не заводится на холодную

Автор Женя090591, 20 Листопада 2016, 13:03:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сволочь

Тогда тебе нужно на диагностику.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Юра

Чек горит? Давление в рейке?
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

Женя090591


Женя090591

на счет давления проверю! спасибо!

Женя090591

а можете подсказать или скинуть сылку как самому проверить давление

YUKON

Євгене, ви не пишіть один за одним піст, користуйтесь пімпочкою "ізменіть". По-суті - перевірте замок запалювання, таке як там "накрились" контакти. В разі якщо замок, скатайтесь до електрика, нехай він Вам підлючить через реле його, як скажите вони знають.
Далі...можлива проблема з масами, можлива проблема з датчиком Хола, в кінці кінців зі стартером...їдьте до електрика, заведіться з буксира та їдьте!
Ось вам ссиль на перевірку тиску в рампі ТАЗа - , в нас нічім не відрізняється! Шукаєте сосок на рампі і уперод! Доречі з поганим тиском в рампі погано і запускається авто!

Сволочь

Если в рампе малое давление то у двигателя пропадает тяга, у меня так было, банально забился фильтр.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

YUKON

Цитата: Сволочь від 21 Листопада 2016, 13:00:02
Если в рампе малое давление то у двигателя пропадает тяга, у меня так было, банально забился фильтр.
Ну там ще є така гадость, як клапан! Не триматиме тиску взагалі або триматиме але малий! Або стравлюватиме тиск після того як машина довго не їздить.
Доречі...Євген, спробуйте перетиснути шланг що йде з клапана регулювання тиску...при запуску авто спробуйте разів 5-6 вкл-викл запалення а потім спробувать запустити двигун! Якщо не тримає клапан то вона повинна запуститись!
З приводу АКБ перевірте все-такі  щільність електроліту!

Женя090591

спасибо огромное за помощь!!!!!!!!! :clap:

Сергей


\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк