Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 9 Гостей дивляться цю тему.

олег

Володя! Я новий аккум пидзарядив и поставив його , новий аккум в салон машини, на всякий випадок. А старим аккум. пользуюсь, вин круте стартер и тильки на гарячу не круте ! Чого так , того що миркую так, не заведусь старим, поставлю новий . Бо можу поставить новый и посадить його и не завестись, ждать коли охолоне машина, и буде два аккум и оба розряжени!Таки у мене таракани!Як що я роблю не так, то як зробити краще ?

Олександр 1968

Такі таракани навіть дихлофос не знищить!Бляха-муха,кілька хвилин,щоб перекинути два акб місцями для перевірки!Якщо акб новий і заряджений,то щоб його висадити з ємності,то треба ще постаратися.І частина питань відпаде і час звільниться від написання постів.Я не ванга,але по опису і по вла ному досвіду-старого акума треба готувати до походу в прийомку брухту свинцю.

vladishtm

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Так и е !В кожну банку я долив трошки эллита, 30-50 гр. не бильше!
Можна олразу, як був долив так і викинуть. Електролит НІКОЛИ не доливається, тільки діст. вода. Електролит можна ризикнути лити тільки в одному випадку -якщо акум новий, повністю заряджений, електролит злитий і стоїть - типу режим сухозаряджений на зберіганні.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Воно таке наче коротить десь.Треба по темному подивитись.
Це вже щось нове в електриці  :psih:  :dunno: .
Я тобі ще вище писав, по твоїх описах схоже як коротить вентилятор. Та З ним вже розібратись запросто можнабуло без приладів навіть -  примусово (не дожидаючись прогріву авто) погратися -вкд/викл опендіагом і вже давно опріділиться - він чи все ж акум. Інжекторний вент наче 180Вт.(15А) Пусковий допускаємо десь трикратне - тобто 30/45А (. Це якщо все добре з вентом.
Ну як варіант  :dunno: , неякісні масси (поокислялись) під капотом, і вент. шунтує Мікаса при своєму пуску.
Цитата: Володимир від 12 Червня 2023, 11:08:29А тут взагалі нічого не зрозуміло, акб новий, але як не заведу, то знову поставлю новий.
:-D

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 12:03:50
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Так и е !В кожну банку я долив трошки эллита, 30-50 гр. не бильше!
Можна олразу, як був долив так і викинуть. Електролит НІКОЛИ не доливається, тільки діст. вода. Електролит можна ризикнути лити тільки в одному випадку -якщо акум новий, повністю заряджений, електролит злитий і стоїть - типу режим сухозаряджений на зберіганні.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Воно таке наче коротить десь.Треба по темному подивитись.
Це вже щось нове в електриці  :psih:  :dunno: .
Я тобі ще вище писав, по твоїх описах схоже як коротить вентилятор. Та З ним вже розібратись запросто можнабуло без приладів навіть -  примусово (не дожидаючись прогріву авто) погратися -вкд/викл опендіагом і вже давно опріділиться - він чи все ж акум. Інжекторний вент наче 180Вт.(15А) Пусковий допускаємо десь трикратне - тобто 30/45А (. Це якщо все добре з вентом.
Ну як варіант  :dunno: , неякісні масси (поокислялись) під капотом, і вент. шунтує Мікаса при своєму пуску.
Цитата: Володимир від 12 Червня 2023, 11:08:29А тут взагалі нічого не зрозуміло, акб новий, але як не заведу, то знову поставлю новий.
:-D


Вентилятор вмикаеться и працюе як и завжди!!!Як би вин , вентилятор, був не справний, вин би не працював ! По диагу , все в норми, але якщо мотор не працюе, то прога не видае показники.И коли хочу на гарячу завести, а не заводиться, то диаг безполезна, або я шось не так роблю. И куди лизти я не розумию!Поминяв стартер, аккум., (на новом аккум.ще не провиряв цей глюк), позачищав вси маси, и пид радиатором(Виталька спасибо),пробив их до клемм.Ще шукав куди повинен дути вентилятор(ВОЛОДИМИР,ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ),викатав спиртовий бенз, наче все як треба и все одно , на гарячу не заводиться.Осталось одне, поставить новий аккум и що буде тоди!

Skiper

#9259
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 11:47:12новий аккум в салон машини, на всякий випадок.
Він закисне швидше, ніж ти його поексплуатуєш. Чого не навпаки? Вибач, але навіть таргани поводять себе логічніше.
Знайшов те місце, звідки йде маса до вентилятора?
Знайди та прочисти те місце разом з іншими дротами, в любому випадку зайвим не буде.
Постав новий акк та повідом, що змінилося при вкл. вентиляторі. Будь розумніший за тих тарганів.
Хочеш конкретики, проміряй напругу на акк при вкл. вентиляторі на старом і порівняй з новим при не заведеній машині. Яка різниця?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 13:27:20
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 11:47:12новий аккум в салон машини, на всякий випадок.
Він закисне швидше, ніж ти його поексплуатуєш. Чого не навпаки? Вибач, але навіть таргани поводять себе логічніше.
Знайшов те місце, звідки йде маса до вентилятора?
Знайди та прочисти те місце разом з іншими дротами, в любому випадку зайвим не буде.
Постав новий акк та повідом, що змінилося при вкл. вентиляторі. Будь розумніший за тих тарганів.

Я новий не ставлю, бо миркую що справа не в ньому, боюсь уграть!!! Но, другого вихода не бачу! Ставлю новий! маса до вентилятора ? Маеця на увази з минусовои клемми аккум. и до радиатора? Цю провирив , зробив по уму.Чи ще якась е ? Завтра з новим аккум провирю, и отпишусь.

олег

Цитата: Олександр 1968 від 12 Червня 2023, 11:58:55Такі таракани навіть дихлофос не знищить!Бляха-муха,кілька хвилин,щоб перекинути два акб місцями для перевірки!Якщо акб новий і заряджений,то щоб його висадити з ємності,то треба ще постаратися.І частина питань відпаде і час звільниться від написання постів.Я не ванга,але по опису і по вла ному досвіду-старого акума треба готувати до походу в прийомку брухту свинцю.
Завтра провирю на новом аккум.Да, дихлофос мене не бере! Справа в тому ,  що трапляеться цей глюк на гарячий машини и тильки як проиду 10-12 км! Став на заправци и не заведусь, то хто мени дозволить там миняти аккум.мистами!Пид колонкою!Биля гаража, стояв грив, глушив и заводив при 97° без питань.По аккум. що новий, що старий по мультиметру показуе 12,8, по ариометру 1,27 и 1,28.А яка там в них синусоедальность и дедукционного треангулятора , я  не розумиюсь.

Skiper

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46я  не розумиюсь.
До речі, на холодну примусово так і не включав або перемичкою, або з системи керування вентилятор та не пробував завести машину. Тому і рекомендуємо поставити новий.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46Став на заправци и не заведусь,
Аби ще сказав, при спробі завести бензонасос спрацьвував чи ні, було б набагато легше визначитися та відкинути ще елементи, при несправності яких інжекторна машина не заводиться від слова зовсім.
В данному випадку, як бачиш, працює метод виключення. Якщо поставиш новий акк і нічого не зміниться після проїзду з твоїх слів
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:4610-12 км!
, то треба шукати іншу причину, яка вилазить при нагріванні або співпадає з цим. Тому треба йти послідовно. Але це буде інша цікава історія.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 14:32:20
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46я  не розумиюсь.
До речі, на холодну примусово так і не включав або перемичкою, або з системи керування вентилятор та не пробував завести машину. Тому і рекомендуємо поставити новий.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46Став на заправци и не заведусь,
Аби ще сказав, при спробі завести бензонасос спрацьвував чи ні, було б набагато легше визначитися та відкинути ще елементи, при несправності яких інжекторна машина не заводиться від слова зовсім.
В данному випадку, як бачиш, працює метод виключення. Якщо поставиш новий акк і нічого не зміниться після проїзду з твоїх слів
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:4610-12 км!
, то треба шукати іншу причину, яка вилазить при нагріванні або співпадає з цим. Тому треба йти послідовно. Але це буде інша цікава історія.
Насос качае , чутно , я на холодну , лампочки тухнуть, все ок!А от як завожу на гарячу, вмикаеться вентилятор и вся увага на нем, правда не скажу чи в цей момент насос кача чи ни ! Справа в тому, що в чей час коли вмикнувся вентилятор , стартер не круте вал, гу, через секунду гу и я вимикаю запалення.Насос , на мою думку , тут нидочого! я могу и помилятись.От я и постю, а може в когось таке було.

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 14:48:05
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 14:32:20
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46я  не розумиюсь.
До речі, на холодну примусово так і не включав або перемичкою, або з системи керування вентилятор та не пробував завести машину. Тому і рекомендуємо поставити новий.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:46Став на заправци и не заведусь,
Аби ще сказав, при спробі завести бензонасос спрацьвував чи ні, було б набагато легше визначитися та відкинути ще елементи, при несправності яких інжекторна машина не заводиться від слова зовсім.
В данному випадку, як бачиш, працює метод виключення. Якщо поставиш новий акк і нічого не зміниться після проїзду з твоїх слів
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 13:55:4610-12 км!
, то треба шукати іншу причину, яка вилазить при нагріванні або співпадає з цим. Тому треба йти послідовно. Але це буде інша цікава історія.
Насос качае , чутно , я на холодну , лампочки тухнуть, все ок!А от як завожу на гарячу, вмикаеться вентилятор и вся увага на нем, правда не скажу чи в цей момент насос кача чи ни ! Справа в тому, що в чей час коли вмикнувся вентилятор , стартер не круте вал, гу, через секунду гу и я вимикаю запалення.Насос , на мою думку , тут нидочого! я могу и помилятись.От я и постю, а може в когось таке було.
Ще, прога диаг через элм327, на заглшенном моторе, не дае показники, пише помилок нет.Вентилятор вмикаеться при t 97°,через хвилину вимикаеться- справний!

Skiper

Витягни реле та постав перемичку на колодці дротиком, де входять контакти реле 30 - 87, вентилятор включиться.
Розміщення реле на фото

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 15:26:05Витягни реле та постав перемичку на колодці дротиком, де входять контакти реле 30 - 87, вентилятор включиться.
Розміщення реле на фото


я обшарив весь нет и не знайшов де яке стоить реле!4 штуки и на всих одне и теж написано!В книзи теж- блок реле и все.До речи, вентилятор робочий , нема потреби його вмикати , вин працюе в штатном режими.

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 15:41:08
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 15:26:05Витягни реле та постав перемичку на колодці дротиком, де входять контакти реле 30 - 87, вентилятор включиться.
Розміщення реле на фото


я обшарив весь нет и не знайшов де яке стоить реле!4 штуки и на всих одне и теж написано!В книзи теж- блок реле и все.До речи, вентилятор робочий , нема потреби його вмикати , вин працюе в штатном режими.Фото реле не бачу!!!

Skiper

верхній ряд, крайнє справа реле вентилятора
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 15:41:08нема потреби його вмикати , вин працюе в штатном режими.
Хіба не зрозуміло, що при додатковому навантаженні старий акк може не прокручивать стартер. Да хоч дальнє світло включи та попробуй завести.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 14:48:05Насос , на мою думку , тут нидочого
Тут не тільки насос, тут ще алгоритмом його роботи пов'язаний з датчиком положення коленвалу, при несправності роботи якого інжекторна машина не заводиться. А це один із методів його перевірки. Машину ще й пихнути треба на 5 передачі та послухати, чи запрацював бензонасос.
Якщо фізика процесів не зрозуміла, тоді три напрямки:
перший - безкоштовно читати книжки (фізика розділ "електрика та магнетизм", електротехніка "робота та потужність електричного струму", акумулятори, ссилку на ДСТУ залишав в постах вище тощо),
другий - безкоштовно читати форум та спробувати за допомогою форумчан самостійно знайти причину без годування тарганів в голові,
третій (в разі, коли таргани перемогли) - через банкомат до кваліфікованого фахівця автоелектрика (якщо знайдеш такого).
 :thank_you:
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2