Тормозные колодки

Автор Алексей, 01 Жовтня 2010, 23:43:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32то це сірі томекси чи червоні, якщо сірі то вони на 5мм коротші а не довші
Томекси сірі, і вони довші, на фото видно що ліва колодка не дістає до поверхні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

По теорії зтирання виглядить ось так:




Сперичатись словами -трата часу, прийдеться залізти і сфоткать міз знос після нових і змащення опор колодок.
Хоча спір, пошук істини.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148По теорії зтирання виглядить ось так:




Сперичатись словами -трата часу, прийдеться залізти і сфоткать міз знос після нових і змащення опор колодок.
Хоча спір, пошук істини.
Картинка вірна, але ще раз повторюю, якщо радіус нової колодки меньший за радіус барабана (барабан має пробіг, чи на заводі промахнулись з розміром), то такого рівномірного зносу не отримаємо, колодка буде зсуватись в сторону обертання колеса і буде стиратись більше одна половина колодки. Коли вже радіус колодки вирівняється з радіусом барабану, тоді піде рівномірний знос.

Тому бачу що деякі виробники колодок, як на фото в 569-му пості, чи томекси (фото 576), почали на краях колодок робити товстіші накладки, що повинно забезпечувати спочатку рівномірне стирання країв колодки і підгонки до барабану, для подальшого рівномірного зносу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Таки аналізують скарги та недочети.
І все ж зконструйовани колодки та кріплення в корпусі і ступиці на необхідність самозміщуватись і самоцентруватись під навантаження для рівномірного зносу. Якщо ми це розуміємо, значить будемо намагатись правильно встановлювати і слідкувати за станом. І це вже прогрес. Фото своїх єкспериментів з змащенням якось виложу. Та і цікаво що воно таке ТЕМП (гараж гаражем). Є у гаражних колодок неприємний момент - по краям відклеюються. Бо у нових я наблюдав невелику щіль між металом та колодкою, а неопізнані, які я зняв, відклеїлись 40%, і під відклеїною щилиною поржавів метал. Оставалось 2мм в найтоншему иісці. Зносились набікрень, от мене ця проблема і зачіпила.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Фото своїх єкспериментів з змащенням якось виложу.
Якби ти поставив такі самі колодки як стояли перед змащуванням, чи відцентрувались старі, я би повірив що змазка щось дає, але якщо колодки інші то ні.

Я вчора поставив томекси, у них діаметр трохи більший за барабан, то притирання починаєтся з країв, деякий час поїзджу і вскрию подивлюсь, так як циліндри в такому стані що бажано замінити.

Заводські колодки зроблені з такого твердого матеріалу, що тормозних властивостей практично нема, передня колодка має рівномірний знос, а от задня тільки в верху.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене з однієї сторони ледь вставив томекси, поршеньки звів до мінімума і всеодно туго сіли барабани. мусив трошки підтерти упори верх і низ, але барабани грілися солідно, зараз то коли прокручую колесо то ще є трохи тертя, треба ще пару раз з горба на ручнику з\'їхати і все стане на свої місця.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32у мене з однієї сторони ледь вставив томекси, поршеньки звів до мінімума і всеодно туго сіли барабани. мусив трошки підтерти упори верх і низ, але барабани грілися солідно, зараз то коли прокручую колесо то ще є трохи тертя, треба ще пару раз з горба на ручнику з\'їхати і все стане на свої місця.
Потрібно було трос ручника опустити на мінімум, то він тримав, поршеньки я втопив, але між колодками ще залишався зазор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

трос був на всю відпущений, навіть не було куди контр гайку накрутити коли підводив ручник
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32трос був на всю відпущений, навіть не було куди контр гайку накрутити коли підводив ручник
Колодки притрутся і попустить, там края колодок зроблені товстішими, то ними і тре. Я на одному колесі зпилував кінці колодок, то результат майже той самий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

блін, а я тоді такий злий був шо підпиляв десь по міліметру самі опорні частини колодки і тоді стала
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32блін, а я тоді такий злий був шо підпиляв десь по міліметру самі опорні частини колодки і тоді стала
Я підозрюю що буржуї спеціально роблять кінці колодок товстішими щоби вона рівномірно притиралась до барабану, бо наші навпаки роблять накладку меньшого діаметрі ніж барабан, то половина колодки навіть не притирається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

буржуї думають трошки краще, і про безпеку перш завсе.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Анатолий

Здравствуйте.Постигла такая задача,хотел проверить износ передних колодок ,левое собрал все ОК а в правом после зборки слышен скрежет ,думал где топодтирает диск об колодки подтирал раза три,собираю опять слышно трение,крутил диск по кругу и собирал 0 .Колодки подтер видно зазор но подтирает чуть где то.Думаю может пластина что под колодками трет о диск .Полный капуд! *DONT_KNOW*  *DONT_KNOW*

Анатолий

Да схоже прижимная пластинка ,видно следы трения когда стояла до разборки ,притерлась и не терла ,а теперь трет ,возьму напильником сниму те места немного больше,соберу покажет.

A4_

Может тереть об болты тормозного диска грязезащитный кожух, отогнуть чуть в сторону мотора нижнюю часть рукой и все. У меня так терло пока разобрался, а майстеры казали что конец пришел гранате.   :D