Тормозные колодки

Автор Алексей, 01 Жовтня 2010, 23:43:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Я за здесь имел ввиду.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

треба ще мазати і там буде краще де пружини прижимні, посередині колодки, і опору з іншої сторони, отам саме більше є тертя
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

даа, а я цього не зробив, чогось не пасчітав нужним.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: 6980148Я після установки колодок задніх ТЕМП (купив для єксперименту) розбирав після 1000 і обільного гальмування ручником, в результаті здивувався, гальмує всією площею. До цього жрало боком. Нагадаю-змащував літолом 24 опори. Ну а тепер критикуйте.
Думаю зпівпало, скоріш за все колодки мали трохи більший діатетр, тому тормозила вся площа, можливо і ручний тормоз більше підтягнув.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

По факту барабан 180+0,4 (В літературі пшик), колодки 179,6. Зтоншення (по теорії розробки) повинно відбуватися по середені, а края збільшені. Якщо менша ще колодки, то середина ще більше повинна зтоншуватись. Я  десь тут промал\'вував заради розуміння цифр. Буде навпаки, якщо колодки значно більше за 180мм у діаметрі. Ну а так  маємо те що маємо. Зараз би подивитись, та не хочу гайки зривати.
Доречі на ступицю ліву менший підшипник поставив якісь дешевий.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148По факту барабан 180+0,4 (В літературі пшик), колодки 179,6. Зтоншення (по теорії розробки) повинно відбуватися по середені, а края збільшені. Якщо менша ще колодки, то середина ще більше повинна зтоншуватись. Я  десь тут промал\'вував заради розуміння цифр. Буде навпаки, якщо колодки значно більше за 180мм у діаметрі. Ну а так  маємо те що маємо. Зараз би подивитись, та не хочу гайки зривати.
Доречі на ступицю ліву менший підшипник поставив якісь дешевий.

Це твердження справедливе для систем у яких один кінець колодки закріплений, таких як у волзі. У нас же колодка вільно пересувається в верх/вниз, тому якщо колодка меньша ніж потрібно, буде зношуватись більше з того краю, в яку крутиться колесо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*

Придивіться до картинки, середина тоньше


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*

Придивіться до картинки, середина тоньше


Так то ж нові колодки, а ми ведемо мову про знос колодок під час експлуатації. Якщо діаметр колодки меньшьий за діаметр барабана, то в першу чергу буде зношуватись накладка з одної сторони по ходу обертання колеса, тобто колесо крутиться вліво, то буде зношуватись ліва сторона. В мене дома валяється одна колодка то можу зфоткати. як відбувається знос.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: 6980148Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*

Придивіться до картинки, середина тоньше


Так то ж нові колодки, а ми ведемо мову про знос колодок під час експлуатації. Якщо діаметр колодки меньшьий за діаметр барабана, то в першу чергу буде зношуватись накладка з одної сторони по ходу обертання колеса, тобто колесо крутиться вліво, то буде зношуватись ліва сторона. В мене дома валяється одна колодка то можу зфоткати. як відбувається знос.

Ні, на фото підношені.
Вони  рухаються, коли закріплені весь пакет, якщо тертя не зашкалює і не підкусює . Тобто самоцентруюча комплексна конструкція. Навіщо толі опори циліндрів і нижніх кулаків специфічної форми. У мене теж кодки набікрень зношені старі, -то є неправильно і це треба усувати. Навіщо тоді таки конструктиви у опорах барабану.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёжа

Купил Dafmi Inteli,как они вам????Почитал о них,пишут что хорошие,для экстримальной езды ахаха,как они себя ведут ????

ВКБ

Как можно развоздушку сломанную на уровне торца (даже на 1мм ниже, заглушенная что бы не протекала) выкрутить из тормозного супортя (правого)??? Посоветуйте, буду признателен.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148
Цитата: Володимир
Цитата: 6980148Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*

Придивіться до картинки, середина тоньше


Так то ж нові колодки, а ми ведемо мову про знос колодок під час експлуатації. Якщо діаметр колодки меньшьий за діаметр барабана, то в першу чергу буде зношуватись накладка з одної сторони по ходу обертання колеса, тобто колесо крутиться вліво, то буде зношуватись ліва сторона. В мене дома валяється одна колодка то можу зфоткати. як відбувається знос.

Ні, на фото підношені.
Вони  рухаються, коли закріплені весь пакет, якщо тертя не зашкалює і не підкусює . Тобто самоцентруюча комплексна конструкція. Навіщо толі опори циліндрів і нижніх кулаків специфічної форми. У мене теж кодки набікрень зношені старі, -то є неправильно і це треба усувати. Навіщо тоді таки конструктиви у опорах барабану.
На фото видно що товщина накладки по краям більша ніж по середині, зроблено це напевне спеціально, щоби колодка мала більший радіус і рівномірно притиралась до барабану, а не тільки з однієї сторони. Доречі на томексах зроблено так само.


А на цьому фото можна подивитись як стираються колодки в нашій системі, передні рівномірно, а от задня втікає догори.


А ось вам відповідь на запитання, чого томекси не хочуть влазити в барабан. Верхній кінець на 3-5 мм довжий за заводські колодки.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

то це сірі томекси чи червоні, якщо сірі то вони на 5мм коротші а не довші
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

A4_

:D а у меня потерты колодки сильнее там где скоба ручника.  1.5 года и задние колодки под замену, 3-4 раза подтянул ручник и скоба трет по ступице.