Регулятор холостого хода (РХХ)

Автор CharllyUA, 09 Жовтня 2008, 10:13:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сергій75

Цитата: SalekSerg75 измени в прошивке эти два параметра и проблема уйдёт.
ещё бы знать как
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Сергій75

Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Володимир

Цитата: Serg75але чому зависання обертів тільки після руху на швидкості, а при перезапуску двигуна оберти нормальні?
Працює режим привідкривача, видно якщо є підсос то якось воно собі зміщає положення РХХ, і тоді крок що видає мікас на діагностику не відповідає фактичному.
Цитата: Serg75калібрувати дросель? в мене при відпущеній педалі 0, при повному натисканні 100
За таких показників чіпати його не варто.
Цитата: SalekSerg75 измени в прошивке эти два параметра и проблема уйдёт.
Так робити не варто, буває що зміщається нуль ДПДЗ на мітку 0,5% і вище, і тоді холостого ходу нема взагалі, двигун тупо глухне. В мене таке було два рази на безконтактному ДПДЗ ВТН, потім поставив нижній поріг 0,6% і все пройшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергій75

отже, якщо при добре прогрітому двигуні малий крок рхх (в мене буває 15), то є підсос повітря? Але чому після вкл-викл запалення хх нормальний, поки не починаєш іхати та знову переходити на режим хх? Не зрозумів коли працює режим привідкривача (коли підвисли оберти чи коли після перезапуску стабілізувалися) і взагалі що це за режим? де може бути підсос і як його визначити?
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Володимир

Цитата: Serg75отже, якщо при добре прогрітому двигуні малий крок рхх (в мене буває 15), то є підсос повітря? Але чому після вкл-викл запалення хх нормальний, поки не починаєш іхати та знову переходити на режим хх?
Після вимкнення запалювання іде автокалібрування РХХ, можливо підсосу і нема, я з якихось причин РХХ пропускає команди від мікаса.
Цитата: Serg75Не зрозумів коли працює режим привідкривача (коли підвисли оберти чи коли після перезапуску стабілізувалися) і взагалі що це за режим? де може бути підсос і як його визначити?
Можливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.
Цитата: Salek
Цитата: ВолодимирТак робити не варто, буває що зміщається нуль ДПДЗ на мітку 0,5% і вище, і тоді холостого ходу нема взагалі, двигун тупо глухне. В мене таке було два рази на безконтактному ДПДЗ ВТН, потім поставив нижній поріг 0,6% і все пройшло.
У меня наоборот при установке безконтактного ДПДЗ начиналось подвисание оборотов.Подпиливание ушей проблему не решило.
Сейчас опорное 0.5в и изменён признак ХХ,проблем нет.
Не путай напругу в вольтах з положенням в відсотках. ДПДЗ можна крутити як хочеш, він і на 2 вольтах піся калібрування буде показувати нуль.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергій75

Цитата: Володимир
Цитата: Serg75отже, якщо при добре прогрітому двигуні малий крок рхх (в мене буває 15), то є підсос повітря? Але чому після вкл-викл запалення хх нормальний, поки не починаєш іхати та знову переходити на режим хх?
Після вимкнення запалювання іде автокалібрування РХХ, можливо підсосу і нема, я з якихось причин РХХ пропускає команди від мікаса.
Можливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.


Як можна вирішити дану проблему?
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

TOXAT

Цитата: Serg75Як можна вирішити дану проблему?
Для начала подкинуть заведомо исправный РХХ..
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Сергій75

Заменял рхх на новый с металлическим наконечником-симптомы те же (рхх \"Омега\")
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

TOXAT

Цитата: Serg75Заменял рхх на новый с металлическим наконечником-симптомы те же (рхх \"Омега\")
Попробуйте отглушить шланг на адсорбер.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

TOXAT

Цитата: ВолодимирМожливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.
Чтоб это понять, нужно глянуть на давление в ресивере, в момент подвисания оборотов.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Сергій75

Цитата: TOXAT
Цитата: ВолодимирМожливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.
Чтоб это понять, нужно глянуть на давление в ресивере, в момент подвисания оборотов.

Подскажите какое должно быть и что будет означать отклонение от нормы
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

TOXAT

Цитата: Serg75Подскажите какое должно быть и что будет означать отклонение от нормы
Должно быть около 280..300. Если выше, то ищите подсос. Ниже - маловероятно.
А так же посмотрите чтоб был режим ХХ.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Сергій75

Цитата: TOXAT
Цитата: Serg75Подскажите какое должно быть и что будет означать отклонение от нормы
Должно быть в около 280..300. Если выше, то ищите подсос. Ниже - маловероятно.

У меня микас 10.3+, там вроде больше, у меня где-то 340 (но при подвисанни не замерял)
какой прогой определить режим хх?
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Володимир

Цитата: Serg75
Цитата: Володимир
Цитата: Serg75отже, якщо при добре прогрітому двигуні малий крок рхх (в мене буває 15), то є підсос повітря? Але чому після вкл-викл запалення хх нормальний, поки не починаєш іхати та знову переходити на режим хх?
Після вимкнення запалювання іде автокалібрування РХХ, можливо підсосу і нема, я з якихось причин РХХ пропускає команди від мікаса.
Можливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.


Як можна вирішити дану проблему?
Ти ж писав що в тебе вискакують помилки з проводкою, тестер в руки і міряєш, можливо на роз\"ємі провід переломався, на автозазі дуже економлять, то резинові ковпачки на роз\"ємах не поставили.
Цитувати виділеневыскакивают ошибки обрыв цепи рхх и перегрев драйвера рхх,
Цитата: SalekДа я и не путаю.Кстати выше 0.7в и ниже 0.3 уже не будет калиброваться.
Можливо програма АКМ має такі обмеження, в мене в БК і в програмі МікасОнлайн такого обмеження нема, то все калібрується, спеціально пробував.
Цитата: TOXAT
Цитата: ВолодимирМожливо в тебе РХХ пропускає команди від мікаса, Тоді для підтримки ХХ мікас зменшує крок, але в прошивці вказано що нижче ні 15 крок опускати неможна, тому мікас думає що крок 15 а по факту скажімо 50, тому оберти і зависокі. Після вимкнення запалювання РХХ відкалібрувався, і все знову по феншую.
Чтоб это понять, нужно глянуть на давление в ресивере, в момент подвисания оборотов.
100% що тиск буде завищеним, але причину звідки поступає повітря не визначиш, чи воно іде через підсос, чи через РХХ, хіба що знати в цей момент фішку з РХХ, потім на знятому поміряти виліт штоку.
Цитата: TOXAT
Цитата: Serg75Подскажите какое должно быть и что будет означать отклонение от нормы
Должно быть около 280..300. Если выше, то ищите подсос. Ниже - маловероятно.
А так же посмотрите чтоб был режим ХХ.
Не обов\"язково в цих межах, якщо паливоподача на ХХ велика або кут запалювання низький, то буде тиск вищий. На заводській прошивці з заводу в мене було набагато більше ніж 300.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергій75

В яких місцях прозвонювати проводку: ебу-рхх, чи ще десь є скрутки? просто прозвонити на розрив чи необхідно вимірювати якісь параметри?
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!