти. Так, щоб губи не порепались  *BRAVO*   :D   :D
Глаза боятся, а руки из жопы.

Number One

Главное, клавиатуру слюнями не залить :P

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Number One

Синдром Снайпера прогрессирует: уже 3 зараженых :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

roman-udacha

Цитата: sniperвот нахрена она мне? а хочу :[

Вот будет у тебя \"такое\", и что?! А как же твой родной набор инструментов, куча мата,  поиски эстакады и непонятных стуков, глюков инжектора, подшипников, микаса... Где это все будет?)

Тьфу короче, скучно будет жить  *DONT_KNOW*