Помилка P0341 Датчик розпредвалу ДФ микас 10.3

Автор Stick2, 10 Жовтня 2020, 21:47:41

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stick2

Зібрав нарешті машину, почав заводити, завелася відразу, але і відразу вискочив чек, почав діагностувати через ЕЛМ opendiagoм вискочила "текущая ошибка"  Помилка P0341 Датчик разпредвала А (Блок 1 или один датчик), сигнал вне диапазона, датчик міняв провода від роз'єму на колодку звонив, до речі зняв роз'єм з датчику всерівно така помилка, зняв з ДКВ взагалі перерестала заводитись, ну то і правильно що коли з ДКВ обрив то машина не заведеться, з мітками на ГРМ як хоч уже ставив всерівно помилка така сама, допоможіть, свічки в чорному нагарі. Заздалегіть дякую! Я так  розумію це версія прошивки AEC 02.30/069B CL A mar 07 2006, але дата подготовки ПО 09.04.2007

vladishtm

Цитата: Stick2 від 10 Жовтня 2020, 21:47:41P0341 Датчик разпредвала
Инет много предлагает, даже такое "....помехи от вторичных компонентов системы зажигания к цепи датчика ДПРВ, вызванные их неисправностью или высоким сопротивлением в проводах или свечах зажигания.""..Убедитесь, что проводка не проложена слишком близко к каким-либо вторичным компонентам зажигания (катушке, проводам свечей зажигания и т. д.)..."
https://carchek.ru/blog/oshibka_p0341/   https://elm3.ru/diagnostika/oshibka-p0341 -вдруг натолкнет на мИслю  :dunno:
Р0341 "Количество импульсов датчика распределительного вала меньше, чем ожидалось, при указанном количестве оборотов двигателя (по сравнению с импульсами датчика положения коленчатого вала)...."
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Stick2

Цитата: vladishtm від 10 Жовтня 2020, 22:19:20
Цитата: Stick2 від 10 Жовтня 2020, 21:47:41P0341 Датчик разпредвала
Инет много предлагает, даже такое "....помехи от вторичных компонентов системы зажигания к цепи датчика ДПРВ, вызванные их неисправностью или высоким сопротивлением в проводах или свечах зажигания.""..Убедитесь, что проводка не проложена слишком близко к каким-либо вторичным компонентам зажигания (катушке, проводам свечей зажигания и т. д.)..."
https://carchek.ru/blog/oshibka_p0341/   https://elm3.ru/diagnostika/oshibka-p0341 -вдруг натолкнет на мИслю  :dunno:
Р0341 "Количество импульсов датчика распределительного вала меньше, чем ожидалось, при указанном количестве оборотов двигателя (по сравнению с импульсами датчика положения коленчатого вала)...."
Це типу може навіть вискакувати помилка якщо свічка якась буде не робоча? А чому коли відмикаеш датчик всерівно така сама помилка? До речі мені прислали проводку з обірваним розьемом від КВ і яприпаяв до нього розьем від форсунок, типу там екранування на проводах нового розьему немає, ну як писав раніше скидаеш датчик КВ то не заводится взагалі

vladishtm

Цитата: Stick2 від 10 Жовтня 2020, 22:27:07Це типу може навіть вискакувати помилка якщо свічка якась буде не робоча?
Я насколько понял в этом плане  - помехи высоковольтные, может жгуты сам как то не очень подходяще проложил.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Stick2

Цитата: vladishtm від 10 Жовтня 2020, 22:30:30
Хорошо у меня его нет.  :rolleyes:
Хз, читав цен все але всерівно за відгук дякую в профіль +, я і фольгою проводи замотував колінвалу і разпреду не допомогло. До речі поставив нову шестерню разпреда, мені здається там точку нуля градусів трішки кернули в з сувом вправо. Ппц, просто хочеться от і до зібрати все самому, так як це перша машина і отримуєш кайф як сам мотор склав а вона ще й завелась, але не так як хотілось але все ж :)

Володимир

P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)

Тобто, або не співпадають мітки ГРМ, або якщо машина перероблялась з карбової, то невірно поставив відмітчик датчика фаз.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 11 Жовтня 2020, 10:56:32
P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)

Тобто, або не співпадають мітки ГРМ, або якщо машина перероблялась з карбової, то невірно поставив відмітчик датчика фаз.
Ось тут би almetr з його осцилографом сльота все б вияснив. Може простим осцилографом від коленвала засінхронізувать, а распредвал дивитись? Ну якщо немає поруч автоосцилографа? У автоосцилографі, звісно головне срипти.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 11 Жовтня 2020, 11:20:15
Цитата: Володимир від 11 Жовтня 2020, 10:56:32
P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)

Тобто, або не співпадають мітки ГРМ, або якщо машина перероблялась з карбової, то невірно поставив відмітчик датчика фаз.
Ось тут би almetr з його осцилографом сльота все б вияснив. Може простим осцилографом від коленвала засінхронізувать, а распредвал дивитись? Ну якщо немає поруч автоосцилографа? У автоосцилографі, звісно головне срипти.
Можна і без осцилографа, КВ ставимо щоби ДПКВ попадав на середину того місця де відсутні зуби на маховику, а відмітчик ДФ має своїм переходом попадати на центр ДФ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Володимир від 11 Жовтня 2020, 11:25:48
КВ ставимо щоби ДПКВ попадав на середину того місця де відсутні зуби на маховику, а відмітчик ДФ має своїм переходом попадати на центр ДФ.
Володимир, откуда такая информация? Я без подколов, в плане самообучения. Если можно, ссылку на источник, пожалюста.  :thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Stick2

В мене iнжовий разпред, зараз все знiму I пофотаю, а з ерудованостi Володимера я завжди в шоцi був, дякую що ви есть на цьому форумi

Володимир

Цитата: igo61 від 11 Жовтня 2020, 11:38:29
Цитата: Володимир від 11 Жовтня 2020, 11:25:48
КВ ставимо щоби ДПКВ попадав на середину того місця де відсутні зуби на маховику, а відмітчик ДФ має своїм переходом попадати на центр ДФ.
Володимир, откуда такая информация? Я без подколов, в плане самообучения. Если можно, ссылку на источник, пожалюста.  :thank_you:

на чіпсофті є осцилограми, то інформація звідти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stick2

Круто, коротше виставив шестерню ГРМ примерно бо точка на новому збита шкiву 100% далi виставив по пластмасi вмт помилка пiшла в "забытое прошлое"

Stick2

це за цей переход отметчика йшла мова, до вiн повинен бути по центру ДФ?

Володимир

Цитата: Stick2 від 11 Жовтня 2020, 12:23:50
Круто, коротше виставив шестерню ГРМ примерно бо точка на новому збита шкiву 100% далi виставив по пластмасi вмт помилка пiшла в "забытое прошлое"
Крапка на шківу вказує на зуб який треба ставити навпроти штифта, але на славуті коли двигун під капотом, нема можливості заглянути щоби сумістити зуб із штифтом, тому треба орієнтуватись на мітку на шківі та мітку на кожусі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion