Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.2%)
BP
2 (1.2%)
Castrol
12 (7.4%)
Elf
9 (5.6%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8%)
Mobil
10 (6.2%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.2%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (9.9%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.2%)
XADO
22 (13.6%)
ZIC
20 (12.3%)
Lukoil
11 (6.8%)
Інше
32 (19.8%)

Всього голосів: 162

Sergik32

олігархЪ ти перевір но тиск масла в системі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 14 Грудня 2017, 15:06:41
олігархЪ ти перевір но тиск масла в системі
пошов той тыск у сираку, лампа тухне и не вые значыть все ок.
То ты хоч сказать шо у мене гидрики все тыхше бо росте тыск?  :rofl:

Жулик

Цитата: Salek від 14 Грудня 2017, 15:17:40
Цитата: Жулик від 14 Грудня 2017, 14:55:47
Просто утихомирить гидрики не получалось пока никаким маслом,
Я бы на лето попробовал хорошую минералку.
Не раз помогало.
Пробовал, один хрен (, у меня они еще и не так стукают как у всех.
У всех на холодную, а у меня наоботор, сутра завел тишина (ферари) а через 5 мин наченает тико цокать, и так на горячую тихо и цокает, явно 1 или 2шт не больше.

Valeriy

Цитата: Sergik32 від 14 Грудня 2017, 12:03:35
а щиток навіщо міняв
стрелка спидометра дальше 90 не двигалась

SWarlock

Цитата: Сергей від 14 Грудня 2017, 09:31:26
Ну-ну, господа экономисты... Весь автомобильный мир знает, что масло меняется по пробегу или не реже одного раза в год. Оно же окисляется по-любому, хоть ездишь ты, хоть не ездишь.  :fool:
Окисляется оно везде: хоть в двигателе, хоть в бочке на сервисе, хоть в канистре в магазине.
У синтетики по допускам возможно от даты производства не +1 год, а +2 года (садисты говорят, что изменения в масле начинаются через 3 года, но то уже перебор). Поэтому, у кого пробеги небольшие, тот меняет масло 1 раз в 2 года. Только масло надо выбирать свежее при замене.

Кстати, если скажете как в домашних условиях можно провести тесты масла, я могу протестить масло, которое не было ни разу в двигателе, а оставалось в канистре по годам: 2010, 2012, 2014 и даже свежее 2017. Масло одно и то же: GM 5W30. Если тесты провести будет реально, то заодно можно определить - когда именно и насколько меняется структура/кислотность и т.д....

Цитата: Жулик від 14 Грудня 2017, 14:08:09
Дальше буду лить сново мобил, только 5в30 а не как сейчас 5в40.
Так по мурзилке и надо 5w30. Так что, все правильно будет. И гидрики должны утихомириться. ;)
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Sergik32

гідрики під заміну, у нього ще і тиск падає при нагріві
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

#3126
SWarlock, про які тести мова? Які параметри масла Вам цікаві? Що таке структура? Якщо цікавить хімічний склад масла Вам сюди: http://www.oil-club.ru/forum/   але ці люди далекі від практики, і досліджують масла окремо від двигуна, а треба досліджувати симбіоз масло-двигун, тому нажаль теорія без практики мало користі, майже мертвий груз.   Якщо цікава практика і вплив масел на стан двигуна сюди: https://bmwservice.livejournal.com/
    А від себе добавлю наступне:
1.  менше вірте сучасній "мурзилці", там майже все прописано для того щоб авто просто дотягнуло до кінця гарантії.
2.  Забудьте про всякі масляні допуски, їх придумали маркетологи а не інженери!

Що до кислотності (і лужного числа також) то ці параметри після заміни в новому маслі моментально просідають на 2 порядка порівняно зі змінами що відбуваються під час довготривалого зберігання! А відбувається це через рекомендації "мурзилки" і "виробників" масел не промивати двигун перед заміною масла.  Чомусь вони рекомендують залити в 3,5 л нового масла 150-500 мл "отработки"? Ну хіба не так?

Aryan

Цитата: Salek від 14 Грудня 2017, 21:16:25
Цитата: Aryan від 14 Грудня 2017, 21:03:54
треба досліджувати симбіоз масло-двигун, тому нажаль теорія без практики мало користі, майже мертвий груз.
Угу,а как учесть воздействие на масло того дерьма,что продают нам под видом топлива. :wallbash:
Ви теж піддалися впливу маркетологів!

Aryan

Цитата: Salek від 14 Грудня 2017, 21:35:20
Цитата: Aryan від 14 Грудня 2017, 21:28:14

Ви теж піддалися впливу маркетологів!
Не понял.
Я по опыту знаю,что плохое качество топлива даёт гораздо больший износ ДВС,чем плохое масло.
доведіть.    І що по Вашому погана якість палива?


vol4ok7


Жулик

#3131
Цитата: SWarlock від 14 Грудня 2017, 20:39:15
Цитата: Сергей від 14 Грудня 2017, 09:31:26
Ну-ну, господа экономисты... Весь автомобильный мир знает, что масло меняется по пробегу или не реже одного раза в год. Оно же окисляется по-любому, хоть ездишь ты, хоть не ездишь.  :fool:
Окисляется оно везде: хоть в двигателе, хоть в бочке на сервисе, хоть в канистре в магазине.
У синтетики по допускам возможно от даты производства не +1 год, а +2 года (садисты говорят, что изменения в масле начинаются через 3 года, но то уже перебор). Поэтому, у кого пробеги небольшие, тот меняет масло 1 раз в 2 года. Только масло надо выбирать свежее при замене.

Кстати, если скажете как в домашних условиях можно провести тесты масла, я могу протестить масло, которое не было ни разу в двигателе, а оставалось в канистре по годам: 2010, 2012, 2014 и даже свежее 2017. Масло одно и то же: GM 5W30. Если тесты провести будет реально, то заодно можно определить - когда именно и насколько меняется структура/кислотность и т.д....

Цитата: Жулик від 14 Грудня 2017, 14:08:09
Дальше буду лить сново мобил, только 5в30 а не как сейчас 5в40.
Так по мурзилке и надо 5w30. Так что, все правильно будет. И гидрики должны утихомириться. ;)
Ездил я и на 5в30 гидрикам поцымбалам, правда это ГМ было масло а не мобил.

Цитата: Sergik32 від 14 Грудня 2017, 20:42:13
гідрики під заміну, у нього ще і тиск падає при нагріві
Серьожа! Это тебе не славута где лампочка может и вовсе не гореть, спагойна!

YUKON

Цитата: Жулик від 15 Грудня 2017, 07:08:23
гідрики під заміну, у нього ще і тиск падає при нагріві
Непойняв в те знов гідрікі "заспівали"???? :wacko:

Жулик

Цитата: YUKON від 15 Грудня 2017, 08:22:41
Цитата: Жулик від 15 Грудня 2017, 07:08:23
гідрики під заміну, у нього ще і тиск падає при нагріві
Непойняв в те знов гідрікі "заспівали"???? :wacko:
А они и не молчали.

YUKON

Цитата: Salek від 15 Грудня 2017, 08:31:21
В 90-е гонял машины из Германии,и видел что происходит с двигателем на нашем топливе.
Да что масло,только заправился у нас,сразу другая машина.Особенно заметно на дизелях.
Підтверджую!В мене рідному брату приганяли В4 Пассата з Херманії в 2000 році. Авто було 06.1995р.в., дригун 1,8 20V без турби і на 4ст.автоматі - на 130 лошаків та пробігом 92 тичачі. Так от, хрін його знає коли там замінювали масло але воно було тікі-тікі потемнівше...в баку був пільській бенз(перед в'їздом до нас заправлений повний бак). Так от, далі, після заміни масла (все було в Симферополі) авто набагато хужіш поїхало, з урахуванням ще наших бензів. За 10 тищ. масло синтетика (вже не скажу марку масла) чорна як в мене в славуті напівсинтетика. Порівняти було з чим.
Зараз на Калині (масло Neste City Pro 5W40) катаюсь на газу масличко як сльоза. Кому не віриться в обід зніму відео спеціально.
Такщо бензини наші рідчайше "Г".
Цитата: Жулик від 15 Грудня 2017, 08:39:50
А они и не молчали.
Я нач рекомендував тобі, не пам'ятаю, Ликви Молі присадочка (мийка перед заміною масла на пробіг(100-300 км.), а потім після заміни масла залити Ликви-Моли стоп шум. Я собі точно спробую так помити двигун і залью бо гідрік(1 якась скотинка з 16-ти) підляпує на холодну.
Ось - https://avtozvuk.ua/srch/
https://avtozvuk.ua/srch/