Хмурая Ласточка 1.2L by Number One

Автор Number One, 01 Червня 2011, 12:47:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Number One

Антон
 :(  :(  :(    лан, будем знач менять радиатор... Когда нить... :)

arhangel
Место самое оно! Лежит жёстко, не ёрзает, при экстренном торможении не вылетает вперёд, двигать сидуху не мешает. Но... я и не двигаю её особенно :)



Работа двига меня сейчас поражает, причём неожиданно, в хорошем смысле слова :)  Можно ездит вообще без прогрева, пре шо дурна!
И когда на холодную заводишь, 15 сек подсоса, сбросил его, газанул пару раз, и... работает!  o_O  :P   550-600 оборотов, но работает! И не глохнет! Просто диво дивное :P  :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: Number OneПривет всем!


И скупился на ручки стёкол, красно-чёрные, уже поставил и уже снял :D

ручки ужас, шо колір шо якість, сам колись мав такі але сірі,
 добре що храху зняв)) 8) а мені ше й карти поцарапали

Number One

Та вроді якість норм, не супер звичайно, але як на ціну в 25 грн за пару пайдёт. до карти на достають, якщо правильно поставить. Там тре щоб защолкнулось кріплення, бо як поставив зразу, недодивився, то так само подумав, г...но і карту пошкрябає.
Поки що мені подобається.
Ще, може все таки пофарбую карти в чорний, не кошерні ці сірі, але це вже не знаю, чи дойдуть руки...

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Number One

Сьогодні довбався зі склопідіймачем.
Вроді проблему вирішив, не на 100%, але набагато краще стало!  
Значить, до скла кріпиться обойма, знизу якої дві скоби, по яким ковзають два ролика. Так ось, планка, до якої кріпляться два ролика, в мене була на рівно горизонтально, а трохи навкоси, передній край нижче, ніж задній. Прийшлось зняти склопідйомник ( при цьому згадавши всіх родичів конструкрорів по материнській лінії :)) і підігнути цю планку. Ще підігнув зачіпку направляючої, але бажаного ефекта це не дало.
А як тільки підігнув планку, перекос скла став незначний. Ставив склопідіймач назад, так усім конструкорам певно, ікалося!!! :D  
Зараз фсьо зібрано і працює! Завтро буду тестувати на дорозі.

Фотка дверки зі знятою картою.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Number One більше фоток немає? хотілось ще б глянути як ц.з. стоїть..

Number One

А шо ще сфоткати? Вроді там все видно...

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

ну я просто цікавився, мб є як повністю вигнуто і закріплено ц.з.

Number One

Заффтро мб розберу дверку вкотре і спеціально зафотаю.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Number One

Замітив, що кулер зараз, після заміни термосу, працює довше і включається частіше. Чи може це спека так на нього діє, але раніше він працював по 1 хвилині максимум, зараз може й дві маслати. Температура по приборці 80-85 градусів, не більше, тобто в реалі десь 90-95*С.
Да, ще, конфігурація така: термос на 87*С, датчик включення кулера 87-92*С. Може в цьому причина?  Хоча це мене особливо не парить.

Ще, двигун після простою в 5 годин заводиться з півтика без підсосу. Трохи попідгазував, десь 20 сек. і він тихенько працює на ХХ.
І це радує :P  :P  :P

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: Number OneЗамітив, що кулер зараз, після заміни термосу, працює довше і включається частіше. Чи може це спека так на нього діє, але раніше він працював по 1 хвилині максимум, зараз може й дві маслати. Температура по приборці 80-85 градусів, не більше, тобто в реалі десь 90-95*С.
Да, ще, конфігурація така: термос на 87*С, датчик включення кулера 87-92*С. Може в цьому причина?  Хоча це мене особливо не парить.

Ще, двигун після простою в 5 годин заводиться з півтика без підсосу. Трохи попідгазував, десь 20 сек. і він тихенько працює на ХХ.
І це радує :P  :P  :P
Для такого термоса відповідно і датчик температури на радіатор потрібно на бульшу температуру.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: Number OneЗамітив, що кулер зараз, після заміни термосу, працює довше і включається частіше. Чи може це спека так на нього діє, але раніше він працював по 1 хвилині максимум, зараз може й дві маслати. Температура по приборці 80-85 градусів, не більше, тобто в реалі десь 90-95*С.
Да, ще, конфігурація така: термос на 87*С, датчик включення кулера 87-92*С. Може в цьому причина?  Хоча це мене особливо не парить.

Ще, двигун після простою в 5 годин заводиться з півтика без підсосу. Трохи попідгазував, десь 20 сек. і він тихенько працює на ХХ.
І це радує :P  :P  :P
Это всё происки Тосола Аляска  :P   :D

Number One

Аляска - ето вешшч! :D
Хай маслае, мені в принципі-то по...

Вчора був Намберван-ломайстер :D
Відламав наружну водійську ручку двері, хотів трохи поправити її :D
В результаті прийшлось купити нову і балончик чорного мату, щоб задути всі інші.
Але така вже в мене карма, мабуть, всі дверки відкриваються а-ля іномарко, окрім водійської, чи замок зношений, чи що...
Знімати ручки, особливо задні, НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ!!!!!!!!!  Це такий геморр!!!
Я певно, з півгодини прикручував один болтик, згадав усіх конструкторів і їхніх родичів незлим тихим словом! :D
Але ручкою все не закінчилось, коли збирав назад, відламав защіпку рамки внутрішньої водійської ручки :(   Шось якась непруха в мене з моєю дверкою...

Ще пару фото спеціально для Твістера:



А от задні забув сфотати.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

оо супер, дякую за фото!!! *DRINK*

Number One

Сьогодні ходив на гараж перебрати полку, а то вже стукати почала. Розібрав лівий островок, перематерився, зібрав назад, але стукати вроді перестало. Хоча точно ще не знаю, бо не їздив, але до того рукою шатав полку, стукала, після - ні.
Але в мене часто так буває, ідеш робити одне, а в результаті зробиш інше :D
Так і сьогодні, крім полки, загорілося зробити підсвітку багажника. Плафончик в мене бовтався на дроті, попередній хазяїн сцуко так усе робив, то отакого колхозу в машині вистачає. Чогось в отворі обшивки вирізано більший отвір спереду, і плафончик просто випадав, поки я не запихнув його під обшивку і забив на нього.
А сьгодні загорілося, я й думаю, дай подивлюся. Щоб вставити плафон, прийшлося підрізати ошивку і поставити його догори ногами, але тримається міцно. В проводах колхоз, не розбереш, нащо вони проложені, але все таки знайшов потрібний провід і підключив!  Ви уявляєте, я сам поліз у електропроводку і підключив! :D
Мама дипломований електрик, батько радіолюбитель-аматор, друг радіолюбитель-комп\"ютерщик, а я, зовсім 0 в електриці, все маю робити сам! Вотафак??? :D  :D  :D
Тепер світить, поганенько, але тре діодну лампочку купівати, або переробляти під ленту, є зелена, ось не знаю, чи варто, чи купити білої... Сцуко, 50 грн :D
І ще зробив нарешті отаке чудо:







Як підключав, не питайте, колхоз ужасний, але працює! :P  :P  :P
Світить яскраво, можна було б і розрізати стрічку, але не мав достатньо проводу, а залишати на потім не хотілося. Я все роблю, коли захочеться і не факт, що засвітив би Ластівку, якби сьогодні не закінчив. :D  Ось такий я. Працюю тільки під вдохновєніє :D
Рекомендації  Вульфа і Антона пам\"ятаю, але причину, чому так не зробив, написав вище. Скоріше всього, буду переробляти.

Ще красонув решітки для сток-динаміків, просто заради краси, на фото не сильно видно різницю, але вона є. Непогано стало. Краще, ніж сірі.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Станислав

Цитата: Number OneСьогодні ходив на гараж перебрати полку, а то вже стукати почала. Розібрав лівий островок, перематерився, зібрав назад, але стукати вроді перестало. Хоча точно ще не знаю, бо не їздив, але до того рукою шатав полку, стукала, після - ні.
Але в мене часто так буває, ідеш робити одне, а в результаті зробиш інше :D
Так і сьогодні, крім полки, загорілося зробити підсвітку багажника. Плафончик в мене бовтався на дроті, попередній хазяїн сцуко так усе робив, то отакого колхозу в машині вистачає. Чогось в отворі обшивки вирізано більший отвір спереду, і плафончик просто випадав, поки я не запихнув його під обшивку і забив на нього.
А сьгодні загорілося, я й думаю, дай подивлюся. Щоб вставити плафон, прийшлося підрізати ошивку і поставити його догори ногами, але тримається міцно. В проводах колхоз, не розбереш, нащо вони проложені, але все таки знайшов потрібний провід і підключив!  Ви уявляєте, я сам поліз у електропроводку і підключив! :D
Мама дипломований електрик, батько радіолюбитель-аматор, друг радіолюбитель-комп\"ютерщик, а я, зовсім 0 в електриці, все маю робити сам! Вотафак??? :D  :D  :D
Тепер світить, поганенько, але тре діодну лампочку купівати, або переробляти під ленту, є зелена, ось не знаю, чи варто, чи купити білої... Сцуко, 50 грн :D
І ще зробив нарешті отаке чудо:







Як підключав, не питайте, колхоз ужасний, але працює! :P  :P  :P
Світить яскраво, можна було б і розрізати стрічку, але не мав достатньо проводу, а залишати на потім не хотілося. Я все роблю, коли захочеться і не факт, що засвітив би Ластівку, якби сьогодні не закінчив. :D  Ось такий я. Працюю тільки під вдохновєніє :D
Рекомендації  Вульфа і Антона пам\"ятаю, але причину, чому так не зробив, написав вище. Скоріше всього, буду переробляти.

Ще красонув решітки для сток-динаміків, просто заради краси, на фото не сильно видно різницю, але вона є. Непогано стало. Краще, ніж сірі.
Мені подобається підсвітка, але все ж таки Number One - зроби її окремо для пасажира!