slavuta 1.2L raspberry

Автор Слава, 13 Лютого 2012, 08:46:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

Роман

В тебе тахометр є?
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Слава

нету :\'(
правда батя обещял выделить средств. (он электрик подключить сможет)
радиотехника – наука о контактах. Неисправность – это наличие контакта там, где его не должно быть и отсутствие его там, где он нужен.
http://

Роман

Да ти і сам можеш  :)  Ніц там складного немає. По тахометру можна більш менш точно виставити , але газоаналізатор то точніше! Взнай для себе , мені здаєця шо регуліровка не повина дорого коштувати, бо поки нормально відрегулюєш бензи, часу і грошей  потратиш  скільки б пішло відати  карбюраторщику.
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Слава

у нас нет нормальных карбюраторщиков(((
самый офигенный на весь город, такое гуано мне настроил что больше я к нему не пойду(
радиотехника – наука о контактах. Неисправность – это наличие контакта там, где его не должно быть и отсутствие его там, где он нужен.
http://

Роман

А скільки в вас всього їх є? Я тоже мав проблему з карбом, поїхав до карбюраторщика, той почав собі ціну набивати мол ми не регуліруєм на машині, треба повністю знімати міняти ,прокладки, кароче набазарив мені купу ху. А я ж розбирав і знаю шо в мене карб в нормальному стані, і подумав сам навчуся , побавився пару днів, потім через деякий пробіг від власних відчутів ше трохи порегуліровав і найшов оптимальні настройки.
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Слава

дык у меня сначала 20 литров жрало потом 15 может и я найду свои 7-8 литров по городу и 6 за городом?

карбюраторщиков у нас несколько. вот думаю к дяде юре заеду говорят он тоже шарить.
а замена прокладок и прочей лабуды, так я сам все диафрагмы заменил, и прокладку, на коллектор вырезал сам прокладки из материала специального. и почистил тоже, даже болт СО вытянуть умудрился (дядя когда у видел охринел) как ты его вытажилОО *WALL* ?

так что пусть не разводят
радиотехника – наука о контактах. Неисправность – это наличие контакта там, где его не должно быть и отсутствие его там, где он нужен.
http://

Роман

Ну правильно сам дойдеш до своїх 8 л  :) Просто найкраще регулювати тому хто їздить на машині і точно відчуває чого їй бракує.
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Слава

кста те когда я снял головку, увидел маркировку на поршнях 1 и 4й А а 2и3 В. мне кажется или это не правильно. насколько я (думаю) размеры должны быть одинаковые.
радиотехника – наука о контактах. Неисправность – это наличие контакта там, где его не должно быть и отсутствие его там, где он нужен.
http://

Роман

Ну да повинні бути одинакові по вазі, я незнаю маркіровки зазівських поршней такшо нічим тобі не поможу, шукай в неті маркіровку тоді буш знати.
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Number One

Если не ошибаюсь, А - это первый ремонтный размер, В, соответственно, 3-й.
Чё, точили только 2 цилиндра? %)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Слава

ну про то что то разные рем комплекты я знаю и отличаются они на 1 сотку.
я про то что поршни должны быть одинаковые чтоб был баланс а тут блин через задницу как то(((
радиотехника – наука о контактах. Неисправность – это наличие контакта там, где его не должно быть и отсутствие его там, где он нужен.
http://

Юрий

С точки зрения регулировки карба, то винтом кол/кач (СО) расход особо, ни уменьшить ни увеличить. Это влияет на расход на ХХ, а основная регулировка это уровень в поплавковой камере. При условии если неразбитые жиклеры, ни порваные мембраны и т.д.

Number One

Как тогда объяснить, что если открутить винт качества, расход будет бешенный?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Роман

Вот якраз рівень в поплавковій камері не впливає , його можна на глаз виставляти, єдине можна зробити перелив машина буде дуситись і не їхати.  А розбиті жикльори як виглядають то їх молотком з цвяхом пробували регулювати?  :D
З мембрамами згідний, але це зразу чути. І прокладки шоб сильно видавленні не були , а то буде воздух підсасувати. А вот болт якості якраз і є основною регуліровкою, регулюєця кількість палива яка подаєця на х.х , шо дуже важливо по їзді по місту де ти 30% часу стоїш і не їдеш. Коли ти даєш газу то в тебе відкриті дросельні заслонки, і за рахунок розрідження , в тебе повітря видуває потрібну кількість палива при нагрузці, а на х.х ти тільки сам можеш регулювати кількість палива , якщо в тебе машина без тахометра ти сам точно не виставиш холостий, ти на слух 1000 об не відрізниш від 800 об, вот звідси буш мати і переросхід, хоча машина добре їхати буде бо суміш багата і холостий великий .
Жизнь не имеет другого смысла, кроме того, который мы в нее вкладываем...
Slavuta 1.2 L  Гбо Lovato вак.

Number One

Система ХХ работает постоянно, так шо чем сильнее откручен винт качества - тем больше будет расход!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!