Пропала масса

Автор Vova154, 05 Грудня 2022, 02:31:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Wildchild

Цитата: Vova154 від 31 Січня 2023, 17:54:49Всем привет, не стал создавать новую тему. Следующая беда, сегодня отрегулировали карбюратор, все отлично, приехал домой решил поменять датчик уровня топлива, ибо стрелка бегала туда сюда, давно хотел, после этой процедуры машина еле заводится и держит обороты, потом глохнет, может ли быть причина в этом?
Шо з карбом робили? Епхх норм працює? Може з самим клапаном проблеми, жикльор забився, або проблема з живленням на клапан. Датчик пального в баку тут ні до чого.

vladishtm

Або карбюратор так "накрутили", або, як варіант, якщо міняли датчик палива та щось там напоганили з його трубкою подачі.... може не обжали (чи десь репнув) і повітря смокче? замість бензу?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vova154

Цитата: Wildchild від 31 Січня 2023, 18:27:14
Цитата: Vova154 від 31 Січня 2023, 17:54:49Всем привет, не стал создавать новую тему. Следующая беда, сегодня отрегулировали карбюратор, все отлично, приехал домой решил поменять датчик уровня топлива, ибо стрелка бегала туда сюда, давно хотел, после этой процедуры машина еле заводится и держит обороты, потом глохнет, может ли быть причина в этом?
Шо з карбом робили? Епхх норм працює? Може з самим клапаном проблеми, жикльор забився, або проблема з живленням на клапан. Датчик пального в баку тут ні до чого.
Начну по порядку.
У меня были сильные провалы, без подсоса невозможно было ездить + на холостых машина работала неровно, но не глохла. Сегодня поехал к карбюраторщику, где-то за полчаса он все сделал, я без проблем приехал домой, все работало, решил не заводя ещё машину, поменять датчик топлива, так как стрелка пригала постоянно, хотя уровень показывала. После замены решил завести машину, чтобы нагрелась, пока закручивал все в багажнике, потом машина заглохла, я заметил, что забыл поставить шланг. Потом заведя машину начались вот такие проблемы, холостый пропал. На датчик я почистил клемы и поставил родной, проблема пропала, ибо новый он немного не влазил. Неужели в карбюраторе что-то сбилось

Vova154

Цитата: vladishtm від 31 Січня 2023, 18:57:54Або карбюратор так "накрутили", або, як варіант, якщо міняли датчик палива та щось там напоганили з його трубкою подачі.... може не обжали (чи десь репнув) і повітря смокче? замість бензу?
Зачистил контакты, поставил старый, проблема осталась)

Wildchild

Цитата: Vova154 від 31 Січня 2023, 20:07:13
Цитата: Wildchild від 31 Січня 2023, 18:27:14
Цитата: Vova154 від 31 Січня 2023, 17:54:49Всем привет, не стал создавать новую тему. Следующая беда, сегодня отрегулировали карбюратор, все отлично, приехал домой решил поменять датчик уровня топлива, ибо стрелка бегала туда сюда, давно хотел, после этой процедуры машина еле заводится и держит обороты, потом глохнет, может ли быть причина в этом?
Шо з карбом робили? Епхх норм працює? Може з самим клапаном проблеми, жикльор забився, або проблема з живленням на клапан. Датчик пального в баку тут ні до чого.
Начну по порядку.
У меня были сильные провалы, без подсоса невозможно было ездить + на холостых машина работала неровно, но не глохла. Сегодня поехал к карбюраторщику, где-то за полчаса он все сделал, я без проблем приехал домой, все работало, решил не заводя ещё машину, поменять датчик топлива, так как стрелка пригала постоянно, хотя уровень показывала. После замены решил завести машину, чтобы нагрелась, пока закручивал все в багажнике, потом машина заглохла, я заметил, что забыл поставить шланг. Потом заведя машину начались вот такие проблемы, холостый пропал. На датчик я почистил клемы и поставил родной, проблема пропала, ибо новый он немного не влазил. Неужели в карбюраторе что-то сбилось
Я трохи не зрозумів. Який шланг забув поставить?
Із-за того що новий датчик не влазив, встановили старий і все запрацювало?

ПС: нові датчики майже всі коряві: там трубка або задовга, або недостатньо підігнута. В результаті вона тупо впирається в бак. Треба або гнути, або пилити
Ось моя фотка:

Vova154

#35
Когда установил новый, подключил контакты и решил завести машину, а шланг одеть забыл, она работала, а потом заглохла, из-за того, что топлива не было получается.
После того, как прикрутил шланг и начался какой-то сбой.
А датчик я вернул старый, он работает, просто контакты почистил, новый как вы и говорили надо гнуть и он что-то у меня нормально не показывал

Главное и клапан сегодня чистили, может что-то не доделали, в любом случае думаю из-за вот этих моих смен это произошло

vladishtm

#36
Шановний Vova154 НУ не треба відповідаючи знову ПОВНІСТЮ копіювати весь пост того кому відповідаеш!  }-)  Та ще й з фото! Це просто жопа якась!

Жопу зачистив. Тепер порядок. Модератор Toris.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Vova154 від 31 Січня 2023, 21:37:09Когда установил новый, подключил контакты и решил завести машину, а шланг одеть забыл, она работала, а потом заглохла, из-за того, что топлива не было получается.
После того, как прикрутил шланг и начался какой-то сбой.
1. Вручну підкачати ричажком на бензонасосі бензин, і подивитись на результат. Можливо насос погано качає від двигуна після того як попрацював на суху.

2. Можливо відкрутився електромагнітний глапан, перевірити зятяжку, не виключено що карбютаторщик там зірвав різьбу. Також може бути варіант що в жиклер на клапані щось попало.

3. Перевірити бігунок, можливо його пробило на вісь чи прогорів опір.

4. Якщо вже нічого не допомогло, то глянути чи не перескочив ремінь ГРМ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Може бути таке шо після маніпуляцій з датчиками якийся мотлох засмоктало разом з бензом і забило жикльор на електромагнітному клапані. Може сіточка на трубці датчіка порвана

igo61

Також той мотлох міг зачепитись за зворотні клапани бензонасосу і вони не можуть добре зачинятись. Відповідно, падає продуктивність бензонасоса.
Тигру просто недостатньо м'яса!  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Wildchild

Ну а якщо спробувати завести двигун, воно схватує? Чи стартер крутить і все? Якщо схватує, то скоріш за все сам насос подає пальне в карб, але щось з системою холостого ходу, що його немає.

Саме просте ( як писав Володимир) викрутити клапан, продути жикльор, перевірити клапан на щелчок, чи працює він взагалі, а там вже далі думати