Обмерзает редуктор (ГБО)

Автор Саньок, 30 Жовтня 2017, 00:05:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan


Сволочь

Цитата: Aryan від 06 Листопада 2017, 21:01:16
Цитата: Сволочь від 06 Листопада 2017, 19:23:23
Тавышо? :o
http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=12214.15
Посто №23 еслишо.
щось я не зрозумів нащо це Саньку
А вЫ присмотритесь на фото. Там редуктор установлен рядом с бачком, и не завоздушивается не смотря на длинные шланги с ОЖ.
Цитата: Володимир від 06 Листопада 2017, 20:53:35
Так то ж 4-те, там газ на холодну не включається.
У Бузяна там же, и он запускает двиг без бенза.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Aryan

#18
але я іншого пояснення не знаходжу, якщо при закритому крані пічки циркуляція через редуктор наявна бо іншого малого круга нема, то при відкритому крані гудравлічний орір кола редуктора виходить значно більшим від опору пічки і тому циркуляція через редуктор відсутня.
  Подавати гарячу рідину треба на верхній патрубок редуктора, а охолоджену в редукторі забирати з нижнього, це полегшує циркуляцію!
   Саньок, надайте гарні фото редуктора і патрубків з місцями підключення!!!!

Саньок

Цитата: Aryan від 06 Листопада 2017, 21:45:08
   Саньок, надайте гарні фото редуктора і патрубків з місцями підключення!!!!
Зараз трішки не маю можливості, бо знаходжусь в іншомі місті

Алексей

Що по цьому можу сказати. Підключення не правильне, треба міняти тосольні, газові магістралі, а це копійку потяне, і ставити редуктор біля абсорберу, міся більше ніде немає. Я сам на гбо працював, і на гбо 2 рука набита. Розхід славути на газу 7—8 це реально
В мене форд сієра 1.8 онс розхід по трасі 8, по місту з пробками 10,5 —11 газу
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

YUKON

Цитата: Алексей від 07 Листопада 2017, 10:04:29
...на гбо 2 рука набита.
Ой хвалять люди мамо нас, то Ви мене то я Вас. :-D :-D :-D

ZaVa

Редуктор ставити під запаскою потрібно, так як робив Володимир. Оптимальна довжина що тосольних, що газових рукавів.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 07 Листопада 2017, 10:21:48
Редуктор ставити під запаскою потрібно, так як робив Володимир. Оптимальна довжина що тосольних, що газових рукавів.
Це при умові що редуктор 2-го покоління туди влізе, 4-го покоління редуктор малий.






Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Валерий

Цитата: Володимир від 07 Листопада 2017, 10:53:12
Цитата: ZaVa від 07 Листопада 2017, 10:21:48
Редуктор ставити під запаскою потрібно, так як робив Володимир.  В мене 2 вліз і його з верху було не видно.при продажу питали де редуктор.
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Aryan

оце зекономив! з інжектора зригали карбюратор ще й грошей за це взяли :download:

SWarlock

Цитата: Aryan від 06 Листопада 2017, 21:45:08
  Подавати гарячу рідину треба на верхній патрубок редуктора, а охолоджену в редукторі забирати з нижнього, це полегшує циркуляцію!
Не понял - почему циркуляция облегчается?
Если так подавать, то завоздушенность убрать проблемнее - это раз. А воздухом поток жидкости будет тормозить - это два.  :download:
Если подавать снизу вход, то этих проблем не будет.   :ok:
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Aryan

Цитата: SWarlock від 07 Листопада 2017, 18:27:33
Цитата: Aryan від 06 Листопада 2017, 21:45:08
  Подавати гарячу рідину треба на верхній патрубок редуктора, а охолоджену в редукторі забирати з нижнього, це полегшує циркуляцію!
Не понял - почему циркуляция облегчается?
Если так подавать, то завоздушенность убрать проблемнее - это раз. А воздухом поток жидкости будет тормозить - это два.  :download:
Если подавать снизу вход, то этих проблем не будет.   :ok:
В батареї гарячу рідину подають зверху , вона охолоджується, важчає і під своєю вагою опускається вниз, те ж саме і з основним радіатором, але з редуктором менш принципіально.

Володимир

Цитата: Aryan від 07 Листопада 2017, 18:37:39В батареї гарячу рідину подають зверху , вона охолоджується, важчає і під своєю вагою опускається вниз, те ж саме і з основним радіатором, але з редуктором менш принципіально.
Так в батареях гравітаційна система, плюс крани маєвського щоби стравити повітря, а з редуктора повітря має виганятись в першу чергу. Основний радіатор має подачу зверху, щоби після зупинки двигуна продовжувалось охолодження, і зауваж, основний радіатор має патрубок для розвоздушки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

у мене редуктор Томасето 4 покол. пробував обидва варіанти, Гріє вроді одинаково, Ще й врізано в підігрів дросельної заслонки. От тільки прогрівається швидше коли подавати наверх, правда датчик температури редуктора знаходиться біля верхнього патрубка, може із за цього?