Тормозные колодки

Автор Алексей, 01 Жовтня 2010, 23:43:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32треба буде компресором в них дунути то може вилізе шток.
Я би не радив, поршні будуть стріляти, щоби часом не наробив біди.
Цитата: ВКБТа розбираються вони на раз, шо у вас там за проблеми з руками?
Інструмент використовую то самий, а витягнути не можу, наконечник з поршня виривається а поршень не лізе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: Sergik32треба буде компресором в них дунути то може вилізе шток.
Я би не радив, поршні будуть стріляти, щоби часом не наробив біди.
Цитата: ВКБТа розбираються вони на раз, шо у вас там за проблеми з руками?
Інструмент використовую то самий, а витягнути не можу, наконечник з поршня виривається а поршень не лізе.

Я ставлю на трубоподібну підставку з отвором 21мм і вистукую обидва на виліт в одну сторону. Все виходить без ушкоджень. Пробойчик треба брати десь 19 мм, щоб об стілку не царапнути, з фаскою на торці.




Сержик32, мені здається, як інопланетному конструктору, що той люфт в середині циліндрика між поршеньками і стопорячим кільцем закладений земними консррукторами ЗАЗ завеликий, десь 1-1,5мм. І пружина колодок надпотужна.

В чому річ, коли ми тиснемо на пездаль тормозу, передні ідуть в притирку і спрацьовують від рідини відразу, задні теж, але із-за того, що надпотужна пружина заштовхнула  циліндрик назад до кільця. На кільці застопрорило. потім знову тормозино, і кільце не може підтягнутись ближче із-за хвоста з люфтом занадто довгим. Циліндрік гуляє у межах люфта. Тобто передні в притир з колодкую, а задні на величину люфта.
Якщо його зменшити шайбою=проставкою чи новий поршень поставити з люфтом 0,3-0,5мм для двох циліндріків, то думаю проблема б рішилася.

Для експерименту можна спробувати. Що скажите?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: Sergik32От такаж херня і в мене з циліндриками як і у Володі, я на ФЕНОХи поміняв то зпочатку вроді брали задні, а зараз знов машина клює і задок не бере нормально, повітря в системі немає, а от що за нахер в цій славуті в тормозах то я не вкурю і до сьогодні. Старі зняв і є тіпа нові сірі тіпа завод, а херушки їх можна розібрати, треба буде компресором в них дунути то може вилізе шток.
Прежде чем устанавливать надо смазывать поршеньки.
https://www.google.ru/search?q=%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8B%D1%85+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%BD%D0%B5%D0%B9&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6gVaVKrlF83xarifguAJ&ved=0CEkQsAQ&biw=683&bih=428

Ну естественно смазку когда надо фиг купишь.
Я давно пользуюсь дедовским методом.
Рицинова олия в лубой аптеке и никаких проблем.
Я також перед установкою мазав, то вже рік скоро буде як не клює носом.
Цитата: ВКБВ чому річ, коли ми тиснемо на пездаль тормозу, передні ідуть в притирку і спрацьовують від рідини відразу, задні теж, але із-за того, що надпотужна пружина заштовхнула  циліндрик назад до кільця. На кільці застопрорило. потім знову тормозино, і кільце не може підтягнутись ближче із-за хвоста з люфтом занадто довгим. Циліндрік гуляє у межах люфта. Тобто передні в притир з колодкую, а задні на величину люфта.
Якщо його зменшити шайбою=проставкою чи новий поршень поставити з люфтом 0,3-0,5мм для двох циліндріків, то думаю проблема б рішилася.

Для експерименту можна спробувати. Що скажите?
А ти порівняй площу пошнів, на скільки мм зміститься поршен в передніх і задніх циліндрах за одного об\"єму рідини. Щодо пружини, то можливо спеціально зроблено щоби спочатку перед почав тормозити а потім поступово зад, інакше буде занос. З шайбами думаю нічого не вийде, затягни свій ручник щоби тормозив на 2 щолчки, і подивишся як крутяться колеси при відпущеному ручнику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А шо література пише на скільки щелчків треба затягти ручник? Згоден, при 3-х  колодки в притир до барабану, але ж це як хитрість, хотілося б автомат.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: ВолодимирЯ також перед установкою мазав, то вже рік скоро буде як не клює носом.
Да у меня 5лет и 170 000км не клює :)
Значить якщо не помазати то зовнішні чинники впливають ни циліндр і його потрохи клинить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Та як його заклинить, там до 1/2 тонни зусилля виходить на циліндр.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБТа як його заклинить, там до 1/2 тонни зусилля виходить на циліндр.
Та х.. його знає, мої заводські коли тиснув на тормоз то працювали, колесо прокрутити руками було неможливо, але в дорозі машина клювала носом, зад не тормозив чи тормозив з недостатнім зусиллям. Коли поміням на попередньо змазані фенокси, як рукою зняло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Salek
Цитата: ВКБТа як його заклинить, там до 1/2 тонни зусилля виходить на циліндр.
Без смазки прикипают фиг 50тонный пресс выдавливает(проверял).

Якась адгезія матеріалу прямо відбулася з окисленням, ввинна  мабуть і бормотуха тормозуха.




Виталя, а як ти хотів, якщо при нових колодках упирається в скобу і нема ручника, а коли зотягнув через дирку швидко досягає планки. На втору засічку відразу не помтавиш, не влазять. Тільки ось один мм. Стер, тоді налізла барабана.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну я по вашим підказкам і порадам зробив усе як треба, навіть фотки викладав, прям з кисточкою і тоюж діарейною субстанцією(рециновою олією), все зробив як книжка пише, я до цього педантично відношусь, все продув-прочистив-промазав, спочатку все працювало, а зараз знов не працюває, ручник як часики на 3-му щолчку тримає. от в неділю екстренно тормознув на кільці то рука вже рефлекторно потягнулась до ручника бо клювало гарно і до правого крила чужої машини думав не стану, але став, аж коли відпустив педаль і далі пару метрів аж якийсь гул і вібрація по машині пішла.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А нижню опору колодок графыткою мастив?

А взагалі кажу річ у чортових кільцях, не тримають вони, треба пружину послабше трохи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я мазнув трошки аерозольною змазкою, вона не тіче як графітка і на барабан не попаде. все промазане-зроблене-ну карочє краще ніж з завода, а тепер знов не робе, бо зразу після заміни то машина ставала як вкопана, аж паралельно вся присідала, а тепер знов клює. гавно карочє, я апєчялєн.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

так точно і я такої думки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

викинуть їх нафіг, ногою можна АБСить, я вже 15 лет 5мес и 28 днєй так їжжу, це офіційно, а не офіційно то ще з школи
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик 32, а як саме ти прокачуєш? Для нормальної самостійної прокачки тар трубочку від насоса з клапаном, щоб назад не тікала рідина при отпускання пездалі.

Володя, вскрив колодки ТЕМП якісь дешеві м.які, і після промазування нижньої опори колодок, нвона тормозить з двох сторін всім діаметром. Тормоза від пездалі хватають юзом, циліндрики не заводські мабуть, але якісні.
На фото видно блиск по всьому діаметру. Так шо стираються при правильній установці діаметрально, але трохи звісно з верїху більше. Тобто центруються відмінно по граціткі.

Ручник бомба навіть на 6-ти щьолчках. Затягнув на 3, гріються барабани, буду відпучкати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя, в тебе класні букви на клавіатурі, слова просто бомбезні.  Я прокачував за допомогою компресора, повітря немає, все гарно і шовковисто, по пару раз проходила рідина, бульок немає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0