Холостой ход на карбюраторе

Автор Алексей, 08 Лютого 2010, 01:24:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Мирослав

Є декілька питань.
1. Якщо електроклапан зіпсований (завжди перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі?
2. Якщо електроклапан зіпсований (не перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі? По логіці - так.
3. Якщо не докрутити електроклапан і зняти клему. Машина працює. Рукою докрутити - глохне. Надіваю клему, клацає при ввімкненні запалення. Але не заводиться. В чому може бути проблема? Електроклапан замінив - працює, але суть процеса барахління старого - незрозуміла. Старий чистив і продував.

Max 55

Цитата: GAMERЄ декілька питань.
1. Якщо електроклапан зіпсований (завжди перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі?
2. Якщо електроклапан зіпсований (не перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі? По логіці - так.
3. Якщо не докрутити електроклапан і зняти клему. Машина працює. Рукою докрутити - глохне. Надіваю клему, клацає при ввімкненні запалення. Але не заводиться. В чому може бути проблема? Електроклапан замінив - працює, але суть процеса барахління старого - незрозуміла. Старий чистив і продував.
выкиньте старый в мусор, износился он, забудьте о нём

Мирослав

Та я старий викинув - цікавить діагностика і логіка збою. Бо в мене ще була інша проблема, не знаю чи залишилась. Тому й хочу зрозуміти де ритись.

Василь

Цитата: GAMERЄ декілька питань.
1. Якщо електроклапан зіпсований (завжди перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі?
З підсосом - це вже не холостий хід. Пальне поступає іншим каналом.

Цитата: GAMER2. Якщо електроклапан зіпсований (не перекриває пальне) - чи повинна машина заводитися і працювати на холостому ході при витягнутому підсосі? По логіці - так.
По логіці, вона й без підсоса повинна працювати. Канал холостого ходу не перекритий...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Мирослав

Тобто, якщо з витягнутим підсосом, холодна не заводиться, то проблема явно не в електромагнітному клапані. Дякую.
В мене, чомусь, після доби стояння, машинка не заводиться. Після того як вручну бензонасосом накачаю пальне - заводиться, хоча не завжди з першого разу.  Куди ж пальне втікає за добу?

Василь

Цитата: GAMERТобто, якщо з витягнутим підсосом, холодна не заводиться, то проблема явно не в електромагнітному клапані. Дякую.
В мене, чомусь, після доби стояння, машинка не заводиться. Після того як вручну бензонасосом накачаю пальне - заводиться, хоча не завжди з першого разу.  Куди ж пальне втікає за добу?
Можливо, бензонасос. Клапани не тримають. Або десь підсос повітря (менша ймовірність).
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Андрей

А еще посмотри мембарну пускового, может ей пришла паска

Мирослав

Цитата: ANDRE-2010А еще посмотри мембарну пускового, может ей пришла паска
І пальне через неї просочується, а потім випаровується?

Мирослав

Після того, як змінив шланги до бензонасоса, і продув канал ХХ, машина через добу заводиться нормально. Розхід сильно не виріс, але точно сказати не можу, бо особо не заміряв. По трасі веде себе добре, провалів нема. Хай собі їздить :)

Мирослав

Про ріст витрат пального я казав в плані мембрани пускового механізму. Думаю, що вердикт має показати розбір та прочитска карбюратора, але зараз їздить без нарікань, то хай їздить :)

Number One

А клапан щёлкает при включении/выключении зажигания?
Если нет - клапан под замену.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Number One

Забитый значит...
Если добавил ХХ, поставь как было и почисти клапан... Других варианто вроде нет...  Смотрел клапан?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юрий Алексеевич

Цитата: VladimirNN№1. Ну я же написал, что клапан новый купил. И его же поставил. Ситуация не поменялась.
Опять к карбюраторщику
******************************************************
Запчасти новые, производства ЗАО "ЗАЗ" в магазине «Автозапчасти ЗАЗ»  http://avtozapcha

Володимир

Цитата: VladimirNNПропал холостой ход. Пришлось добавить оборотов. Сейчас ХХ есть, но нестабилен. Грешил на ЭПХХ, поменял. Ситуация не изменилась. При снятии провода с ЭПХХ машина не глохнет. Карб чистый и настроенный,т.к. меньше месяца назад был у карбюраторщика. Были до поломки симптомы. Пока холодная, было все ок. Только нагреется - начинаются выделывания. А потом ХХ вообще пропал. Заглядывал в карб. Камера, где стоит слоник - мокрая почему-то, когда машину только заглушил. Вторая камера сухая. Думаю, может игла залипла? Еще симпотом. Когда подгазовуешь тросиком на карбе, пытается заглохнуть. Куда копать?

Дабы не повторять ошибок, расскажу. При снятии клеммы с ЭПХХ машина не глохнет. Закручен рукой с новой резинкой+на 1/10 оборота подтянут ключом. Фильтр топливный менялся 2 недели назад. Шланги бензостойкие. Насос новый. Коммутатор - новый. Даже хомуты уже новые поставил на шлангочки, чтобы полностью исключить возможность подсоса воздуха. Вообщем прошу совета. Пока ездит, но не так как было. Было лучше после того, как побывал у карбюраторщика.
Закрути клапан до кінця, щоби при знятому проводі на хх, двигун зупинився.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Что ж это за фильтра такие что пропускают мусор больше отверстия жиклера :)


[img]http://s