Старт со сфетофора с новыми машинами.

Автор ВКБ, 27 Листопада 2013, 22:33:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Цитувати виділенеі що нет повен відео із нею, де їі дручать срх, гольфи, тощо!
ти прямо як наш президент
чув дзвін не знаю де він
говориш аби що, та ще й неправду...

да, ЦРХу я програв, ЦРХ мав тоді перше місце в класі.... ЦРХ має 180+ конів...

Гольф 5 1.6 я об\"їхав
Гольф 6 1.6 я обЇхав
Мазда 2 - мотор хз, я об\"їхав....

хто ще ці тощо?
підтвердження?

чи такі самі пусті слова, як заяви про порвані в хлам Сіди і т.д..?

в мене є офіційні докази як я об\"їхав ці машини, є час з телеметрії...
а не уявні гонки на дорогах загального користування  *WALL*
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Саша

Уявних гонок не було!! Так що немає чо флудити.!!
Гайда на рік на  3-й Гайсинський драг чемп, а там увидім шо по чім!!
Приїдеш?! Хз,не знаю, на  глобалки морозися не являєшся(особисто запрошував!!).
Гольфи, мазди 1.6 тобі можна було обставляти, бо у тебе славка тюнед бай  Крітік була!! І пів ютуба відео, а всі інші зі твоїх слів 3,14здуни!!
То то не є так, дядьку!! Не тіко ти доводив своє авто до ідеалу!!
І напевно Юра у попередніх постах панти про моє авто прогнав.
P.S.: Пробував із міциком 2.4, спершу робив, но далі кубатура, та потужність взяли своє(після 3 передчі мемз \"вмирає\")!!
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

ВКБ

Цікаво, у китайця 1,3   кімо 16клапанів і 1,5 амулет. Чи є їм рада тим моторам. Щось мені кажеться що не дуже. але на з чери ні з джелі не попадав поки що на світлофор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

С смотрю  Славка 1,3 шустрее моей Славки 1,2. Да с хорошим запасом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Саша

Цитата: ВКБС смотрю  Славка 1,3 шустрее моей Славки 1,2. Да с хорошим запасом.
добре налаштована Тавра 1.2к, шустріша 1.3і Славки, перевірено!!
Так шо тренуй свою авту!!
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

User2108

Цитата: Alexxx_1982
Цитата: ВКБС смотрю  Славка 1,3 шустрее моей Славки 1,2. Да с хорошим запасом.
добре налаштована Тавра 1.2к, шустріша 1.3і Славки, перевірено!!
Так шо тренуй свою авту!!
*ROFL*

ВКБ

User2108
Яке співвідношення 2108 вага/моща?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

Так, нехай качається :D
Тренажер для Славути:
1. Важка атлетика: картопля 600кг за раз - 20 перевізок.
2. Легка атлетика: 192км/год - 20 годин безперервної їзди.
3... ???

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Max 55

Alexxx_1982 не ну вы сравнили, карб с инжем  :D

User2108

Цитата: ВКБUser2108
Яке співвідношення 2108 вага/моща?
чесно - не знаю. але 1,3 мотор, слабий для кузова 2108.
по мурзилці 920 кг спорядженої до 64,7 к.с.

ВКБ

Грубо 2108 -1,3 (карб) з двома пассажирами 1150кг на 64,7 коня.

Так 2108 - 1150/64,7=17,77(карб) -4
Славка 1000/66(1,3)=15,15(инж) -1
Славка 1000/62(1,2)=16,12(инж) -2
Славка 1000/58(1,2)=17,24(карб) -3

Славка 1,3(інж) резвіша
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

перший раз, то я написав дані для 1,1 двигла

ВКБ

Але дивіться яка цікава річ:
44кВт - 62л.с по мурзилці
добре, але
крутний момент 9,2кг/м при 3200об/хв., 9,2*3200*0,955/1000=28,13 кВт реальної механічної еффективної колісної тянучої максимальної потужності. Тобто індикаторна потужність - 44кВт.   1-28,13/44*100=36% різниця. Ця різниця в 36% необхідна для зтискування повітря для форсування суміші. Це анти-ККД, недолік ДВС внутрішнього згоряння.
Тобто 44кВт - індикаторна потужність максимального тиску в циліндрі - 40атм. при вибуху в початку такту розширення, але розмазується в 10атм( 28кВ.) реальної. Ще й причина в кутах нахилу тангенциальної складової вісі поршня до шатуту, та шатуну до коленвалу.

Еквівалент електромотору для електромобіля зі збереженням динаміки - 28кВт.

1 літер бензину - 12кВт теплової енергії
Середній розхід  - 7,1л/год.
Звідки 7,1л/год*12квт/год=85кВ.
Тепер 28,13/85*100=33*0,6 = 19,8% ККД ДВС від енергії бензину приблизно.

Короче платимо 10 грн, а реально їдемо на 2, інше віддаємо честь природі.

Короче пишуть в мурзилці індикаторну потужність, яка розриває головку циліндру від вибуху, а реально тягова потужність на 36% менша.

Остання бутилка пива була зайвою *DRINK*
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Саша

Цитата: Max 55Alexxx_1982 не ну вы сравнили, карб с инжем  :D
і що?!
Я ставав і такою славкою і із лінії стартували, і обходив іі, я не пишу єресі!, а те шо маєм, ЮРІЙ підтверде мої слова!!!
Так шо не нада писати, що 1.3инж наше всьо, наш ідеал!!
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Kritik

Цитата: ВКБАле дивіться яка цікава річ:
44кВт - 62л.с по мурзилці
добре, але
крутний момент 9,2кг/м при 3200об/хв., 9,2*3200*0,955/1000=28,13 кВт реальної механічної еффективної колісної тянучої максимальної потужності. Тобто індикаторна потужність - 44кВт.   1-28,13/44*100=36% різниця. Ця різниця в 36% необхідна для зтискування повітря для форсування суміші. Це анти-ККД, недолік ДВС внутрішнього згоряння.
Тобто 44кВт - індикаторна потужність максимального тиску в циліндрі - 40атм. при вибуху в початку такту розширення, але розмазується в 10атм( 28кВ.) реальної. Ще й причина в кутах нахилу тангенциальної складової вісі поршня до шатуту, та шатуну до коленвалу.

Еквівалент електромотору для електромобіля зі збереженням динаміки - 28кВт.

1 літер бензину - 12кВт теплової енергії
Середній розхід  - 7,1л/год.
Звідки 7,1л/год*12квт/год=85кВ.
Тепер 28,13/85*100=33*0,6 = 19,8% ККД ДВС від енергії бензину приблизно.

Короче платимо 10 грн, а реально їдемо на 2, інше віддаємо честь природі.

Короче пишуть в мурзилці індикаторну потужність, яка розриває головку циліндру від вибуху, а реально тягова потужність на 36% менша.

Остання бутилка пива була зайвою *DRINK*

афігеть
я нічо не поняв але це круто
хотя нє, не круто, бо нас намахують
і реально ауді А8 їде реально на такій потужності яка заявлена паспортом в Славуті  :D
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.