Славута Люкс 1.2, как вишенка!

Автор Berkraft, 07 Лютого 2018, 17:19:41

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

україна напевно, а мо і росія я шось не помню та вони вродіби всі однакові. я якщо вмикну пічку то і мотор охолоджується, проток хвайний
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Термостат Ланос 1,4, вставка 92 градуса, без картонки, в салоні як прогріється - "Ташкент". Жінка жаліється, що в ноги жарко і сапожки зіпсуються.
Пічка ДААЗ, вентилятор на 1 швидкості.
Температура охл. рідини по газомозку - 82 градуси, по Мікасу - 83.
Картонку встановлювати навіть не думаю.
Шукайте проблеми в термостаті.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Григорий

Сержик в мене була колись така проблема, в місті нормально а на трасі холола - термостат поїхав в металобрухт, хотя при огляді та кп"ятінні він показував себе в межах норми.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

ну в мене тоже ланосячий термостат на 87 градусів і відкривається і при 92 карлсон працює і в місті ташкент а на трасі ні. то це виходить що термостат хреновий чи що?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Григорий

Погано держить,  в мене на трасі пічка без вентилятора гріє лучше чим в місті з вентилятором, термостат ланосячий на 87 гр.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

ну на 92 то буде занадто напевно, бо у мене немає газірофки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 13:11:54
україна напевно, а мо і росія я шось не помню та вони вродіби всі однакові.
Якщо вірити відгукам, то крім ДААЗ більше ніякий нормально не гріє.
Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 13:11:54я якщо вмикну пічку то і мотор охолоджується, проток хвайний
І що, стрілка на показометрі зразу падає до половини?

В мене колись на таврії був ДААЗ і вазівький дуйчик, то на трасі самотьоком в сильний мороз через 10 км пробігу ще руки примезали до руля, а підошви в капцях вже плавились, температура двигуна не падала. І це з термостатом на 80 градусів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

стрілка падає, з пічки дує гарно і горячим, але якщо по трасі то вже холоне
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 15:09:20
стрілка падає
Наскільки, бо той датчик показометра по суті міряє температуру двигуна , а не температуру рідини, тому коли двигун починає обдувати холодне повітря, то стрілка може трошки опускатись, але рідина буде тільки на 1-2 градуси холодніша.
Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 15:09:20
, з пічки дує гарно і горячим, але якщо по трасі то вже холоне
То може то є косяк вазодуйчика, я коли в себе на таврії включав на більшу швидкість, то на скло і повітрепроводи йшло холодне повітря, а в ноги гаряче. Через вузький і швидкий потік з вазодуйчика радіатор не всією площею віддає тепло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

іменно так як ти описав так і є, на ноги тепліше а на скло і інші дирки-отвори то холодніше. але якщо закрити піддувало то теплий віздух іде з усіх щілин, не такий гарячий як в ноги але йде. да, там по суті отвір на 50-70% менший за ширину жалюзів, але у 2108 воно працює і отвір тойже і радіватор пічки тойже.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 15:56:23
іменно так як ти описав так і є, на ноги тепліше а на скло і інші дирки-отвори то холодніше. але якщо закрити піддувало то теплий віздух іде з усіх щілин, не такий гарячий як в ноги але йде.
То є недолік такого тюнінга, якби не цей момент, то я і собі незадумуючись поставив вазодуйку, але після того як один раз обпікся, то шукав інші варіанти.
Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 15:56:23да, там по суті отвір на 50-70% менший за ширину жалюзів, але у 2108 воно працює і отвір тойже і радіватор пічки тойже.
В тому то і справа, отвір малий, швидкість потоку велика, основна маса повітря пролітає через кусочок радіатора під отвором, в вазопічці потік іде через тунель і розсіюється. Дехто ставив на виході з вазодуйчика решітьку щоби розсіювати потік, але пишуть що додає шуму.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну якщо прикласти руку до того чобота що виходить з корпуса пічки і входить в воздушні канали то дме по двох боках, по центру менше. Просто для такого потоку площа радіатора мала
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Berkraft

Посмотрел я внимательно в книжке по ремонту, чтобы освежить память и понял, что походу я термос не так поставил "Етить колотить" 
Собрал по тому, как старый стоял, а по книжке, на термостате есть такой поясок литья по контуру, возле него выход  на шланг, на нижнюю подачу в радиатор

А я поставил пояском вверх, на верхний "т" образный  тройник, на верхнюю подачу радиатора...

Не сразу сообразил, потому как у меня старый термостат был пустой, выпотрошеный...

Етить колотить....  :facepalm:

Снова перебирать, заодно новый тосол залью, и фильтр поменяю с обратки тосола

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2018, 20:46:26
Просто для такого потоку площа радіатора мала
Ти не зрозумів, від виходу твого вазодуйчика до радіатора скільки СМ?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0