12 кубів повітря в балоні 250атм або рідкого СО2 40л. на 35 хв.руху 60 км/год ))

Автор ВКБ, 07 Травня 2020, 10:19:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Яка вартість 60кг літій іонних? Зимою відсоток ємності?

Звісно електричну в стискування в  повітря чи виробництва СО2  то є втрати від одного виду енергії в інший, але
Виходе що Мемз з 100л. повітря стиснутого або два балона з СО2 з невеликою доопрацьовкою дадуть люлєй електротавру як по ттх так і по ціні доопрацьовки? ))) Рахувати або все по ринковим або все скомуніздяним ....інакше порушується закон заробленої енергії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Karp


igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 13:50:26
Вдування в мемз,  а не в шестеренний.
Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 10:50:01
посадити на підшипники кочення коленвал, шатуни,  распрєдвал і замість ременя на шестеренки
Снова зальот. Брехня порождает брехню.
Цитата: Karp від 07 Травня 2020, 14:28:34
:facepalm:
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=102172#p102172
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=102181#p102181
К чему это?
Я в том форуме уже второй год живу под своим же ником и год раннее без регистрации так курил. Знаю достоинства и недостатки ДС. Мне мотор достался в хорошем состоянии и даром!!! Так чо б не использовать его? А донор достался гораздо дешевле "прогрессивного" безщёточника.
Цитата: ВКБ
Яка вартість 60кг літій іонних? Зимою відсоток ємності?
Мимо. Нам уважаемые коллеги уже замечание сделали.
Ответы гуглятся самостоятельно. Давайте вернёмся к теме ДВС
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Не важно шестерені чи ремінь. Звісно шестерні вище ккд передачі і самє її зробити через пару празиток, відстань все ж таки з пепедаткою 1:1.

Мені одного разу приходилось проектувати і виготовляти вентельний високомоментний двофазний мотор  (багатовазна таблична намотка зі зміню де яких деталей без зміни габариту..під певний реим від шагового до постійного обертання, та утримування) безколекторний, з ніодімами, перелирали як з аналогу стіралки з прямим приводом. Статор там теж по аналогу. Корпус  і ротор підливали з алюмінію, сердечник звездоподібний з електросталі лазером. Датчики хола на комутацію ключів місце спеціальне дубльоване. Та  моща..ееептть на 32кг ваги. Два підшипника. Як він красіво стає на картер сцепи...і обертів там ..епппп..з тим самим моментом. Вал прийшлось центральний збільшувати і чіпляти шлицьовим з.єднанням чашку ротора.
Я ще й подумав на славуту вставить...Прекрасно до картера сватався..В 4 рази менший за двз..пусто було б під капотом.

Але пневмат поїде бомба...те що це  непрактично і не приваблива ідея то ясно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 15:16:55
Але пневмат поїде бомба...
Це точно, ще й полетить.Кілька років назад на пароході у вихідну суботу, під гарячку одночасно на сдаточному пароході працювали маляри (задували міждонку в середині корпуса судна), а на носі судна - зварювальники (традиція така - зварювати/різати там, де тільки-но покрасили). Так бімбануло, шо баллони за сто метрів, на інший бік річки, у річпорт перелетіли. Своїм ходом, як ракети.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Отож, пневматика....вибуху.

Електрркари стартануть як до ладу доведуть хімічно перезаряджаємі поодному натисканню кнопки "регенерація акб", або "пепезарядження акб" багатокомпонентні АКБ. І електрозаправки резеткові лишаться для брата меншого акб заряджаємого з розетки. Майже вічнмй до часу якщо не стукне по ньому хтось в дтп Фантастика, але таки буде...коли таки щось з нафтою станеться. Але ж нефтяні мвгнати вже прибрали до рук патенти виготовлення бензину з СО2 та води через каталізатори і температуру  та магнітним полем. Атомка у них лишиться, і акб патенти теж їх. А в ціні реактивів патентик теж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Іго 61, порахуйте річні витрати чи на 1 км пробігу електротавра з урахуванням ресурсу АКБ так щоб купити.

https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17062.0

Отой мотор електрокари лише 1500 об/хв видає? То на 5-й лише 40 волочиться?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

"Отой мотор" безболезненно раскручуется до 2800об/мин. На 5-й передаче это скоко будет?
Люди его крутили экспериментально 3300об/мин, после этого ещё ездили на этом моторе два года.

Затраты, грубо, только по зарядке/заправке: в неделю две зарядки пусть по 5кВтЧ. В году 51 неделя. Стоимость промышленного киловаттчаса 1,7грн. 5*2*51*1,7=867гривен.  ;)
Масла нет, охлаждайки нет. Подогрев салона - китайская "вебаста" с расходом дизеля 0,2л/ч. Работать будет по 1,5 часа в день, максимум, и только зимой.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Ціна акб і ресурс забули. Ємність взимку у відсотках від літа.
Грітись чим? Коньячком?

При 2800 обертах норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цена и ресурс гуглится - данные я давал раньше. Чтоб совсем легко было: ячейки "yuasa LEV-75".
Грелка салона - читаете выше - китайский аналог воздушной "вебасты" на соляре. Кому тоскливо -
Цитата: ВКБРозминаємось
Исходные данные все приведены.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Цитата: igo61 від 07 Травня 2020, 13:10:56
существуют и широко применяются э/двигатели с прямым приводом.
С интересом бы пообщался в соответствующей теме, чтобы не флудить в этой, тем более автором же и нафлуденной :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Тєма як раз апагаваріть. Віталій, створюй тему обсудимо.

Колись рахував, дорого акб і ресурс малий. Пока ГБО, та ще й з такими цінами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 07 Травня 2020, 18:00:26
апагаваріть.
акб і ресурс малий.
Из той доки, что у меня есть, ресурс моих ячеек (при условии 80%-ного заряда) - 5500 циклов.  :P

Цитата: Vitaliy. від 07 Травня 2020, 17:51:32
Цитата: igo61 від 07 Травня 2020, 13:10:56
существуют и широко применяются э/двигатели с прямым приводом.
С интересом бы пообщался в соответствующей теме
Постараюсь быть краток: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=2790&sid=944fcbf5aae257f9108a06f0552e6fe4 - вот тема, где автор - ревнивый сторонник прямоприводных мотор-колёс в транспортных средствах с просто огромным практическим опытом.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Karp

Цитата: igo61 від 07 Травня 2020, 14:44:41
К чему это?
Я в том форуме уже второй год живу под своим же ником и год раннее без регистрации так курил.
:(
Цитата: igo61 від 07 Травня 2020, 18:52:27
ресурс моих ячеек (при условии 80%-ного заряда) - 5500 циклов.  :P
:nea:
Может разряда? :hysterics: