Обмерзает редуктор (ГБО)

Автор Саньок, 30 Жовтня 2017, 00:05:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Саньок

Летом поставил ГБО второго поколения на Славуту инжектор.
Пока летом ездил с перекрытой печкой, все работало хорошо, когда ее открыл - редуктор начал обмерзать.
Когда закрыл кран печки - редуктор снова работает нормально.
Редуктор подключен последовательно с подогревом дроссельного узла (вход на редуктор - блок цилиндров, выход из редуктора подключен на вход в подогрев дроссельного узла).
Сам редуктор расположен над вакуумным усилителем тормозов (смотреть фото)
Прошу подсказать причину обледенения редуктора и ее решение. :( :help:

YUKON

#1
В системі охолодження повітря... заїжджаєш на естакаду так щоб  передок підняло см. на 15-20, відкриваєш пічку, і тримаєш оберти 1500-2000 об./хв, виганяєш повітря з системи.  Можливо впаде рівень ОР, тому тримай ОР біля себе, щоб долити.
Це все за умови, що шлангі підводу води чисті.

Саньок


YUKON

Знач якісь баги встановдення ГБО. Я би там зрозумів, що пічка на ХХ погано гріє, так не хватає помпи, щоб прокачувала  більше

Саньок

Помпа нова.
Можливо, проблема  в підключені редуктора до системи охолодження?
А пічка з заводу погано гріє)

Володимир

Цитата: Саньок від 30 Жовтня 2017, 00:05:04Сам редуктор расположен над вакуумным усилителем тормозов (смотреть фото)
Фото нема, якщо зайти напряму за посиланням то пише що сторінка не знайдена.

По підключенню, на підігрів дроселя іде патрубок діаметром 8мм, або 0,5 см.кв. А на пічку іде патрубок діаметром 16 мм, або 2 см квадратних. Як підказує логіка, рідина піде шляхом меншого опору, плюс не факт що там тих 8 мм ще є, отвір міг давно частково закипіти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саньок

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 16:01:28
Фото нема, якщо зайти напряму за посиланням то пише що сторінка не знайдена.
Перезалив, не знаю чи у вас відображається
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 16:01:28
По підключенню, на підігрів дроселя іде патрубок діаметром 8мм, або 0,5 см.кв. А на пічку іде патрубок діаметром 16 мм, або 2 см квадратних. Як підказує логіка, рідина піде шляхом меншого опору, плюс не факт що там тих 8 мм ще є, отвір міг давно частково закипіти.
То що порадиш робити?

Володимир

Цитата: Саньок від 30 Жовтня 2017, 17:31:45
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 16:01:28
Фото нема, якщо зайти напряму за посиланням то пише що сторінка не знайдена.
Перезалив, не знаю чи у вас відображається
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 16:01:28
По підключенню, на підігрів дроселя іде патрубок діаметром 8мм, або 0,5 см.кв. А на пічку іде патрубок діаметром 16 мм, або 2 см квадратних. Як підказує логіка, рідина піде шляхом меншого опору, плюс не факт що там тих 8 мм ще є, отвір міг давно частково закипіти.
То що порадиш робити?
Паралельно пічці підключити , але через металічний тонкостінний трійник. Ідеальний варіант, це термостат від ланоса 1.4 і редуктор посадити на малий круг.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саньок

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 17:39:22
Паралельно пічці підключити , але через металічний тонкостінний трійник.
Підключив, не допомогло. Перекриваю пічку -  все добре, відкрию - редуктор обмерзає.

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 17:39:22
Ідеальний варіант, це термостат від ланоса 1.4 і редуктор посадити на малий круг.
Можна детальніше? Що куди підключати? Може десь схема є.
Буду дуже вдячний за допомогу.

Володимир

Цитата: Саньок від 05 Листопада 2017, 15:04:47
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 17:39:22
Паралельно пічці підключити , але через металічний тонкостінний трійник.
Підключив, не допомогло. Перекриваю пічку -  все добре, відкрию - редуктор обмерзає.

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2017, 17:39:22
Ідеальний варіант, це термостат від ланоса 1.4 і редуктор посадити на малий круг.
Можна детальніше? Що куди підключати? Може десь схема є.
Буду дуже вдячний за допомогу.
Один патрубок редуктора підключаємо до проставки під термостатом, на малюнку обвів, а інший патрубок редуктора підключаємо до флейти на двигуні. Получається що редуктор сидить на малому крузі двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сволочь

У меня первоначально был подключен в систему обогрева дросселя, не обмерзал.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Алексей

Цитата: Саньок від 30 Жовтня 2017, 00:05:04
Летом поставил ГБО второго поколения на Славуту инжектор.
Пока летом ездил с перекрытой печкой, все работало хорошо, когда ее открыл - редуктор начал обмерзать.
Когда закрыл кран печки - редуктор снова работает нормально.
Редуктор подключен последовательно с подогревом дроссельного узла (вход на редуктор - блок цилиндров, выход из редуктора подключен на вход в подогрев дроссельного узла).
Сам редуктор расположен над вакуумным усилителем тормозов (смотреть фото)
Прошу подсказать причину обледенения редуктора и ее решение. :( :help:
Це шо за рукожоп там редуктор поставив? Ви що! Знущаєтесь? Він повинен стояти нижче бачка з ОЖ, він завоздушений, і тосол іде по малому колу
Я в шоці, як взагалі капот закривається! Переставте редуктор на крило і все буде добре
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Aryan

схоже що Алексей правий. Верхній тосольний патрубок редуктора повинен бути хоть грамину нижче нижнього рівня тосулу розширювального бачка.

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ZaVa

ДА-а-а-а-а-а.
Шо поставили, то поставили . . . .
Як для свого . . . .
Собі так би в житті не поставив.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3