КАТАЛИЗАТОР

Автор Виталя, 24 Грудня 2007, 22:11:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Виталя

Хочу убрать катализатор! и на его место поставить ставят какуюто фигню (типа вытягует выхлопные газы))!!! не помню как называеться!!! корочее стоит это всё 300гривасов!  У кого может уже стоит? и какой результат от неё???

Alex Miha


Виталя

ДА! Точно -  Стронгер!

Alex Miha

У Мастера стоит, у Бориса, наверно, тоже. Его обычно вместе с прямотоками ставят. Он меняет звук.

Денис

у бориса нету
у мастера есть

автору- можеш выкинуть кат и поставить прямую трубу

Александр

Да и уже есть пламегасители с отверстием под лямбда-зонд.... Пошел и купил
Я дома, в конечном итоге))))

Денис

Нафиг это надо?

SLAVUTA CLUB FORUM, DACIA CLUB FORUM,DEPECHE MODE FORUM

Денис

шоб убрать катализатор
иди лучше почитай про выхлопную систему и шо она даёт

Денис

По моему он нужен для того чтобы не загрязнять атмосферу. Так зачем его тогда снимать? И вообще расход топлива увеличиваеться при отсутствии катализатора!!!

SLAVUTA CLUB FORUM, DACIA CLUB FORUM,DEPECHE MODE FORUM

Купил в прошлом году весной Славуту1.2i в салоне. Через 500 км загорелось \"CHEK\". Поехал на гарантийку. Там продиагностировали и сказали, что от плохого топлива накрылся лямбда-зонд. Под гарантию он не попадает(говорят, что сам виноват - заливал плохой бензин) Хотя явсегда заправлялся на WOG. Как альтернативу предложили выкинуть лямбду и катализатор и перепрошить мозги. Вместо катализатора поставили обычную трубу от карбюраторной Таврии. Спросили, накаком бензине езжу. Говорю-на95. Они что-то подправили в мозгах и сказали что теперь можешь ездить на 92. Будет машинка более динамичной и меньше жрать. А про \"CHEK\" вообще забудешь.В общем не обманули. Но мне кажется, что звук выхлопа немного изменился-стал немного громче.

Добавлено спустя     7 минут   9 секунд:
Купил в прошлом году весной Славуту1.2i в салоне у нас в Запорожье. Через 500 км загорелось \"CHEK\". Поехал на гарантийку. Там продиагностировали и сказали, что от плохого топлива накрылся лямбда-зонд. Под гарантию он не попадает(говорят, что сам виноват - заливал плохой бензин) Хотя я всегда заправлялся на WOG. Как альтернативу предложили выкинуть лямбду и катализатор и перепрошить мозги. Вместо катализатора поставили обычную трубу от карбюраторной Таврии. Спросили, на каком бензине езжу. Говорю-на 95. Они что-то подправили в мозгах и сказали что теперь можешь ездить на 92. Будет машинка более динамичной и меньше жрать. А про \"CHEK\" вообще забудешь.В общем не обманули. Но мне кажется, что звук выхлопа немного изменился-стал немного громче.

Kritik

Каталізатор стоїть тільки на інекторних машинах. На карб. такого нема.Наскільки мені відомо, в ВАЗ 21099 після видалення каталізатора додається 5 к.с. Ну але там мотор 1.6л. На 1.2л такого ефекту не доб\"єшся. Але приріст в потужності має бути обов\"язково.Такшо є смисл його його вирізати!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Денис

Только если его нет загрязняется атмосфера и увеличивается расход!!!

SLAVUTA CLUB FORUM, DACIA CLUB FORUM,DEPECHE MODE FORUM

Kritik

Славута не найагресивніша машина по відношенню до природи. Такшо шо з каталізатором, шо без, різниця у вихлопі буде не великою. А раді приросту в мощності можна пожертвувати лишніми 200 мл. А-95 на 100км. Якби мав інжекторну Славку, обов\"язково б зняв + звук стане спортивнішим.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Денис

Я б неснимал! Я редко когда куда спешу, мне лишних 20мин. не горят!

SLAVUTA CLUB FORUM, DACIA CLUB FORUM,DEPECHE MODE FORUM

Kritik

Прочитаєте це - все стане зрозуміло.

Каталізатор
Каталізатор являє собою керамічну стільникову конструкцію, що збільшує площу контакту вихлопних газів з поверхнею покритою тонким шаром платино-ірідієвого сплаву. Залишки, що не догоріли, (CO, CH, NO) контактуючи з поверхнею каталітичного шару, окислюються до кінця киснем, що є присутнім так само у вихлопних газах. У результаті реакції виділяється тепло, що розігріває каталізатор і, тим самим, активізується реакція окислювання. В остаточному підсумку на виході з каталізатора (справного) вихлопні гази мають концентрацію СО2.
Саме СО2 на виході є причиною наявності каталізатора у вихлопній системі. Дана концентрація відповідає нормам ЄС! Більш того. Наявність каталізатора при експлуатації автомобіля в Україні приносить його власникові більше проблем і головного болю.
З чим це зв\'язано?
1. По-перше до нас в країну далеко не завжди прибувають тільки нові іномарки з мінімальним пробігом. Термін служби каталізатора при правильній експлуатації (мається на увазі використання якісних нафтопродуктів) приблизно 100-120 тис. км пробігу автомобіля, після чого рекомендується його заміна, що цілком природно. Каталізатор виконує фільтруючі властивості, а фільтри, як відомо треба змінювати.
Подальше використання каталізатора цілком припустиме (чим і займаються в нас), однак треба чітко представляти, що у Вас у вихлопній системі присутній елемент далеко не з 100-%-ною пропускною здатністю. До цього терміну на стінках сот вже осіла сажа і продукти олії, які не догоріли, що істотно перешкоджають вихлопним газам.
2. Заправляєтеся Ви на наших заправках!
Не секрет, що не завжди Вам на заправках заливають якісний бензин, але ж це - один з основних принципів нормальної роботи каталізатора. Для каталізатора етиловий бензин смертельний. У результаті попадання тетраетилсвинцю в каталізатор соти плавляться, залипають і прохідність вихлопних газів практично припиняється. По суті, відбувається теж саме, що і при забитті сот сажею і продуктами оливи, що не догоріли, тільки набагато швидше.
Неякісний бензин - основна небезпека для каталізатора!!!
Дуже боляче буває за власників автомобілів, що навіть не наїздили 70-80 тис. км, а каталізатори вже зіпсовані. Природно в людини не виникає ніякого бажання купувати нові дорогі (дійсно дорогі - вартість нового штатного каталізатора від 450$) деталі, не маючи абсолютно ніякої впевненості в тому, що поставивши їх і покатавшись тиждень - другий, він не зіштовхнеться з тією ж проблемою.
3. По-третє - наші дороги. Як не крути, а керамічні соти досить тендітний матеріал і при сильному ударі можуть тріснути і розколотися. У результаті удару соти відходять від стінок каталізатора, починають деренчати і переміщатися всередині корпусу, у результаті чого остаточно розколюються і розсипаються, розлітаючись по усій вихлопній системі. Пам'ятайте для каталізатора смертельно, якщо машина довго не заводиться, тому що бензин накопичується в каталізаторі і коли машина, нарешті, завелася, усередині відбувається міні-вибух, що приводить до руйнування каталізатора. З тієї причини не можна щоб машина \"під\'їдала\" оливу.
Які ж ознаки несправного каталізатора?
Існують два варіанти несправності каталізатора:
З часом каталізатор \"забився\", тобто зменшилася пропускна здатність вихлопних газів. Ознакою цього є відчуття того, що машина не \"тягне\", відбувається погіршення динаміки розгону і потужності автомобіля, іноді плаває стрілка обертів на холостому ході.
Другий варіант більш критичний - тобто каталізатор уже зруйнувався і Вас турбує звук або деренчання, що розкришився керамічний стільник або гудіння порожнього бочка.
Які ж варіанти існують для вирішення проблеми каталізатора?
На машини обсягом до 2 л. самий оптимальний варіант це установка універсального вогнегасника (60-80$). Тобто, замість Вашого каталізатора встановлюється бочка вогнегасника більш пристосована для виконання функції розбивання первинного потоку вихлопних газів і полегшення роботи основного резонатора (одна з функцій каталізатора, крім допалювання).
Є більш якісний і дорогий варіант (від 100$), що застосовується для машин обсягом від 2-ох літрів: вогнегасник більшого об`єму з нержавійки і покритий спеціальним пластиковим складом . Для даних вогнегасників не страшна наша зима із соляним розчином на вулицях.
Можлива установка універсального каталізатора (160$), що вварюється замість бочки штатного каталізатора.
Вогнегасник або каталізатор? Переваги і недоліки.
Що ж вибрати вогнегасник чи каталізатор і, чому взагалі, замість каталізатора пропонується вогнегасник. Розглянемо роботу каталізатора: він виконує дві основні функції - допалює СО і СH до екологічно-чистих CO2 і нешкідливих азотистих з\'єднань, що відповідає нормам ЄС і, друга досить важлива функція - це розбиває потік вихлопних газів, тобто є первинним резонатором (вогнегасником). Штатний каталізатор дуже дорогий (від 450$), і в нас в країні не є необхідним - у нас більш ліберальні екологічні норми; іномарка з нормально працюючим двигуном попадає з запасом у норми CO, CH, дозволені в нас в країні навіть без каталізатора. Тому виникає питання: Що поставити замість каталізатора?
Можна поставити універсальний каталізатор, що значно дешевше штатного (наприклад, каталізатор фірми Bosal коштує 120$). Плюси - Ваша машина настроєна на роботу з каталізатором, мінуси - каталізатор в Україні довго не живе (поганий бензин, погані дороги)
Тому все-таки установка вогнегасника замість каталізатора, найбільш оптимальний варіант для іномарок у нашій країні. Плюси - гарне співвідношення ціна-якість; виконує одну з 2-ух важливих функцій каталізатора, мінуси - гірші екологічні норми (у нас в країні не карається).
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.