Тормозные колодки

Автор Алексей, 01 Жовтня 2010, 23:43:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: alekoborПарни,нигде не могу найти передние колодки Томех,подскажите хорошую альтернативу!

http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=761&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Але думаю що ці кращі, так як мають високі тормозні якості і не бояться перегріву, хоча знайти їх напевне не реально.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

В томексах тоже медная стружка, и в ВАТИ. И медная и стальная  и что там еще не понятно. Но колодки хорошо тормозят.

Володимир

Цитата: alekoborПриловчишься вроде к запчастям,а тут на те у всех резко кончились нормальные колодки,задолбало это,зато херни сколько хочешь на рынке!
Це таке саме як в мене з ВАТИ, коли я зрозумів що колодки класні, вже нема де більше купити.
Цитата: vitalkaСлышал такое мнение.Если колодки(фрикционный слой) мягкие,то быстрее сотрутся.Если твёрдые/жесткие или с медной стружкой,тогда медленно,но быстрее изнашивается барабан.Как то так.
Все залежить від колодок, ВАТИ також м\"які, але там такий цікавий матеріал, що напильником зразу пиляються, але і зразу забивають зуби напильника що вже не пиляються. Але недавно я міряв знос, то колодки ВАТИ які пройшли 15 тисяч мають більшу товщину ніж заводські дафмі після 8 тисяч, хоча дафмі не мають зносу зовсім, і товстіші за нові томекси.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Количество и плотность упомянутой стружки прямопропорционально износу колодок или дисков. Металические включения из чёрных металов и цветных присутствуют всегда.

Якщо нема зносу на колодках, то погано тормозять або знос на дисках :D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Количество и плотность упомянутой стружки прямопропорционально износу колодок или дисков. Металические включения из чёрных металов и цветных присутствуют всегда.

Якщо нема зносу на колодках, то погано тормозять або знос на дисках :D
І диски в нормі (весь присутній знос диску ще той що залишився після дафмі), і томозять добре, так як кожного разу при заміні резини весь диск чорний від сажі. ВАТИ мають таку особливість, що там накладка дуже товста, ледве вистарчає пластинчатої пружини при встановленні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Оце і є баланс якості. Колодки дешевше і зобовязані першими вмерти, про що свідчить сажа. *DRINK*
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Оце і є баланс якості. Колодки дешевше і зобовязані першими вмерти, про що свідчить сажа. *DRINK*
Ну я також так думав що стираються, але враховуючи що один контур в мене не тормозив, і там навіть встиг заіржавіти диск,  то різниці в зносі між лівим і правим колесом не було, товщина залишилась та сама.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

от і не ясно чого при сильному натисканні і пусканні на юз беруть тільки праве переднє і ліве заднє(но слабше), якого ж хріна всі не юзять.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32от і не ясно чого при сильному натисканні і пусканні на юз беруть тільки праве переднє і ліве заднє(но слабше), якого ж хріна всі не юзять.
Це вже цікаво, в мене було навпаки, можливо манжети не тримають, чи клапана в ГТЦ. Педаль часом не має великого ходу?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я дивлюсь зараз після заміни колодок і заміни тормозухи педаль стала м\'якшою і якщо затяжний спуск то деколи буває  пускаю і ще раз нажимаю, тоді стає твердішою, ну повітря в системі то немає, ніде потьоків нема, хіба може манжет через себе пропускає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: vitalkaУ нас 2 контура тормозят по диагонали.Если один контур(диагональ)слабый,то там похоже воздух.Прокачай его.

Именно! Думаю усилие системы закисленные цилиндрики задавит, давления и быстродействия хватит. А вот воздух враг №1. И вообще надо смазывать опоры задних колодок литолом, верхние и нижние. У меня одновременно все юзят. При новых задних колодках, смазанных опорах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32ну я дивлюсь зараз після заміни колодок і заміни тормозухи педаль стала м\'якшою і якщо затяжний спуск то деколи буває  пускаю і ще раз нажимаю, тоді стає твердішою, ну повітря в системі то немає, ніде потьоків нема, хіба може манжет через себе пропускає.
Добре прокачай систему, але по схемі що описана в мурзілі, якщо просто так від фонаря всі колеса по черзі то все повітря не вийде, перевірено.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я після установки колодок задніх ТЕМП (купив для єксперименту) розбирав після 1000 і обільного гальмування ручником, в результаті здивувався, гальмує всією площею. До цього жрало боком. Нагадаю-змащував літолом 24 опори. Ну а тепер критикуйте.

А в мене ще й болячка, не пойму як викрутити зломану розвоздушку з правого супорта. Не можу розвоздушити, розвоздушую через привідкриту шлангочку. Манжеты боюсь міняти, бо повітря не вижину. Але юзять оба передніх, значить повітря там нема пока. Та м8х1. Як його падло викрутити?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Литолом мазать не желательно, он от жары течет (130 гр.С), испаряется и вымывается водой быстрее. Мажте хотя бы синей смазкой для суппортов, та не боится и не смывается. Кстати, воздух из системы самостоятельно выходит со временем, хоть и долго.

Sergik32

зломану розвоздушку можна викрутити, тільки прийдеться зняти супорт бо не зручно буде. я колись викручував то щоб не свердлити(бо не було чим) то брав стару радянську викрутку і тупо по ній молотком, вона просажує собі  канавку і тоді помалу викручував, мені помогло, але якшо гвинт закис намертво то тоді тільки визвердлювання допоможе.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0