Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.2%)
BP
2 (1.2%)
Castrol
12 (7.4%)
Elf
9 (5.6%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8%)
Mobil
10 (6.2%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.2%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (9.9%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.2%)
XADO
22 (13.6%)
ZIC
20 (12.3%)
Lukoil
11 (6.8%)
Інше
32 (19.8%)

Всього голосів: 162

Vitalij

Цитата: ВолодимирЯ 30 тисяч їзджу на ШелХеліксУльтра 10в-40, після 10-ти тисяч на щупі рівень кожного разу без змін. Темніє трохи вже від початку, напевне тому що в двигуні залишаються залишки старого масла які перемішуються з новим.
30 тысяч без замен o_O  или каждые 10 тысяч меняете?

Володимир

Цитата: Vitalij
Цитата: ВолодимирЯ 30 тисяч їзджу на ШелХеліксУльтра 10в-40, після 10-ти тисяч на щупі рівень кожного разу без змін. Темніє трохи вже від початку, напевне тому що в двигуні залишаються залишки старого масла які перемішуються з новим.
30 тысяч без замен o_O  или каждые 10 тысяч меняете?
Кожні 10 тисяч.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Buzyan

Селик вы не вникали в суть вопроса. Масло плохого качества выгорает. Хорошее масло стоит хороших денег.
0503881138 0633061992

ВКБ

Цитата: ВолодимирЯ 30 тисяч їзджу на ШелХеліксУльтра 10в-40, після 10-ти тисяч на щупі рівень кожного разу без змін. Темніє трохи вже від початку, напевне тому що в двигуні залишаються залишки старого масла які перемішуються з новим.


Буду другий раз таке лити. Для ДВС смачне. Почало темніти на 4,5-5тис.

Чисто з практики свого ДВС, за 10 тис вигоріло ЕССО від МАХ вниз по щупу приблизно 6мм. Я задоволений таким вигорянням, не знаю правильно чи ні. В одну каністру без докупки вкладаюсь і це головне (ще й залишка стакан). Забув дописати, що засраний піддон, ото мабуть вигоряння :D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я собі ллю постійно http://repsol.by/polusinteticheskie-motornye-masla/189-repsol-elite-injection-10w40.html
поки нарікань немає, заливаю постійно норму, але чогось завжди провтикаю і трошки мітки МАХ заливаю. за 10000тис км темніє і рівень не падає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Александр

Подскажите пожалуйста! Несколько раз подряд менял масло одной марки. осталось больше 1л на доливку... Можно ли слить с двига 1 л старого масла и долить 1 л свежего (из остатков). Как оно там (в двигателе) перемешается? Не навредит?

Sergik32

ну якщо рівень впав то можна долити, а просто так злити і долити то я навіть не бачу резона, ну трошки покращить змазування деталей, але всеодно заміну краще проводити регулярно 9-10тис.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Александр

Просто хотів подовжити заміну на 1-2 тис. км. Але якщо така доливка кретична, буду міняти на нове.

Sergik32

немає там нічого критичного, масло тієї самої марки то можна лити без проблем
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Александр

Масло - полусинь, пробег 7 тыс., двиг масла не берет. Думал на 8-ми тыс. поменять, но жаба давит (цена на масло подскочила). Думал просто 1 литр слить - 1 литр долить. Просто хотел узнать кто-нибудь такое практикует?

ВКБ

Ничого йому від доливки не буде. Я так робив, коли розлив літер на 6 тис, коли пробку міняв.  Но 10-11тыс не проблема, навіщо на 8 ми міняти?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да нічого страшного немає, зливай і доливай, то ж не в полі в пилюці сутками як джон деер, а міняти можна і на 10тис і сто км
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Александр

Цитата: ВКБНичого йому від доливки не буде. Я так робив, коли розлив літер на 6 тис, коли пробку міняв.  Но 10-11тыс не проблема, навіщо на 8 ми міняти?
Звик міняти на 8-ми, бо зимою часто проїду на роботу і назад по 4 км. Пробіг невеликий, а гріти доводиться. Та й часто катаюсь по страшним дорогам - 1-ша - 2-га передача. От і вирішив міняти на 8-ми.

Володимир

Цитата: vitalkaМоё мнение, возможно и несколько неправильное, но я не призываю делать так, как я. Я проехал тыс. 6, потихоньку подливая масло (гонит помалу с под коленвала), потом поменял только фильтр, и дальше ещё несколько тысяч. По крайней мере по другому сейчас не получается.
Фільтр міняти не рекомендую, так як з часом по мірі набивання грязюки його очисні властивості збільшуються, а тут виходить що на грязне масло ставиш менш ефективний фільтр.
Цитата: KvasМасло - полусинь, пробег 7 тыс., двиг масла не берет. Думал на 8-ми тыс. поменять, но жаба давит (цена на масло подскочила). Думал просто 1 литр слить - 1 литр долить. Просто хотел узнать кто-нибудь такое практикует?
Якщо багато їздиш то при заміні масла, лий остатки від попередньої заміни і додавай до них свіже свіже, в результаті після кількох замін назбирується повна заправка. Але це при умові що не поміняється клас якості масла.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Kvas
Цитата: ВКБНичого йому від доливки не буде. Я так робив, коли розлив літер на 6 тис, коли пробку міняв.  Но 10-11тыс не проблема, навіщо на 8 ми міняти?
Звик міняти на 8-ми, бо зимою часто проїду на роботу і назад по 4 км. Пробіг невеликий, а гріти доводиться. Та й часто катаюсь по страшним дорогам - 1-ша - 2-га передача. От і вирішив міняти на 8-ми.


Такий собі власний рецепт. *DRINK*
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.