Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Romka від 13 Березня 2020, 12:11:32
двиг 1,3 з МИКАС 10.3+ без датчика фаз
То які претензії, мікас взагалі не знає в якому циліндрі іде пропуск.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 13 Березня 2020, 12:57:12
Цитата: Romka від 13 Березня 2020, 12:11:32
двиг 1,3 з МИКАС 10.3+ без датчика фаз
То які претензії, мікас взагалі не знає в якому циліндрі іде пропуск.
Та ну Володю, що ти таке говориш? Мікас знає все. Можливо сама діагностична програма показує хто зна що.
Ось в діагностчній програмі СМ2 одне й те саме називається по різному, а суть одна. Буквально вчора Авео було в мене на діагностиці. Так один параметр називається "Желаемое положение РХХ", а другий "Положение регулятора добавочного воздуха". Назви можливо не дослівно привів, але суть, думаю, зрозуміла.
Так само й тут можливо натупили при написанні програми.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 14:28:12
Цитата: Володимир від 13 Березня 2020, 12:57:12
Цитата: Romka від 13 Березня 2020, 12:11:32
двиг 1,3 з МИКАС 10.3+ без датчика фаз
То які претензії, мікас взагалі не знає в якому циліндрі іде пропуск.
Та ну Володю, що ти таке говориш? Мікас знає все. Можливо сама діагностична програма показує хто зна що.
Ось в діагностчній програмі СМ2 одне й те саме називається по різному, а суть одна. Буквально вчора Авео було в мене на діагностиці. Так один параметр називається "Желаемое положение РХХ", а другий "Положение регулятора добавочного воздуха". Назви можливо не дослівно привів, але суть, думаю, зрозуміла.
Так само й тут можливо натупили при написанні програми.
На двигуни 1.3 з заводу датчик фаз ставився?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 13 Березня 2020, 16:25:22
Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 14:28:12
Цитата: Володимир від 13 Березня 2020, 12:57:12
Цитата: Romka від 13 Березня 2020, 12:11:32
двиг 1,3 з МИКАС 10.3+ без датчика фаз
То які претензії, мікас взагалі не знає в якому циліндрі іде пропуск.
Та ну Володю, що ти таке говориш? Мікас знає все. Можливо сама діагностична програма показує хто зна що.
Ось в діагностчній програмі СМ2 одне й те саме називається по різному, а суть одна. Буквально вчора Авео було в мене на діагностиці. Так один параметр називається "Желаемое положение РХХ", а другий "Положение регулятора добавочного воздуха". Назви можливо не дослівно привів, але суть, думаю, зрозуміла.
Так само й тут можливо натупили при написанні програми.
На двигуни 1.3 з заводу датчик фаз ставився?
Наскільки знаю, то ні. Із 2 славут 1,3 , що були на діагностиці, ДФ не було на жодній.
Невже вважаєш, що якщо немає ДФ, Мікас не знає який циліндр(1-4, 2-3) працює в даний момент?
Мікас знає порядок роботи циліндрів, і по поштовху (прискоренню) КВ знає який циліндр відпрацював(або не відпрацював) в даний момент часу.
Саме по цьому і визначає пропуски запалювання в кожному окремому циліндрі.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 21:34:25Невже вважаєш, що якщо немає ДФ, Мікас не знає який циліндр(1-4, 2-3) працює в даний момент?
Ну тоді повідай нам алгоритм як з допомогою сигналу з ДПКВ визначити в якому з двох циліндрів 1 чи 4 (2 чи 3) відбулось запалювання робочої суміші. Бо на мою думку, якби це було можливим, то ніхто датчик фаз на двигун не ставив би.

Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 21:34:25Невже вважаєш, що якщо немає ДФ, Мікас не знає який циліндр(1-4, 2-3) працює в даний момент?
Мікас знає порядок роботи циліндрів, і по поштовху (прискоренню) КВ знає який циліндр відпрацював(або не відпрацював) в даний момент часу.
Саме по цьому і визначає пропуски запалювання в кожному окремому циліндрі.
Порядок мікас знає, але при відсутності датчика фаз, він не знає від якого циліндра починати рахувати, тому працює попарний вприск, навіть якщо на двигуні стоїть датчик фаз і під час роботи двигуна зняти з датчика фаз фішку, то двигун переходить на попарний вприск, незважаючи на те що він знає порядок роботи циліндрів, і до цього в нього вже була точка відліку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 16 Березня 2020, 10:21:07
Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 21:34:25Невже вважаєш, що якщо немає ДФ, Мікас не знає який циліндр(1-4, 2-3) працює в даний момент?
Ну тоді повідай нам алгоритм як з допомогою сигналу з ДПКВ визначити в якому з двох циліндрів 1 чи 4 (2 чи 3) відбулось запалювання робочої суміші. Бо на мою думку, якби це було можливим, то ніхто датчик фаз на двигун не ставив би.

Цитата: Vadim_K від 13 Березня 2020, 21:34:25Невже вважаєш, що якщо немає ДФ, Мікас не знає який циліндр(1-4, 2-3) працює в даний момент?
Мікас знає порядок роботи циліндрів, і по поштовху (прискоренню) КВ знає який циліндр відпрацював(або не відпрацював) в даний момент часу.
Саме по цьому і визначає пропуски запалювання в кожному окремому циліндрі.
Порядок мікас знає, але при відсутності датчика фаз, він не знає від якого циліндра починати рахувати, тому працює попарний вприск, навіть якщо на двигуні стоїть датчик фаз і під час роботи двигуна зняти з датчика фаз фішку, то двигун переходить на попарний вприск, незважаючи на те що він знає порядок роботи циліндрів, і до цього в нього вже була точка відліку.
Я, звісно, не розробник Мікаса, але на мою думку Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ після проходу ВМТ одного з циліндрів(1-4, або 2-3).

А стосовно наявності(відсутності) ДФ, то все вірно говориш: є ДФ, значить впорскування бензину саме в той що треба циліндр всієї порціїї палива, нема ДФ - попарне впорскування, бо не знає Мікас який циліндр буде відпрацьовувати в той чи інший момент.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2020, 13:00:37
Я, звісно, не розробник Мікаса, але на мою думку Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ після проходу ВМТ одного з циліндрів(1-4, або 2-3).

А стосовно наявності(відсутності) ДФ, то все вірно говориш: є ДФ, значить впорскування бензину саме в той що треба циліндр всієї порціїї палива, нема ДФ - попарне впорскування, бо не знає Мікас який циліндр буде відпрацьовувати в той чи інший момент.
Привильно, якщо нема ДФ, то мікас знає або 1,4 або 2,3, тому щоби не помилитись працює по двом циліндрам одночасно. Тому я вважаю що написане в цьому https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg538483#msg538483 пості є недоречним.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Взагалі то спочатку йшла мова про пропуски запалювання в конкретному циліндрі, саме за це я і говорю і говорив.
Але поступово в нас з"їхало на впорскування(фазоване-нефазоване).
Кожен виказав свою точку зору. А от хто з нас правий(що доречно а що ні) ніхто напевно не розсудить.
Тому пропоную списи не ламать, а залишити цю суперечку.
А бо ж щоб одна зі сторін надала безперечні докази своєї точки зору.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2020, 14:43:13
Взагалі то спочатку йшла мова про пропуски запалювання в конкретному циліндрі, саме за це я і говорю і говорив.
Але поступово в нас з"їхало на впорскування(фазоване-нефазоване).
Кожен виказав свою точку зору. А от хто з нас правий(що доречно а що ні) ніхто напевно не розсудить.
Тому пропоную списи не ламать, а залишити цю суперечку.
А бо ж щоб одна зі сторін надала безперечні докази своєї точки зору.
В попередньому пості ми дійшли до висновку що якщо ДФ нема, то мікас не знає з яким цилідром працює, то відповідно він і не буде знати в якому циліндрі пропуски.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2020, 13:00:37

Я, звісно, не розробник Мікаса, але на мою думку Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ після проходу ВМТ одного з циліндрів(1-4, або 2-3).

А стосовно наявності(відсутності) ДФ, то все вірно говориш: є ДФ, значить впорскування бензину саме в той що треба циліндр всієї порціїї палива, нема ДФ - попарне впорскування, бо не знає Мікас який циліндр буде відпрацьовувати в той чи інший момент.
В прочитанном я вижу что Микас знает пару и не знает кто в паре, а это то же что говорит Володимир.

Думаю ЭБУ мог бы  определить "Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ " но только по анализу первого оборота при проворачивании стартером, без впрыска и зажигания. Или можно ещё по высоковольтной помехе в силовой цепи катушек (Холостая искра даёт меньший высоковольтный всплеск) Но вряд ли  такое в Микасе  реализовано.

Vadim_K

Цитата: Володимир від 19 Березня 2020, 14:55:47
Цитата: Vadim_K від 19 Березня 2020, 14:43:13
Взагалі то спочатку йшла мова про пропуски запалювання в конкретному циліндрі, саме за це я і говорю і говорив.
Але поступово в нас з"їхало на впорскування(фазоване-нефазоване).
Кожен виказав свою точку зору. А от хто з нас правий(що доречно а що ні) ніхто напевно не розсудить.
Тому пропоную списи не ламать, а залишити цю суперечку.
А бо ж щоб одна зі сторін надала безперечні докази своєї точки зору.
В попередньому пості ми дійшли до висновку що якщо ДФ нема, то мікас не знає з яким цилідром працює, то відповідно він і не буде знати в якому циліндрі пропуски.
Володю, це твоя точка зору. Я з нею не погоджуюсь.
Моя точка зору що Мікас таки знає який циліндр працює-непрацює навіть без ДФ.
Можливо я вище трошки не зрозуміло висловився.
Під терміном "ВМТ", який я вказав вище, правильно розуміти "такт стиснення до ВМТ", КВ трошки сповільнюється, потім "робочий хід" КВ прискорюється. Це все баче ДПКВ. Якщо алгоритм не виконується(немає прискорення після сповільнення) ось вам і номер циліндра в якому пропуски.
Але ж знову повторюю, ми не розробники ПЗ Мікаса і напевно не знаємо механізм реалізації контролю пропусків займання суміші.
Можливо правий Володимир, а можливо і я.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Vadim_K

Цитата: almetr від 19 Березня 2020, 15:18:44
Или можно ещё по высоковольтной помехе в силовой цепи катушек (Холостая искра даёт меньший высоковольтный всплеск) Но вряд ли  такое в Микасе  реализовано.
Такое, насколько знаю, не реализовано ни в одном стандартном(серийном) двигателе независимо от производителя.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Romka

Не знаю, я цей МИКАС знає де пропуски, але визначає точно!!!
Коли затроїв, конкретно, то викручування свічок підтвердило вказану помилку мікасом "пропуски запалювання в 1му циліндрі", звічка була в великій копоті. Що з движком - йде встановлення...
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Vadim_K від 20 Березня 2020, 08:52:42
Володю, це твоя точка зору. Я з нею не погоджуюсь.
Моя точка зору що Мікас таки знає який циліндр працює-непрацює навіть без ДФ.
Можливо я вище трошки не зрозуміло висловився.
Під терміном "ВМТ", який я вказав вище, правильно розуміти "такт стиснення до ВМТ", КВ трошки сповільнюється, потім "робочий хід" КВ прискорюється. Це все баче ДПКВ. Якщо алгоритм не виконується(немає прискорення після сповільнення) ось вам і номер циліндра в якому пропуски.
Але ж знову повторюю, ми не розробники ПЗ Мікаса і напевно не знаємо механізм реалізації контролю пропусків займання суміші.
Можливо правий Володимир, а можливо і я.
Добре, датчика фаз нема, мітка на шківу КВ до ходить до позначки МЗ, мікас дає одночасно іскру в циліндр №1 і в циліндр №4. Тепер запитання, в якому з двох циліндрів відбувся такт робочого ходу?

Теоретично можна визначити по сигналу з датчика детонації, але це тільки теоретично.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Vadim_K від 20 Березня 2020, 08:55:17
Цитата: almetr від 19 Березня 2020, 15:18:44
Или можно ещё по высоковольтной помехе в силовой цепи катушек (Холостая искра даёт меньший высоковольтный всплеск) Но вряд ли  такое в Микасе  реализовано.
Такое, насколько знаю, не реализовано ни в одном стандартном(серийном) двигателе независимо от производителя.
Реализовано в Мазда Скайактив, там ЭБУ как осциллограф видит форму разряда в искровом промежутке и даже делает вывод о присутствии детонационного  воспламенения, калильного или нормального, и даёт соответствующую команду на ограничение впускного воздуха .
Нашел стилистическую ошибку :в дискуссии : "Я, звісно, не розробник Мікаса, але на мою думку Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ після проходу ВМТ одного з циліндрів(1-4, або 2-3)." .  Мы такие запаренные что нам надо
для понимания говорить  однозначно.    То есть вместо  "Мікас знає який циліндр відпрацював(або ні) по прискоренню(заповільненню) КВ "  треба   Казати Мікас  не знає який циліндр відпрацював  по прискоренню КВ , Але вiн може узнали який в   парi  не дае вчасного прискорення.   Думаю это возможно, если Микас  после   фиксации стабильных пропусков, специально отключит один любой цилиндр.на пару тактов, двигатель не заглохнет, но станет известен порядок работы