Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Є ще польські резонатори Polmostrow, ціна на сьогодні 1296 грн на розетці. Але вони прямоточні, в мене славута з ним бубніла сильніше ніж з кооперативним з шайбою, та на певних обертах на грузках моя славута ривіла що відчувалось підошвами ніг. Також в нього банка більшого діаметру, то коли вмикаєш другу передачу, кожух куліси зачіпав за банку, що створювало певні незручності, довелось зняти резонатор і в тому місці загнути край банки.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Був у мене полмо резонатор, відходив десь 5 років, згнило стиковочне місце, якогось гудіня не відчував, проте у нього сильніший резонанс на 4000 об та він коротший. Прийшлось гнути елементи глушника. З Босалом все ставало без проблем, як завод.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

romuald

Щось трохи бубніть почало на холостих...біля 1000 обертів...наче десь до кузова торкається...

Romka

Кузова може торкатись: резонатор, глушник, сопілка об бампер, просто глянь. Або треба відігнути десь, або порвалась гумка на вихлопі.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

romuald

Гумки наче нові...ну як нові...минулорічні...

Володимир

Цитата: romuald від 17 Вересня 2022, 18:08:55Щось трохи бубніть почало на холостих...біля 1000 обертів...наче десь до кузова торкається...

В босала банка ближче до штанів, за лижею є ще одна залізяка, вона має виямку під банку резонатора, але босалівська банка в неї не попадає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Шановне панство, а хтось часом не давно не міняв ДПРВ(датчик фаз)?
Почав періодично чек моргати на прогріту. На холодну все Ок. Встановлено Калуга Автотрейд 48.3855 (брав разом з комплектом інжектора все бу).
Вирішив купити новий, але новий не значить хороший.
По першому заходу, десь з місяць тому, першим пробував Омегу 50.3855 - чек горить, потім Калуга Автоелектроніка 141.3855 - чек горить, потім Калуга Автотрейд 48.3855 - чек горить. Добре що господар магазину автозапчастин добрий мій знайомий, то все забрав назад і гроші повернув.

По другому заходу(десь тижні зо три тому) знайшов на ОЛХ згідно з описом новий(зі слів поставили, а то не воно виявилось) Калуга Автотрейд 48.3855 з безкоштовною доставкою Укрпоштою - знову чек горить.

В суботу заїхав до другого нашого магазину автозапчастин і придбав Калуга Автоелектроніка 141.3855. Був не на Таврії, тому поставив лише ввечері - чек горить.
Сьогодні завітав до цього ж магазину вже на Таврії. Міняють на другий такий же - на ХХ чек горить, на обертах тухне. Наступний був Пегас - чек горить. Ну і на останок дали китайський Автопрестиж і о чудо - чек не горить. Але чудо закінчилось через 3 хвилини руху - чек загорівся.

І в першому і в другому і третьому випадку знімав сигнал осцилографом. Але не з усіх датчиків. Проблема у всіх одна - тривалість сигналу менша ніж на моєму. На моєму(коли все гаразд і чек не горить) тривалість сигналу приблизно 52-53мс. На всіх на яких чек горить тривалість сигналу дотягує десь до 42мс. На деяких на початку взагалі 32-35мс, а потім через секунд 15-20 час зростає до 40-42мс.

Це невезуха??? Чи зараз всі запчастини Г@мно?

Хтось може щось путнє порадити?
Я вже схиляюсь до чистого Китаю. Або Декаро, або Євро-Ех, або АТ.
По фотографіям дивився є вроді схожі по монтажному виду, але роз'єм не такий. Ніхто не експериментував часом тулити з якоїсь іномарки?

Ось скрін осцилограми мого робочого


а ось нового не робочого

о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Skiper

Я міняв. Поставив калужський 48.3855, в стоку ставили на заводі 2111-3706040-02.
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=1433.225.
Помилка, якщо є в мізках Мікасу, потрібно скинути після установки нового.
Брал в technolux.dp.ua
Тривалість сигналу не міряв, але чек не горить, наявних проблем в поведінці машини з ним не бачу.
Якість датчиків  - бажає кращого.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Треба для початку подивитись чи появляється помилка "P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)", а тоді вже робити висновок що проблема в датчику. До осцилограми в мене претензій нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 20 Вересня 2022, 13:12:13Треба для початку подивитись чи появляється помилка "P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)", а тоді вже робити висновок що проблема в датчику.
Саме помилка Р0341 і появляється. Не вказав в своєму пості.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Яось підозріло, що ВСі перепробовані нейдуть. Можливо причина в проводці (від ДПРВ?). Там "-" датчика(2) на 34конт, "+"датчика(1) на 15конт, а також окремий екран на "сбівку 5" яка вже сидить на массі. На тій же "сбивці 5" ще сидять масса мікаса 51,53когт), масса датчик фаз, масса датчика скорості, масса діагностичної колодки. Можливо щось з перерахованих впливає (ріже-скорочує-садить імпульс ДПРВ)?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Vadim_K від 21 Вересня 2022, 18:41:50
Цитата: Володимир від 20 Вересня 2022, 13:12:13Треба для початку подивитись чи появляється помилка "P0341-Ошибка синхронизации датчика положения распределительного вала (датчика фазы)", а тоді вже робити висновок що проблема в датчику.
Саме помилка Р0341 і появляється. Не вказав в своєму пості.

Мітки ГРМ точно на місці? І раджу ще почистити ДПКВ, можливо в стружці, то рахує лишні зуби.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Цитувати виділенеМожливо причина в проводці
Можливо в проводці, можливо контакти в роз'ємі. Для початку пропоную:
візьми у когось робочий, або перевір свої датчики фаз (ДПРВ) на іншій машині, щоб виключити один з ланцюгів (в даному випадку сам датчик).
І як пропонує Володимир, прочисти ДПКВ та перевірити мітки.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Володимир від 22 Вересня 2022, 14:03:28Мітки ГРМ точно на місці? ...можливо в стружці, то рахує лишні зуби.
Теж про це подумав. Бо датчик ДПРВ просто електромагнит (катушка на сердечнику плюс зубці точно шаг не поміняли - не може мінятись тривалість та період)  , без всякої електроніки (якщо вірити схемі). Можливо ще при вітковому замиканні, якось би міг портити імпульс. Але щоб усі перепробувані датчики :dunno: 
Запітує датчик Мікас, і отримує зміну  струму коли проходять зубец-впадина. Екран датчика окремо тягнется до самого мікаса ніде більше не торкаючись маси, і тільки в кінці заземляється. Може підкорачує єкран на мінусовий біля самого датчика? Чи навпаки "мінусовий" від датчика поганий.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

На датчик ущільнювальне кільце одягав? Якщо так, то попробуй зняти.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём