Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Колеги, доброго дня.
Прошу Вашої підказки.
На даний момент на авто ( 1,2 інжектор ) встановлений термостат від Ланос 1,4, при цьому використана "рідна" лійка з отвором під датчик температури на контролер в який він ( датчик ) і встановлений. Тобто, ДТ встановлений після термостату. В проставці термостату в отвір для ДТ вкручений штуцер на омивання термостату ( малий круг ). Таким чином організований малий круг який врізаний в обратку підігріву дроссльного вузла.
Наразі маю нестабільні показники температури на приборці та по комп"ютеру.
ДТ буду переставляти на потрібне місце - в проставку термрстату.
І цікавить питання - як правильно організувати малий круг ? Сверлити в термостаті отвір діаметром 2-3 мм для його омивання чи сверлити отвір в проставці термостату, нарізати різьбу, вкручувати штуцер і підключати в обратку підігріву дросселя. Тут також не одне питання - який внутрішній діаметр вихідного штуцера з проставки термостату робити і куди підключати малий круг ( в обратку підігріву дросселя, в обратку пічки чи до трубки розширювального бачку ).
Чи одночасно реалізовувати і просверлений термостат і врізання штуцера в проставку термостату для малого кругу, який омиває термостат.
Завчасно вдячний за поради та конструктивну критику.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 13:53:56
Колеги, доброго дня.
Прошу Вашої підказки.
На даний момент на авто ( 1,2 інжектор ) встановлений термостат від Ланос 1,4, при цьому використана "рідна" лійка з отвором під датчик температури на контролер в який він ( датчик ) і встановлений. Тобто, ДТ встановлений після термостату. В проставці термостату в отвір для ДТ вкручений штуцер на омивання термостату ( малий круг ). Таким чином організований малий круг який врізаний в обратку підігріву дроссльного вузла.
Наразі маю нестабільні показники температури на приборці та по комп"ютеру.
ДТ буду переставляти на потрібне місце - в проставку термрстату.
І цікавить питання - як правильно організувати малий круг ? Сверлити в термостаті отвір діаметром 2-3 мм для його омивання чи сверлити отвір в проставці термостату, нарізати різьбу, вкручувати штуцер і підключати в обратку підігріву дросселя. Тут також не одне питання - який внутрішній діаметр вихідного штуцера з проставки термостату робити і куди підключати малий круг ( в обратку підігріву дросселя, в обратку пічки чи до трубки розширювального бачку ).
Чи одночасно реалізовувати і просверлений термостат і врізання штуцера в проставку термостату для малого кругу, який омиває термостат.
Завчасно вдячний за поради та конструктивну критику.
На малий круг чим товстіше тим краще, надумаєш ставити газ, то буде на підігрів редуктора, ну і температура двигуна стабільніша ніж на малих діаметрах. Я собі врізав кусок труби від лижної палки.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Володю, дякую за відповідь. Наскільки пам'ятаю, то діаметр штуцера в твоєму випадку 14 мм. А як щодо отвору в термостаті ( пам'ятаю, що ти писав про розсвердлювання в твоєму термостаті ) ? І куди врізать обратку малого кругу. Гбо на авто не встановлено.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 15:28:34
Володю, дякую за відповідь. Наскільки пам'ятаю, то діаметр штуцера в твоєму випадку 14 мм.
Так.
Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 15:28:34
А як щодо отвору в термостаті ( пам'ятаю, що ти писав про розсвердлювання в твоєму термостаті ) ?
Зробив отвір 1 мм для відводу повітряних пробок, і коли ставив термостат то отвір розмістив в верхній точці. На роботу термостата не вплинуло.
Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 15:28:34
І куди врізать обратку малого кругу. Гбо на авто не встановлено.
Парубок що іде до бачка перерізав по середині, той кусок що іде до бачка врізав через трійник в обратку пічки, а інший кусок пішов на дренаж термостата. В бортовику є фотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Подивився бортовик твій. Як  робити все зрозуміло. При такому  підключенні як у тебе як тримається температура ?
Ще питання. Який внутрішній діаметр трубок пічки і товстої трубки розширювального бачка ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 15:28:34
діаметр штуцера в твоєму випадку 14 мм.
Можливо я помилився і внутрішній діаметр штуцера 12 мм, бо в проставці сверлив я отвір 16 мм, мінус по 2 мм на стінку то виходить 12.
Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 22:21:19
Подивився бортовик твій. Як  робити все зрозуміло. При такому  підключенні як у тебе як тримається температура ?
Термостат на 87 градусів, зимою стабільно 85-86 градусів, літом 87-88 градусів.
Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 22:21:19
Ще питання. Який внутрішній діаметр трубок пічки і товстої трубки розширювального бачка ?
Якщо пам"ять не зраджує то оригінальні що стоять на машині мають внутрішній діаметр 18 мм, для підключення газового редуктора брав 16 мм http://lpgtech.ua/trubki-shlangi-i-komplektuyusshie/rukava-dlya-gaza-benzina-i-tosola/
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Володю, а ще таке питання. Чим "вмазували" штуцер в проставку ???? "Холодна сварка" ??? Як тримає, чи не пропускає охол. рідину ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Владимир

Цитата: ZaVa від 04 Лютого 2016, 19:33:19
Володю, а ще таке питання. Чим "вмазували" штуцер в проставку ???? "Холодна сварка" ??? Як тримає, чи не пропускає охол. рідину ?
Я б порадив Poxipol 2-х компонентний.

Buzyan


У ме6ня корпус другой. Но штуцер внутренний диаметр 9мм идет на обогрев редуктора. На лето в шланг обогрева редуктора вставляю пластмасовый штуцерок с проходным сечением 5мм.

Для редуктора обогрева достаточно больше проходит охлаждайки через основной радиатор.
0503881138 0633061992

Володимир

Цитата: ZaVa від 04 Лютого 2016, 19:33:19
Володю, а ще таке питання. Чим "вмазували" штуцер в проставку ???? "Холодна сварка" ??? Як тримає, чи не пропускає охол. рідину ?
Колись давно для клення бака купив такий двокомпонентний клей, на упаковці писань що виробник USA, ним і клеїв, тільки клеїти треба оперативно, застигає моментально.



Цитата: Buzyan від 04 Лютого 2016, 22:38:37

У ме6ня корпус другой. Но штуцер внутренний диаметр 9мм идет на обогрев редуктора. На лето в шланг обогрева редуктора вставляю пластмасовый штуцерок с проходным сечением 5мм.

Для редуктора обогрева достаточно больше проходит охлаждайки через основной радиатор.
Я пробував в себе ставити жиклер 9мм в малий круг, краще охолоджувати не стало, тільки температура трималась не так стабільно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Lisiy83

Кто-нибудь сталкивался с термостатом Аврора?

Сволочь

Цитата: Володимир від 03 Лютого 2016, 14:18:13
Цитата: ZaVa від 03 Лютого 2016, 13:53:56
Колеги, доброго дня.
Прошу Вашої підказки.
На даний момент на авто ( 1,2 інжектор ) встановлений термостат від Ланос 1,4, при цьому використана "рідна" лійка з отвором під датчик температури на контролер в який він ( датчик ) і встановлений. Тобто, ДТ встановлений після термостату. В проставці термостату в отвір для ДТ вкручений штуцер на омивання термостату ( малий круг ). Таким чином організований малий круг який врізаний в обратку підігріву дроссльного вузла.
Наразі маю нестабільні показники температури на приборці та по комп"ютеру.
ДТ буду переставляти на потрібне місце - в проставку термрстату.
І цікавить питання - як правильно організувати малий круг ? Сверлити в термостаті отвір діаметром 2-3 мм для його омивання чи сверлити отвір в проставці термостату, нарізати різьбу, вкручувати штуцер і підключати в обратку підігріву дросселя. Тут також не одне питання - який внутрішній діаметр вихідного штуцера з проставки термостату робити і куди підключати малий круг ( в обратку підігріву дросселя, в обратку пічки чи до трубки розширювального бачку ).
Чи одночасно реалізовувати і просверлений термостат і врізання штуцера в проставку термостату для малого кругу, який омиває термостат.
Завчасно вдячний за поради та конструктивну критику.
На малий круг чим товстіше тим краще, надумаєш ставити газ, то буде на підігрів редуктора, ну і температура двигуна стабільніша ніж на малих діаметрах. Я собі врізав кусок труби від лижної палки.







А чем клеил?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Юра

А ни у кого не возникала идея поставить датчик температуры как в 307?
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.