Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ромео

Цитата: Володимир від 04 Грудня 2015, 11:39:31Думаю що можна ставити, я ставив ланосячий, то в ньому спеціально висверлив отвір 1 мм щоби повітряні пробки не затримувались, то нічого, прогрівається шустро.
Тобто ти зробив отвір в тарілці бейбасного клапана?

Ромео

Вот не пойму нафига отверстие с завода, чтобы воздушных пробок не было?
Но ведь через отверстие охлаждённая жидкость будет постоянно подмешиваться в гарячую? Не будет ли это влиять на общую картину с недогревом/прогревом двигателя?

Ромео

Цитата: Salek link=topic=275.msg449591#msg449591 date=1449225068.
При установке родного таврического термостата отверстие не надо.
Да, понятно что не надо, он и так немного продувается, соответственно это заменяет отсерстие   ?1мм.  :-D

Володимир

Цитата: Ромео від 04 Грудня 2015, 11:45:49
Цитата: Володимир від 04 Грудня 2015, 11:39:31Думаю що можна ставити, я ставив ланосячий, то в ньому спеціально висверлив отвір 1 мм щоби повітряні пробки не затримувались, то нічого, прогрівається шустро.
Тобто ти зробив отвір в тарілці бейбасного клапана?
Отвір зробив як на цьому фото.

Цитата: Ромео від 04 Грудня 2015, 11:53:06
Вот не пойму нафига отверстие с завода, чтобы воздушных пробок не было?
Но ведь через отверстие охлаждённая жидкость будет постоянно подмешиваться в гарячую? Не будет ли это влиять на общую картину с недогревом/прогревом двигателя?
Щоби повітряні пробки не затримувались, особливо коли заливаєш тосол в систему. Отвір 1 мм, тосол має певну в"язкість, через такий малий отвір багато не перетече. В мене доки термостат не відкрився, патрубок після термостата не нагрівається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Buzyan

#799
У меня ланосотермостат. Отверствие не сверлил. Воздушных пробок никогда не было. При заливке ож кран отопителя салона открыт.  После заливки ож закручую пробку и  затягую. Сымаю дренажный шланг с  расширительного бачка. На этот штуцерок подключаю насос для подкачки колес и продавливаю. Воздух выходит  через шланг радиатора. Под шланг подставляю емкость т.к. жидкость проходит в виде эмульсии.  Жидкость с емкости сливаю в бачек и так прокачиваю до тех пор пока не продавливается жидкость без воздушных пузырьков.  Шланг на место прогреваю авто до срабатывания карслона со снятой пробкой расширительного бачка. 
https://youtube.com/watch?v=2ek6tHfVkjg
0503881138 0633061992

ВКБ

В штаному режимі системи охолодження (без вибиків, ланосявих протезів), при термосі на 80 градусів, конешно з шайбою і отвором в 10мм пічка значно краще гріє салон. Без шайби на 80 термос в авто не дуже тепло при 0...-1. При 87 термосі помню теж не супержарко. Поставив шайбу назад і темос на 80 рідний - красота, тепло, але тільки коли нагріється , тоді відчутно. А от при шайбі і 87 термосі , то пи -15 по трасі 90 км  - в шортах їхав і в тапках.
Але при закритому кранику пічки і диркані по городу температура за 85 градусів, тільки кулер спускає на 82 градуси,  і до вмикання кулера піднімається на 92-96 градуси. Жарко ДВС з шайбою і закритим крантиком. Хоча літом так і їздив.
Гріється значно швидше при шайбі.
Я так поняв, як нагріється, то відкривається термос і помпі леше трохи стає. Але ще появився контур ГБО через піч, тому шайба краще сприяє вичавлюванню тосола на пічку і редуктор, бо підключений в контур пічки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ромео

Ткніть насом, куда саме і яку шайбу ставити а то щось чув але толком, що і куда ставиться не знаю. Може фотка є?
Короче, поясніть мені все детально або ткніть носом  ;)
Доречі,  вчора детально обдивився стоковий термостат, так ось: в мене із завода стоїть латунний термостат невідомого виробника (клеймо схоже на букву Б) із температурую відкривання вибитою на ребрі верхньої горловини - 80С. Заміри в каструлі із градусником показали відкривання при 82С але це допустимо...

Володимир

Цитата: Ромео від 08 Грудня 2015, 14:47:21
Ткніть насом, куда саме і яку шайбу ставити а то щось чув але толком, що і куда ставиться не знаю. Може фотка є?
Короче, поясніть мені все детально або ткніть носом  ;)
Доречі,  вчора детально обдивився стоковий термостат, так ось: в мене із завода стоїть латунний термостат невідомого виробника (клеймо схоже на букву Б) із температурую відкривання вибитою на ребрі верхньої горловини - 80С. Заміри в каструлі із градусником показали відкривання при 82С але це допустимо...
Знімаєш з термостата верхній патрубок що іде до трійника, і ставишт там шайбу з внутрішнім отвором мінімум 12 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

А не простіше на зимовий період поставити термостат на 87С?
І пічка буде краще гріти і мотор уникне при низьких температурах недогрів. Якось невідомо як помпа після шайби працювати буде,..

Алексей

Привіт а що за шайба і де її ставити треба. Можна фото шайби і її установки?

Ромео

Цитата: Salek від 08 Грудня 2015, 19:39:33Термостат должен быть 90-92°С,и зимой и летом.
А перегревы в основном из за увеличенного зазора в помпе.
Тут кожен сам вирішує, що краще, це питання релігії. В мене із заводу стоїть 80С, в літку у міських пробках вентилятор майже не вимикається, по трасі БК показує температуру ОЖ в межах 85-88С, тому я не бачу сенса ставити на жарке літо термостат 87С (я вже мовчу про 92-95). Не забувайте,таврійський двигун тонкостінний і надто чутливий до високих температур.
ПиСи: В мене в технікумі викладач-механік/моторист завжди казав: краще ПЕРЄБЗДЄТЬ чим НЄДОБЗДЕТЬ і в даному випадку це доречно!

Buzyan

Цитата: Алексей від 08 Грудня 2015, 19:53:10
Привіт а що за шайба і де її ставити треба. Можна фото шайби і її установки?
http://buzyan.fo.ru/file/53618_/134734_video-2012-10-17-09-28-56.mp4
0503881138 0633061992

Ромео

Ну тогда ставьте термостат на 100С, чё уж там, ещё лучше охладится..
Вот только двигатель создавали тоже не идиоты, поэтому ради интереса зайдите на сайт МЕМЗ и прочтите характеристику двигателя... Я уже 8 лет катаюсь на стоковом термостате 80С и не заметил никаких отклонений.
Запомните, чем меньше температура ДВС тем меньше его склонность к ДЕТОНАЦИИ

Володимир

Цитата: Алексей від 08 Грудня 2015, 19:53:10
Привіт а що за шайба і де її ставити треба. Можна фото шайби і її установки?
Якщо помпа малопродуктивна то толку з неї мало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

#809
Подскажите, жигулёвский сливной краник радиатора подходит по резьбе и диаметру в наш радиатор вместо пластмассовой пробки?