Славута 1,3 інжектор

Автор evil1207, 30 Жовтня 2012, 09:39:33

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

evil1207

Після року користування Славутою вирішив створити свій бортовик.
В липні 2011р придбав Слауту 1,3Li повний інжектор 2003 року випуску, двигун здається 3071. Пробіг був 77 тис. км.
Я третій власник, спочатку була на \"Пластику\" як службова машина, відїздила 20тис, потім придбав її старший мужчина батько мого хорошого друга (десь 2007р).
Авто було придбане в досить хорошому стані, були косяки:
1)немає ектросклопідйомників (зняли та продали ще до мене)
2)задні двері погано закривались

За час коритування поміняв, зремонтував:
підкермовий перемикач головного світла фар (при їзді по бруківці при включеному ближному підкорочувало дальнє)
поміняв акумулятор (старий здох, недодивився за рівнем електроліту)
ремонт кузова (буде окремий пост)

evil1207

Використовую:
масло Castrol 10W-40 напівсинтетика (заміна кожні 7-8тис)
Охолоджувальна рідина ХАДО G12+
гальмівна рідина ХАДО DOT 4
Шини:
літо перед 165/70R13 Росава БЦ-19 155/70R13 Белшина 391 (шини від старого власника, весною планую ставити TOYO 350)
зима перед 165/70R13 Barum Polaris 3 зад 155/70R13 Barum Polaris (передні нові, задні від старого власника)

evil1207

Щодо кузова, при купівлі кузов був без ржавчини, зимою вилізла маленька дирка біля звднього лівого колеса на стику порога та \"башмака\", ніяк не було часу заварити, але от в жовтні зібрався робити, попередньо вартість була 300-400грн за поварку ,шпаклювання, фарбування балончиком.
Коли почали робти виявилось зігив увась зовнішній поріг, та частина внутрішнього. Рішення було прийнято усе міняти. В результаті бкло замінено ці пороги та частину дна під водієм.
Додатково на сервісі було підшпакльовано та пофарбовано переднє праве крило (впав з естакади), та усунена іржа на лівому передньму стакані.
Ціна робіт: 1500грн, + маеріалів на 1000грн
Фото тут http://vk.com/album-36020266_163969220

evil1207

Зараз планує роботи по електриці:
заміна дротів до електроприводів замків у дверях, та кінцевиків (халатно поставлені)
і головна проблема періодично не горять задні стопи та освітлення багажника.

evil1207

Періодично не горять стопи.
причину встановив оплавляєтьсмя запобіжник стопів (15А, хоч по інструкції 5А), проблема в поганому контакті провода в блоці запобіжників.
Але ніяк не можу витягнути провід з того блоку (блок в два ряди)
Хтось підкаже як це можна зробити? (план \"Б\" купити нове гніздо запобіжника і напаяти його перед щитком, але не хочеться \"колхозу\")

evil1207

запобіжник не горить, а плавиться корпус запобіжника, якщо порухати запобіжник то стопи загоряються (поганий контакт), там силовий дріт 6кв. мм швидше за все \"+\" окислений і трожи підплавлена ізоляція, думаю поганий контакт але ніяк не можу зрозуміти як його витягнути зі щитка щоб перепаяти або обжати наново.



Юрий

Поздравляю с бортовиком. Да работа проделана хорошая, меня это тоже ждет, делать сам неимею возможности а отдавать комуто жалко.

Max 55

плавится потому, что китайский пред стоит фуфловый, ставь нормальный и всё будет гуд!
контакты поджимаются и ничего вынимать не надо
Ах да с бортовичком братан!  *THUMBSUP*

evil1207

Дякую всім! VladimirNN зрозумів, на майбутнє врахую.
по темі наразі підігнув контакти. Буде як: розберу блок і дороблю.

evil1207

Десь місяць назад злили пів баку бензини (машину тримаю в дворі). Довелось купити кришку на ключ 50грн (ту пластмасову заглушку з горловини витягнув, заважала). Планую ще поставити кінцевик від багажника на лючок бензобака.

evil1207

При їзді по бруківці чи грунтовій дорозі переодично загоряється лампочка Check Engine і пропадає тяга, так десь 3-5 сек і все повертається назад, або може заглохнути. Думаю поїхати на діагностику щоб знати хоч в якому напрямку шукати несправність (який датчик).

evil1207

1. В блоці запобіжників перепаяв той окислений дріт, блок всерівно гріється. Думаю замінити запобіжники на більш якісні, підігнути контакти.
2. З лампочкою розібрався: пропадала напруга на дивлення бензонасоса, тому загорялась. Причина пропадання напруги недокручена плюсова клема акумулятора. Стартер крутив, приборка світилась, а додатковий дріт який йшов на живлення ЕБУ та ЕБН (запобіжник F20 по схемі) був погано закручений.

evil1207




Сьогодні влетів в стовп, тріснув бампер((
Думаю що робити:
1) заклеїти суперклеєм і з середини дати металеві підкладку і додатково закріпити заклепками
2) віддати на пайку
3) новий на ЗапчастиЗАЗ 390грн + покраска - наразі дорогувато(((

Дима

а сколько пайка стоит не знавал? если дорого то лучше самому и не париться :)

SWarlock

имхо, сзади (изнутри)  аккуратно впаять тонкую сетку - восстановится целостность. Спереди (снаружи - зашпаклевать/зачистить и на покраску. Кстати, специально для пластика можно использовать двухкомпонентную шпаклевку для бамперов - BamperFix. нормально держится.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.