Стандартна заміна вихлопної системи. Проблема

Автор ali, 04 Травня 2022, 11:37:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ali

Замінив на карбюраторній Славуті вихлопну систему на стандартну заводську (Bokal).
В результаті - вихлопна труба змістилася вправо в вирізі пластикового заднього лицювання і обперлася на останнє.
При їзді ідуть вібрацїї на корпус.
Підгинання кронштейну останнього елементу системи (вихлопна труба) не допомагає. Через якісь 100км кронштейн розгинається від динаміки вихлопу і труба встає (по болтам) в непроектне положення (вібрації).
Гнути вихлопну не хочеться (кажуть вона легко ламається).
Питання: чи не можна зіграти болтами на всіх стиках системи за рахунок різного натягу правого та лівого болтів, різної товщини підкладок та герметику?
Може в кого є такий досвід?

ВКБ

Цитата: ali від 04 Травня 2022, 11:37:23
Замінив на карбюраторній Славуті вихлопну систему на стандартну заводську (Bokal).
В результаті - вихлопна труба змістилася вправо в вирізі пластикового заднього лицювання і обперлася на останнє.
При їзді ідуть вібрацїї на корпус.
Підгинання кронштейну останнього елементу системи (вихлопна труба) не допомагає. Через якісь 100км кронштейн розгинається від динаміки вихлопу і труба встає (по болтам) в непроектне положення (вібрації).
Гнути вихлопну не хочеться (кажуть вона легко ламається).
Питання: чи не можна зіграти болтами на всіх стиках системи за рахунок різного натягу правого та лівого болтів, різної товщини підкладок та герметику?
Може в кого є такий досвід?
Сварка є? На фланці , прям на стику краще підрізати сопілку на потрібний кут, підігнути  і проварити на місце. І все буде ок і нічого не видно. З болтами прокладками нє...погано. Помучай сопілку як я кажу і все, вона найдешевший і зручний елемент доробки.
Бо якщо вигинати в нахалку може на глушнику виламати, воно тобі ото нада?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ali від 04 Травня 2022, 11:37:23
Замінив на карбюраторній Славуті вихлопну систему на стандартну заводську (Bokal).
В результаті - вихлопна труба змістилася вправо в вирізі пластикового заднього лицювання і обперлася на останнє.
При їзді ідуть вібрацїї на корпус.
Підгинання кронштейну останнього елементу системи (вихлопна труба) не допомагає. Через якісь 100км кронштейн розгинається від динаміки вихлопу і труба встає (по болтам) в непроектне положення (вібрації).
Гнути вихлопну не хочеться (кажуть вона легко ламається).
Питання: чи не можна зіграти болтами на всіх стиках системи за рахунок різного натягу правого та лівого болтів, різної товщини підкладок та герметику?
Може в кого є такий досвід?
Я гнув саму трубу, тобто сопілку, метал товстий на босалі і не ламаєтья, але потрібно знімати. Але потрібно гнути сама трубу, не чіпаючи фланця, бо якщо закріпитись за фланець і гнути трубу, то думаю можна відірвати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо трохан то точно підігнути можна. Якщо 30мм то вже чи прогріти чи різанути і переварити на фланці скільки треба і забути. Зробити симетрично.
Я ще й сопілку під кутом торцянув, щоб площина кінця різу її була суто вертикальна
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

У мене стала з зазором 5 мм справа, то я сильно не задумувався, прямо в підвішеному стані уперся в край сопілки і в протилежний  край банки глушника і парою пружними натисками відігнув на 10 мм. Цього достатньо, щоб не доставало. Нічого не тріснуло і проїздив 5 років, проявилась тріщина на вході в глушник (все як у рідного). Не варив, змінив на новий.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 05 Травня 2022, 19:27:41
У мене стала з зазором 5 мм справа, то я сильно не задумувався, прямо в підвішеному стані уперся в край сопілки і в протилежний  край банки глушника і парою пружними натисками відігнув на 10 мм. Цього достатньо, щоб не доставало. Нічого не тріснуло і проїздив 5 років, проявилась тріщина на вході в глушник (все як у рідного). Не варив, змінив на новий.
В мене було гірше, сопілка впиралась конкретно в бампер, довелось її гнути, бо інакше поставити було неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А в мене добре що кривенька і змістилась вліво по отвору в бампері і в 10мм від нього, на томість не  впитається в торець газобалону і не тарабане по ньому. Вихлопну брпв якусь дешеву фоп виконання і норм. Кому як ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.