Управление коробкой передач.

Автор Number One, 28 Лютого 2012, 16:06:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

масло Репсол, 2,45літра, але коробка арбайтен гарно, просто тут в салоні я відчуваю що в самій кулісі чи шарнірах туго ходить аж рипить, особливо коли вмикаю 1 передачу. ну скоріш всього від вихлопної перегрівається пласмаса.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32масло Репсол, 2,45літра, але коробка арбайтен гарно, просто тут в салоні я відчуваю що в самій кулісі чи шарнірах туго ходить аж рипить, особливо коли вмикаю 1 передачу. ну скоріш всього від вихлопної перегрівається пласмаса.
Яка густина і ЖЛ?

В самій кулісі нема таких частин що труться щоби не давали включати передачу, скрип це вже наслідок великої нагрузки від коробки. Щось схоже було колись на заводському ТАДі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я не думаю шо то в коробці, бо якшо прижати ручку тіпа як для задньої передачі то першу вмикнути легко, значить то не в коробці діло
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

скрипит корпус кулисы! там где шар! надо снять кожуш под ним пружинка и стопор! это мнимаем кулиса падает вниз залаживаем в сферы смазку! и ставим назад всё! включатся будет намного лутше! если проблема остается надо есщё нормально кулису отрегулировать! при этом желательно перед регулеровкой сначала попустить сам корпус кулисы! потом прикрутить назад ! и регулировать! бывают часто случаи что подсаживаются подушки двигателя и кулиса уже не так четко стоит!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Володимир

Цитата: Sergik32ну я не думаю шо то в коробці, бо якшо прижати ручку тіпа як для задньої передачі то першу вмикнути легко, значить то не в коробці діло
Так просто шарик ричага іде вниз, і тоді ричаг вже не амортизує за рахунок вигинання пластмаси кожуха.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Number OneWildchild, тах есть? ГП 3,875?
Тогда в гору переключайся при оборотах не ниже 2200, это касается первых четырёх передач. А с пятой на четвёртую, когда обороты не ниже 2600.
Если таха нету, то по скорости, с пятой на четвёртую при 90, с четвёртой на третью при 70. Это всё если в гору, т.к. при переключении скорость заметно упадёт.
А если по ровной поверхности с пятой на четвертую когда?? на 80 где-то?

Сергей

3 до 115 крутится! 4 до упора! 5 это экономная, для экономии топлива!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Number One

Цитата: Wildchild
Цитата: Number OneWildchild, тах есть? ГП 3,875?
Тогда в гору переключайся при оборотах не ниже 2200, это касается первых четырёх передач. А с пятой на четвёртую, когда обороты не ниже 2600.
Если таха нету, то по скорости, с пятой на четвёртую при 90, с четвёртой на третью при 70. Это всё если в гору, т.к. при переключении скорость заметно упадёт.
А если по ровной поверхности с пятой на четвертую когда?? на 80 где-то?
На 70. на 4 будет 2500, нормально.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: Sergik32ну я не думаю шо то в коробці, бо якшо прижати ручку тіпа як для задньої передачі то першу вмикнути легко, значить то не в коробці діло
То як з характеристиками масла?

Коли ричаг в нормальному положенні, то за рахунок амортизації на корпусі куліси передача вмикається плавно, тоді кільце синхронізатора робить більше обертів відносно шестерні і встигає залипнути, а коли ричаг втоплюєш, цієї амортизації або нема, або вона значно меньша, через що передача вмикається різко і кільце синхронізатора робить меньше обертів відносно шестерні, тому меньше залипає.

Доречі, ключ до стійки не знайшов, тому фоток не буде, але в будь якій книзі по ремонту є його розміри.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Масло Репсол 75W-90
А ЖЛ який. Я так підозрюю що для нашої коробки підходить тільки ЖЛ-4, є в мене каністра з ТАД-17 на якому також були проблеми з втиканням передач то на ній написано ще ЖЛ-3.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ні, в мене нормальна ДЛ4/ЖЛ5. Ну тими  маслами чувак займається давно, то він мені таке і підігнав, воно іспанське. в таврольоти його беруть, бо він і сам на таврольоті їздить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ні, в мене нормальна ДЛ4/ЖЛ5
А першу на якій максимальній швидкості можна включити?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да хрін його зна, ну коли помаленьку котиться, а на стоячій то без питань, ця проблемка тоді з\'являєть як нагріється від труби вихлопної
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

DDA

Езжу с двойным выжимом и перегазовкой, так жизнь коробке продливается.