Slavuta 1.2s by lizard

Автор lizard, 10 Жовтня 2013, 14:04:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

lizard

Перше враження після заливки мастила в КПП  Venol 80w90 -  передачі стали вмикатися краще.
Встановив Rain.



Володимир

Потрібно було брати 75w90.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ага, я залив то на холодній легко вмикаються і враження що навіть тихіше робить, а коли нагріється то важко вмикати, особливо 1 і 2 передачу. Раіна гарно встановлено, бо я то просто коробочку прикрутив, калхоз але робе, а тут красіво.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

Цитата: ВолодимирПотрібно було брати 75w90.
*YES* однозначно на ньому краще,перевірено,а все інше особливості цієї коробки...
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Володимир

Цитата: Sergik32ага, я залив то на холодній легко вмикаються і враження що навіть тихіше робить, а коли нагріється то важко вмикати, особливо 1 і 2 передачу. Раіна гарно встановлено, бо я то просто коробочку прикрутив, калхоз але робе, а тут красіво.
В себе таких приколів не замітив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

lizard

Заміна пильників: ліва полувісь повністю і права тільки зовнішній, 180 грн.
Самі пильники 160 грн.

Заміна ручки замка ляди. 20 грн довелося купувати на ринку, зламалася холера через тиждень після отримання замовлення з  запчастизаз (там 11грн).


Під час заміни пильників помічено незначне прогорання  резонатору в районі кріплення до  яблука.

lizard

Ліва шарова під заміну. Розглядаю варіанти, схиляюся в сторону заводу.

Number One

Як варіант, Фенокс, але пильник одразу міняй на заводський.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

lizard

38 тис км.
Заміна  лівої шарової: завод + комплект кріплення. 120+20 грн.

Витяг саморіза з задньої лівої шини.
Їдемо далі. На черзі заміна моторного мастила, дивлюсь на Esso Ultra 10w40. Хотілося б LIQUI MOLY – MoS2 Leichtlauf SAE 10W-40, але задорогувато   :(

Nemetsss


lizard

38450км.
Заміна мастила (mobil ultra 10w40), масляного фільтру (Knecht Mahle Oc 384)

lizard

Перевзувся, заміна лампи в лівій фарі, знаю що треба пару міняти, але пох... поставив стоковий Osram Bilux H4.
При перевзуванні  помітив, що під\"їдає передню гуму зсередини, треба розвал сходження, в планах найближчим часом.
Під час заміни гуми - ліве заднє колесо  якогось дідька не заблокувалося \"ручніком\", мабуть треба бля лізти дивитися всередину барабану. Жалкую що не додумався коли було вивішене колесо потискати на педаль - так би одразу знав трос ручніка чи колодки ...

lizard

День не задався з самого ранку. Притулив на розвал сходження. Мастер поставил диагноз-нужно заменить втулки на рулевой и под замену левую шаровую. Блин думаю зйбсь качество заводской шаровой, ведь ставил ее 3,5 месяца назад на той же сто куда приехал делать розвал. Говорю ему глянь может болтается не в самой шаровой а в кулаке-посмотрел и таки да, стяжной болт на кулаке оказался с сорванной резьбой. Видимо при замене шаровой перетянули болт. Теперь думаю-гадаю успело разбить посадочное место в кулаке или нет.  Если кулак под замену, то ноги моей на той сто бля не будет. Во время осмотра мастер нарыл на том же левом колесе прутик с троса в покрышке. Вытянули - шипит сцуко. Поехал на шиномонтажку. На неделе буду покупать втулки и болт на кулак. Поставлю болт - если не будет держать, придется раскошелиться на новый поворотый кулак.

Валерий

Попрой поставить ремонтную шашовую, сам не юзал но она для этих целей
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Славик

думаю дело в самом болте, иногда резьба накрывается