ЗАЗ 1103 1.3Si - \"training vehicle\"

Автор user 1103, 22 Липня 2014, 10:22:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

Сайт чип тюнер тебе в помощь

user 1103

Звіт за вчорашній день:
Класна штука той адаптер, реальний пробіг авто 128к (можливо міняли ЕБУ? хоча..., не буду ламати голову, їде нормально, а все що не відбувається - все на краще). Крім цього \"подарунка\", всі інші показники, наче, в нормі.
Тесть хотів перевірити рівень мастила в двигуні, поліз відкривати капот і зламав ручку, а йому ж жінка казала що свято і не можна нічого робити))))
Довелося купувати новий трос з ручкою, виявився трохи більшим ніж треба, виправили двома гайками з розрізом.
Фільтр бензиновий не міняли, від гріха подалі....
Смерть ворогам! 

user 1103

Вітаю, вибачте що так по довгу не відписуюсь, по машині трохи роботи зробив, але не вистачає часу на звіт.
Прошу допомоги: машина на бензині погано працює.
Симптоми: заводиться нормально, майже з пів оберту, а от коли натискаю на газ, здається наче машина захлинається. Далі два варіанта, або не витягує і глохне, або все ж справляється і набирає оберти.
Замінив фільтр бензиновий і свічки запалювання, грішу на інжектор. Ще виникає підозра щодо бензину. На газу робить просто ідеально.
Смерть ворогам! 

Володимир

Цитата: trudovikВітаю, вибачте що так по довгу не відписуюсь, по машині трохи роботи зробив, але не вистачає часу на звіт.
Прошу допомоги: машина на бензині погано працює.
Симптоми: заводиться нормально, майже з пів оберту, а от коли натискаю на газ, здається наче машина захлинається. Далі два варіанта, або не витягує і глохне, або все ж справляється і набирає оберти.
Замінив фільтр бензиновий і свічки запалювання, грішу на інжектор. Ще виникає підозра щодо бензину. На газу робить просто ідеально.
Ну раз маєш в наявності класну штуку, то глянь на положення дроселля, як воно міняється при натисканні на педаль газу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

user 1103

#19
Всім привіт і +100500 в карму.  :-D



Хлопці порадьте, чи можна якось приробити підголовники до стандартної спинки, може хтось робив уже. Чи може простіше буде знайти десь з люксового авто і не морочитись?
Ще хотів поцікавитись на рахунок распорок, зараз їх вартість загалом 1000+ грн, можливість купити є, але зелена велика тварюка давить, у вас все таки досвід, підкажіть чи варто витрачатися? Зараз на нерівностях чути як деформується кузов, але вже якось звик до цього  :-D

Плани в першому пості нікудишні, за час поки не було змінилися пріоритети, тепер хочу наступне:
- заміна ущільнювача скла кришки багажника
- гумовий коврик в багажник, бо погода така що тряпчаний частенько потрібно просушувати.
- двірничок почав лізти під капот - заміна вала моторедуктора (шестерню нещодавно міняв)
- трос крана пічки (ця процедура перед холодами регулярна)
- заміна рульового механізму (зараз стоїть Weber - ставив 30 тис назад, хлам, почав стукати майже одразу, зараз як музичний інструмент під капотом)
Смерть ворогам! 

JeepKa

Вже всі подумали що тренування закінчилось. :o
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39Хлопці порадьте, чи можна якось приробити підголовники до стандартної спинки, може хтось робив уже. Чи може простіше буде знайти десь з люксового авто і не морочитись?
В арматурі спинок кріплення там є, питання в тому чи в середині є замки для підголовників.
Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39Ще хотів поцікавитись на рахунок распорок, зараз їх вартість загалом 1000+ грн, можливість купити є, але зелена велика тварюка давить, у вас все таки досвід, підкажіть чи варто витрачатися? Зараз на нерівностях чути як деформується кузов, але вже якось звик до цього  :-D
Передні можеш ставити толк є, з додатковою подушкою на КПП не бери, хіба що її думаєш потім поставити замість рідної бокової. Задню можна брати тільки пряму, типу такої як на фото з прямим кріпленням до арок.


Ті що з перехідниками брати не раджу.


Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39Плани в першому пості нікудишні, за час поки не було змінилися пріоритети, тепер хочу наступне:- заміна ущільнювача скла кришки багажника
Може дешевше купити тюбик сантехнічного силікону і пройтись по периметру вікна?

Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39- гумовий коврик в багажник, бо погода така що тряпчаний частенько потрібно просушувати.
Для початку усунь причину мокріння, бо доведеться і про нове дно подумати.

Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39- двірничок почав лізти під капот - заміна вала моторедуктора (шестерню нещодавно міняв)
Там є ще така штука для заміни.


Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39- трос крана пічки (ця процедура перед холодами регулярна)
Попробуй перед установкою змастити, я свій за 8 років ще не міняв.


Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 08:31:39- заміна рульового механізму (зараз стоїть Weber - ставив 30 тис назад, хлам, почав стукати майже одразу, зараз як музичний інструмент під капотом)
Перед установкою її треба регулювати і додати змазки, шукай тему про рулюве, там все описано.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

user 1103

Цитата: JeepKa від 11 Жовтня 2016, 13:35:01
Вже всі подумали що тренування закінчилось. :o
ні в якому разі, просто скоро наступний член сім'ї буде тренуватися  :-D

Володимире, дякую за поради.
З приводу силікону не знаю, просто таку процедуру вже робив попередній власник, хочеться наче щоб надовго і без зайвих витрат по часу.
Рульовий механізм я тільки купував і давав на СТО, не змазував і не регулював, думаю що хлопці там самі б мали таку процедуру виконати. Робили чи ні, сказати не можу.
З приводу моторедуктора: знаю що проблема саме у валу, бо лізе під капот з обох боків і відчувається люфт. Змазували все більше ніж достатньо під час заміни шестерні.
Смерть ворогам! 

Серёга

У меня с под резинок и сзади и спереди текло я мовили через тоненькую шлангочку налил под резинку и нормально уже лет 5 наверно резинки целые, на драйве один человек тоже так сделал и у него резинки разбухли наверно мовили разные
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 18:37:59
З приводу силікону не знаю, просто таку процедуру вже робив попередній власник, хочеться наче щоб надовго і без зайвих витрат по часу.
Новий ущільнювач не дає гарантії, так як на заводі їх також ставили на якийсь герметик. Пригадую що для ущільнювачів є якийсь незамерзаючий герметик, я правда незнаю що це таке, питав в автомагазині, то про такий не чули, то звичайним сантехнічним заповнив порожнини в ущільнювачі. Бажано брати білий герметик, бо прозорий на сонці дубіє.

Цитата: user 1103 від 11 Жовтня 2016, 18:37:59
Рульовий механізм я тільки купував і давав на СТО, не змазував і не регулював, думаю що хлопці там самі б мали таку процедуру виконати. Робили чи ні, сказати не можу.
Відкрию тобі таємницю, навіть на автозазі незнають як регулювати рулюве, і з заводу машини йшли зі стуком рульової. Я на своїй витримав 10 тисяч, потім зняв, відрегулював як треба, додав змазки, і вже 30 тисяч катаюсь без стуку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

герметик тра брати чорний автомобільний, у мене тоже соплили і переднє і заднє скло, я взяв автомобільний і пройшовся по контуру, відгинаючи пластиковим шпателем гуму. зараз поки не тече в салон.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 12 Жовтня 2016, 09:41:21
герметик тра брати чорний автомобільний, у мене тоже соплили і переднє і заднє скло, я взяв автомобільний і пройшовся по контуру, відгинаючи пластиковим шпателем гуму. зараз поки не тече в салон.
Я між кузовом і герметиком заповнив чорним, коли зрозумів що тече попривікно, то пройшовся силіконом, бо в разі чого доведеться вікно розбивати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

user 1103

Всім вітання, ще хотів написати про цікаву ситуацію. Вирішив спробувати поставити діодні лампи в повороти. Звісно ж реле почало швидше переривати горіння ламп. В принципі не бачив в цьому проблем і їздив так, але за тиждень не завжди почали вмикатися повороти.
Одразу грішив на реле (стояло 495,3747), думав лампи його добили. Купив нове, такого як стояло не було, купив наявний аналог 644,3777. Все запрацювало, хоча і мигало так само швидко.
Проте з часом почав звертати увагу, що реле інколи клацало під час руху авто без увімкнених поворотників. Поставив назад лампи розжарювання і проблема не зникла, поставив назад старе реле "неробоче" (більшість запчастин після замін потрапляють до кошика із іграшками сина) - все почало прекрасно працювати. Ось так.
Смерть ворогам! 

Алексей

Привіт. Атиставид диоди на передні поворотніки чи на задні? І є ж реле для діодних поворіт, ставити його потрібно було.

Владимир

Добрый вечер, вот эти нужно распорки ставить. Они у меня стоять 7-мь лет доволен как слон.https://postimg.cc/image/487wkwlph/  https://postimg.cc/image/4fgmzj9q5/  https://postimg.cc/image/8d3woxwjh/ https://postimg.cc/image/5ugi5fpx9/
С уважением Владимир!!!