Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.2%)
BP
2 (1.2%)
Castrol
12 (7.4%)
Elf
9 (5.6%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8%)
Mobil
10 (6.2%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.2%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (9.9%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.2%)
XADO
22 (13.6%)
ZIC
20 (12.3%)
Lukoil
11 (6.8%)
Інше
32 (19.8%)

Всього голосів: 162

ВКБ

И у меня в этот раз какой-то длинный, на сайте написано - космичёвский.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Max 55ну и смысл туда лепить здоровые фильтра?
лучше от этого он не будет фильтровать
Зимою менше шансів що буде працювати редукуційний клапан.
Цитата: Max 55ну хорошо, тогда почему в иномарках такие маленькие фильтры стоят?
экономят?  :D
Ну там напевне і масла рідші рекомендують, наприклад для октавії 0w-30.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Buzyan

Ну так кто использует масло 10/40 и зимой  то есть фильтра с перепускными клапанами.
0503881138 0633061992

Сергей

Цитата: vitalkaА что, есть фильтры без перепускных клапанов
нет конечно ,как понять..точно!
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Володимир

Цитата: vitalkaА что, есть фильтры без перепускных клапанов?
А те, у которых он есть, пропускают неочищенное масло в систему при холодном (зимой) масле, и при некоторых неграмотных действиях наездника.
Так і є, кожен фільтр має запобіжний перепускний клапан, щоби в разі надмірного тиску не порвався фільтруючий елемент. Тому краще брати великий фільтр щоби знижити ймовірність таких ситуацій.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Buzyan

Цитата: rojok.sv
Цитата: vitalkaА что, есть фильтры без перепускных клапанов
нет конечно ,как понять..точно!
Ну шо ж понимать. В маслофильтрах есть редукционный клапан. В некоторых нет. Для тех моторов где прописано масло 0w-30 в некоторых фильтрах его нет. Редукционный клапан есть на маслонасосе.
0503881138 0633061992

Сергей

Цитата: Buzyan
Цитата: rojok.sv
Цитата: vitalkaА что, есть фильтры без перепускных клапанов
нет конечно ,как понять..точно!
Ну шо ж понимать. В маслофильтрах есть редукционный клапан. В некоторых нет. Для тех моторов где прописано масло 0w-30 в некоторых фильтрах его нет. Редукционный клапан есть на маслонасосе.
в любых маслофильтрах есть клапан,он там нужен для того чтоб масло на заглушеном моторе не уходило из системы в поддон,а редукционый клапан на насосе,его задача ограничить максимальное давление масла!
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ежен/Юджин/Ойген

Цитата: vitalkaНу так размер фильтрующей шторы прямо пропорционально от размера корпуса фильтра. Не так ли? Поэтому я и использую высокие фильтра.
Ні. Ще важливо, наскільки заломів зроблять папір з внутрішнім і зовнішнім діаметрами вийшовшої гофри. І як його все укладе виробник, така й площа буде.
+дуже важлива якість пропитки целюлози або буває ще синтетичний матеріал.

По площі найкраще брати високі кнехт-махле. Малі - мани.
Малий махле - мала площа, великий ман - ніде не знайшов площу.
Ще - бош і фрам(бюджетний варіант). І ще деякі.

У всіх інших фіговий папір. Особливо стосується виробників бувшого совка.
Найкращий целюлозний папір у махле, мана і боша. (окрім елітних марок і експериментаторів з синтетичними матеріалами, де свої хвороби)

============
Цитувати виділенеА что, есть фильтры без перепускных клапанов?
А те, у которых он есть, пропускают неочищенное масло в систему при холодном (зимой) масле, и при некоторых неграмотных действиях наездника.
Я не шокую, що десь 90% маслофільтрів, що можна натягнути на таврію - клапани не працюють нормально, протікають, негерметично тримають і т.д.?
Банально якість низька?

Низький фільтр - більш жорсткі клапани, тобто, при більш загаженому фільтрі відкриваються.
Високий фільтр - більш м\'які на 0,8. Хоча все одно - нормальний великий бруду набагато більше збере.

Я рекомендую високого махле по трьом причинам:
1. площа НАБАГАТО більша, чим у всіх низьких
2. якість матеріалів - паперу, прокладки, нормальна збірка - людина десь тестувала, він не сочить маслом.
3. ціна не космічна, а на рівні того ж низького ману-махле-кнехту для 2108 (була, коли брав пару)
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Buzyan

Сменил масло в моторе. От прошлой смены пробежка 18 684 км.  
Фотки канистры удалил ибо не рекламирую как некоторые думають.
0503881138 0633061992

Саша и Валера

Тему с бортовиком не перепутали?
Когда Вас охватывает желание поработать, сядьте и подождите пока оно пройдёт.

Buzyan

Цитата: Salek
Цитата: ДачникиТему с бортовиком не перепутали?
Это просто реклама. ;)
Мож изложите свли соображения на каком масле можно долго ездить? шось мне порекомендуете?
0503881138 0633061992

ВКБ

Вкусное и дешевое масло Шел Хеликс.  У меня нет музыкального вкуса. Моторчику нравится. Брал  до революции по 145 грн-4л.10в40 полусинее. А щес смотрю 260грн. Досадно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Buzyan

Цитата: Salek
Цитата: Buzyan
Цитата: SalekЭто просто реклама. ;)
Мож изложите свли соображения на каком масле можно долго ездить? шось мне порекомендуете?
На любом масле(тем более на газу) можно проехать 18 600км.
Но это не говорит что вы делаете всё правильно.
Это элементарная ничем не оправданная скупость.ИМХО.
Да вы заблуждаетесь шо на любоим масле можно накатать такой километраж. Один мой знакомый на хорошем бренде Мобил накатал 6 тык км и масло начало угорать.  У меня уровень при 10 тык никуда не делся смена малофильтра и вперед. До самого последнегог дня мотор долива не требовал. А вы попробуйте покатайте \"на любом\" понаблюдайте за угаром и цветом масла и предложите альтернативу.
Да нет вы не знаете шо мой выбор масла оправдан тем шо масло имеет запас присадок шоб нейтрализовать щелочь.  Шоб я ездил в режиме дальнобой то катался бы на нем все 30 тык.
0503881138 0633061992

Володимир

Я 30 тисяч їзджу на ШелХеліксУльтра 10в-40, після 10-ти тисяч на щупі рівень кожного разу без змін. Темніє трохи вже від початку, напевне тому що в двигуні залишаються залишки старого масла які перемішуються з новим.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion