Пропуск запалювання)

Автор Андрій, 18 Грудня 2016, 20:21:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Доброго дня, панове :)
Таке є питання. Купили знайомому славутенцію 2009 року.
То
Оце півтори роки за допомогою Володимира поставив собі інж, і прошивали і налаштовували, але (тьфу тьфу тьфу) система працює нормально, то якось і підзабув все.
Глянув на ЕБУ у кента, написано Мікас 10.3
Підключився через мікас онлайн, пише прошивка мікас 11 версії 0.96
Хіба були такі прошивки на мікас 10.3? Там скоріше за все стоїть 10.3+?

Підключився мікас-онлайн, були
пропуски запалювання 2 циліндра, обрив ланцюга РХХ, щось пов'язане з пам''яттю контроллера (точно не скажу)

Автомобіль на ХХ майже завжди блимав чєк, плавали сильно холості
періодично в ходу загорявся.

Було Gxx=72, Gob-155
ХХ встановлений 869 об/хв

поставив Gxx=68 Gob=170
коли натискаєш на дросель двигун спочатку оберти падали потім піднімалися повільно
дроссель чітко по відсотках відчував педаль!

поставив Gxx 60, Gob=170
Стер помилки

Завів
кроки рхх десь 34-35 вроді норм
тиск порядка 350 в коллекторі

Педаль відчувати почав більш менш доволі такі адекватно для інжектора
до вмішування в систему взааглі даєш трошки газу а оберти різко різко піднімалися до майже 2к
а зараз можна плавно підняти
але досі продовжується миготіння чєка, помилка через мікас онлайн пише "пропуск запалювання 2 циліндра"

двигун не троїть а просто плавають оберти. від 900 до 1300 десь

то цікавить версію блока як точно визначити?
Може із за запалювання не троїти а так стрибати хх?
(хотіли свічку викрутити, а там, я перший раз таке бачу, стандартний ключ не підійшов. Там десь орієнтовано ключем на 16 треба відкручувати, будемо накидну головку таку шукати, шоб не пошкодити нічого)


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 18 Грудня 2016, 20:21:58
Глянув на ЕБУ у кента, написано Мікас 10.3
Підключився через мікас онлайн, пише прошивка мікас 11 версії 0.96
Хіба були такі прошивки на мікас 10.3? Там скоріше за все стоїть 10.3+?
10.3+ так позначаються.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Ага.. Там теж пишеться без плюса?
А як розрізнити?
Я був вневнений шо то є 10.3 і в МікасОнлайн вибрав 10.3
а в statusbar програми написало прошивку мікас 11 версії 0.96 квітневу
чому і задумався. Ви мені давали подібну прошивку для мікас 10.3+. То то є блок 10.3+ походу


[img]http://s

ZaVa

Цитувати виділенеславутенцію 2009 року
Хіба в 2009р ще випускали карбові авто ??? :o
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: Андрій від 18 Грудня 2016, 20:35:48
Ага.. Там теж пишеться без плюса?
А як розрізнити?
Я був вневнений шо то є 10.3 і в МікасОнлайн вибрав 10.3
а в statusbar програми написало прошивку мікас 11 версії 0.96 квітневу
чому і задумався. Ви мені давали подібну прошивку для мікас 10.3+. То то є блок 10.3+ походу
По суті, це блок 11.3, а назву 10.3+ то придумав автор програми ЧіпЕксплорер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

$lavka

Свечи с гранью на 16 от 16-ти клопого авто и ключ свечной на 16 тоже есть .

Андрій

То там же підходять звичайні свічки, які в славки ставляться?

Володимир
Навіть так) То там по суті виходить 10.3+ блок.
Правда діагностичний роз'єм не такий як у мене
у мене проста класична біла колодка з 6тьма роз'ємамим мамами простими, а там чорна продовгувата з маленькими як для штирьків і контактів порядка 16ти в два ряда (7 контакт в інтернеті глянув то є К-лінія)


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 19 Грудня 2016, 10:15:28
То там же підходять звичайні свічки, які в славки ставляться?

Володимир
Навіть так) То там по суті виходить 10.3+ блок.
Правда діагностичний роз'єм не такий як у мене
у мене проста класична біла колодка з 6тьма роз'ємамим мамами простими, а там чорна продовгувата з маленькими як для штирьків і контактів порядка 16ти в два ряда (7 контакт в інтернеті глянув то є К-лінія)
4,5- мінус, 16-плюс 12 в, 7-К-лінія. В тебе просто нема того куска провода з колодкою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Володимир
скріш за все)
А можуть же оберти плавати із за пропуску запалювання? двигун не троїть...
Ще цікавить, а 870 обертів не замало? У мене 950 стоїть. Я прочитав для мікас 10.3 870 як там і стояло
Може повернути на 950 ?



[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 19 Грудня 2016, 10:46:48
А можуть же оберти плавати із за пропуску запалювання? двигун не троїть...
Можуть, навіть кажуть що якщо клапана погано відрегульовані, то також впливає. На рахунок пропусків, попробуй почистити датчик колінвалу від стружки.
Цитата: Андрій від 19 Грудня 2016, 10:46:48Ще цікавить, а 870 обертів не замало? У мене 950 стоїть. Я прочитав для мікас 10.3 870 як там і стояло
Може повернути на 950 ?
В мене стоїть 900, реально тримає 870, коли було нижче, то була просадка напруги при переходах до ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

$lavka

Цитата: Андрій від 19 Грудня 2016, 10:15:28
То там же підходять звичайні свічки, які в славки ставляться?

Саме так .

Андрій

Всетаки не дарма інжектор писав про пропуски в другому циліндрі
Вирішили поміняти свічки і бронедроти. Так бронедріт 2 циліндра був концутий і замотаний в тому місці ізострічкою
Поставили свічки Бріск, бронедроти Тесла.
По пропуску запалювання блимати перестав.
Але хх всеодно плаває.
Я вчора катався на тій славці і замітив, що там така ж проблема як і у мене була коли я свою зібрав.
Сильний провал на низах.
Якщо різко натиснути педаль газа оберти різко піднімаються, машина аж шліфує.
А якщо плавно натискати на дроссель то двигун починає глохнути, оберти падають до 700 і ледве ледве піднімаються.
Або коли наприклад на бордюр заїжджаєш, у мене якщо я тримаю педаль газа в певному положенні то двигун уперто тримає, вибрав певний момент зчеплення і заїжджаєш на бровку. тримає наприклад 1500 як впертий. А той не тримає починає глохнути...
Буде можливість гляну для цікавості при якому положенні дросселя спрацьовує система.
Сам дроссель я перевіряв працює справно. Коли натискаєш повільно десь до 3% двигун глохнути починає а потім неспіша набирає оберти...
По тягі машина дурна. Коли їдеш на передачах даєш газу літає як конкорд...


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 21 Грудня 2016, 12:08:58Коли натискаєш повільно десь до 3% двигун глохнути починає а потім неспіша набирає оберти...
Зверни увагу як в цей момент веде себе коефіцієнт лямбдарегулювання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Гляну)
Я що думаю, може простіще дк в прошивці вимкнути і забути? Шоб на майбутнє проблем не було?


[img]http://s

Андрій

Шось і у мене почалося все знову..
Катався раніше, почав чєк мігати пропуски запалювання
Поміняв свічки - пройшло.
Через пару тижнів знов те саме.
Поміняв бронедроти - пройшло.
Через пару тижнів знооову те саме. Дійшло до того що двигун троїв, ледве працював. машину смикало.
Поміняв модуль запалювання
Пару місяців ось катався, потім стояла два місяці, зараз три тижні ось їжжу
все частіше став чек блимати, знову ХХ починає плавати, почали дьорги починатися..
шо там в запалюванні не вистачає...


[img]http://s