Тормозные колодки

Автор Алексей, 01 Жовтня 2010, 23:43:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Анатолий

100% Не болты о кожух, сразу смотрел это,подточил пластину сверху напильником де была замечена потертость ,И все нормально.Притералось наверно тоже при первом хозяине. *YES*

ВКБ

У меня такое было - это пластина трёт о внутренний диаметр диска томозного. Там след видно с краю, посмотри. Притераться будет долго.  Надо подправить отвёрткой при сборке по высоте и правильно поставь центральной выемкой в паз кулака, по профилю что б совпали..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Анатолий

Спасибо за совет .Век живи-Век учись .... *DRINK*

ВКБ

У меня тут трагедия случилась. Сегодня на машинке жена ездила и с затянутым ручником случайно 3 км проехалась на скорости 60...30км/час. С заднего правого барабана повалил синий едкий дым. Ручник встал на 3 щелчка выше. В смотровом окне колодки приличной толщины (они в январе менялись на новые). Как думаете, менять или будут жить. Вроде чуть хуже ручник тормозит. Так вроде держит, но наверху у меня зубцы сломаны, надо дотягивать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Нужно разобрать и посмотреть оба задних барабана, с дымком - могла вытечь смазка от перегрева, погореть манжеты ступицы и прочее.

ВКБ

Та немного с крышечки стальной посоплил литол. В смотровом смотрел, не отклеелись. Но после получаса остановки барабан был около 50 градусов ещё. Думаю 100 градусов нагрелся. Сегодня надо разобрать, за одно сфоткаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

розібрати полюбому, перемазати по-новому і подивитись на сальника і всі резинки на циліндриках
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Тобто, перегрів ризинок?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну сильно не перегріються вони, але коли диміла і кипіла смазка то температура там була гарна
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: 6980148Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*
Придивіться до картинки, середина тоньше
Днями десь після 100-150 км пробігу після заміни колодок знімав барабани для заміни циліндриків, то колодки томекс що мають трохи більший радіус за радіус барабану труться точно так само як на картинці, тобто спочатку рівномірно края колодок, причому рівномірно обидві колодки. Так що теорія про змазку посадочного місця внизу не підходить, я не мазав нічого, головне щоби радіус накладки був чуть більшим за радіус барабану. Судячи з вигляду заводських колодок, я маю на увазі тих частин що не брали участь у роботі, розміри товщини накладок до чи після поклеювання на стальне кріплення ніхто не підганяє.

Якщо орієнтуватись на ручний тормоз, то по трасі, томекси з площею притирання <50% блокують задні колеса на асфальті з таким самим зусиллям як заводські з площею притирання >75%, і це при тому що раніше ручний був підтягнутий до 3-4 щолчка а зараз до 5-6.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Після підпалу своїх ТЕМПів проїздом 3 ки на ручнику, треба глянути і зфоткаю. Там подивимось.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Нариман

Купил сегодня колодки zollex на все колеса, стоит их ставить или лучше сздать обратно?
Рaзговор в чaте: - Помогите,уменяпробелнерaботaет! Ответ: - Нaстоящему_прогрaммисту_пробел_не_нужен!

Алексей

Ну коль купил, то ставь.

Мы на Славуту купили задние Томексы. Первые 100км нормально, теперь пищах очень.

Нариман

Сегодня купил и поставил  Dafmi передние, задних таких не было,  zollex здал обратно.
http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=89&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Незнаете Dafmi интели  задние бывают?
Рaзговор в чaте: - Помогите,уменяпробелнерaботaет! Ответ: - Нaстоящему_прогрaммисту_пробел_не_нужен!

Саша

Цитата: Володимир
Цитата: 6980148Ровно навпаки. Або в мене полтергейс. *JOKINGLY*
Придивіться до картинки, середина тоньше
Днями десь після 100-150 км пробігу після заміни колодок знімав барабани для заміни циліндриків, то колодки томекс що мають трохи більший радіус за радіус барабану труться точно так само як на картинці, тобто спочатку рівномірно края колодок, причому рівномірно обидві колодки. Так що теорія про змазку посадочного місця внизу не підходить, я не мазав нічого, головне щоби радіус накладки був чуть більшим за радіус барабану. Судячи з вигляду заводських колодок, я маю на увазі тих частин що не брали участь у роботі, розміри товщини накладок до чи після поклеювання на стальне кріплення ніхто не підганяє.

Якщо орієнтуватись на ручний тормоз, то по трасі, томекси з площею притирання <50% блокують задні колеса на асфальті з таким самим зусиллям як заводські з площею притирання >75%, і це при тому що раніше ручний був підтягнутий до 3-4 щолчка а зараз до 5-6.
Томех, по колу, політ нормальний вже 8тис.км!!
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4