Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Кар Аббас

Skiper, коробки немає, вже десь на смітнику, номер не скажу. *DONT_KNOW*
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

Ромео

Цитата: ВолодимирМає заходити повітря, так як принцип дії такий, що чим більша різниця наявності кисню з обох сторін, тим більша напруга на виході.
Де в стоковому ДК заходить повітря?  Якщо можно, фото.

Володимир

Цитата: Ромео
Цитата: ВолодимирМає заходити повітря, так як принцип дії такий, що чим більша різниця наявності кисню з обох сторін, тим більша напруга на виході.
Де в стоковому ДК заходить повітря?  Якщо можно, фото.
Через щілини між жилами багатожильних проводів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Як зрозуміти, що в ДК з зовні не потрапляє повітря? На торпеді загориться ЧЕК? Напруга ДК має впасти до 0? Чи орієнтуватися по KLZ, який би в даному випадку мав би бути <1 Тобто, які симптоми?

Володимир

Цитата: РомеоЯк зрозуміти, що в ДК з зовні не потрапляє повітря? На торпеді загориться ЧЕК? Напруга ДК має впасти до 0? Чи орієнтуватися по KLZ, який би в даному випадку мав би бути <1 Тобто, які симптоми?
Якщо датчик справний, то на його виході напруга постійно міняється в діапазоні від 0,1 до 0,9 вольта.

Регулятор працює таким чином що спочатку поступово збільшується паливодача до моменту доки ДК не переключиться в стан багатої суміші, тобто на виході буде високий сигнал, а потім зменшує паливоподачу доки ДК не переключиться в стан бідної суміші, на виході буде низький рівень сигналу. Після кількох циклів амплітуда зміни зменшується до мініму.

В самому алгоритмі є ще деякі нюанси щоби все проходило швидко, але думаю сам принцип дії зрозумілий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Так, дякую Володимир, зрозумів.

anp

При загерметизированном датчике у меня напряжение на ДК было около 0-0,03 В. при этом чек не загорался. не могу утверждать точно, но по-моему чек загорится при отрицательном напряжении.

Володимир

Цитата: anpПри загерметизированном датчике у меня напряжение на ДК было около 0-0,03 В. при этом чек не загорался. не могу утверждать точно, но по-моему чек загорится при отрицательном напряжении.
Я чогось думаю що мікас на лямбду взагалі не матюкається, я колись діагностував один ланос м мікас 11.4 то також при напрузі 0,06 мікас навіть помилок не видавав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Кар Аббас

Цитата: Володимир
Цитата: anpПри загерметизированном датчике у меня напряжение на ДК было около 0-0,03 В. при этом чек не загорался. не могу утверждать точно, но по-моему чек загорится при отрицательном напряжении.
Я чогось думаю що мікас на лямбду взагалі не матюкається, я колись діагностував один ланос м мікас 11.4 то також при напрузі 0,06 мікас навіть помилок не видавав.
Мій мікас матюкався коли датчик здихав.
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

Володимир

Цитата: КАРАБАСМій мікас матюкався коли датчик здихав.
А напруга яка була на виході? Можливо він траванувся і напруга на ньому була, але не було активності.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Кар Аббас

Цитата: Володимир
Цитата: КАРАБАСМій мікас 10.3 матюкався коли датчик здихав.
А напруга яка була на виході? Можливо він траванувся і напруга на ньому була, але не було активності.
Я в цьому не розбираюсь. Блимав чек і при діагностиці \"відповідав\" з пропусками.
Валяється в гаражі, чекає розтину.
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

Кар Аббас

Цитата: ВолодимирМає заходити повітря, так як принцип дії такий, що чим більша різниця наявності кисню з обох сторін, тим більша напруга на виході.
Попробуй засунути голку від шприца, в те місце де загерметизував.

Скоріш за все не має попадати повітря ззовні, датчик має контролювати якість спалювання суміші. Та і отворів на корпусі не передбачено для цього.
З боку дротів стоїть гумовий ущільнювач.

Ущільнювач обтиснутий, на корпусі отвори відсутні.
]
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

anp

Сам не верил, пока не прочитал вот это: http://caraz.ru/social/blog/32.html

Кар Аббас

:D
Цитата: anpСам не верил, пока не прочитал вот это: http://caraz.ru/social/blog/32.html
В мене на заборі теж ведеться \"social/blog\". Є статті фахівців в цій галузі? Коментарі виробників? Технічний опис роботи датчика? Інтернет суттєво збіднів на ресурси що заслуговують на увагу:(
Простісічке питання. Для аналізу, повітря повинно циркулювати. Яка сила змушує його рухатись через провід? В цій же статті видно що дим прокачують примусово (якщо не брати до уваги упередженність дослідника та підготовку до досліду).

ДК контролює якість спалюваної суміші, що має бути величиною сталою в межах допуску, кількість кисню ззовні величина перемінна. Комп отримавши показники ДК вирішує збагатити чи обіднити суміш, що йому до того чим дихає водій. Таке моє бачення.

І тут теж гумовий ущільнювач. Тільки не кажіть що на проводах спеціальний дихаючий пластик чи кисень черпається через отвори Мікаса.

Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

Ромео

Как видим, в корпусе лямда-зонда есть отверстие для кислорода. (№8)  :)