Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 16 Серпня 2023, 14:04:55
Цитата: vladishtm від 15 Серпня 2023, 23:33:32- По чому стукати? по гайці в торець знизу?
Так, в торець знизу, не вороток а подовжувач, зверху ставиш головку і надіваєш на гайку, а знизу в серед
...
Ясно, надіну головку з пластеліном чи пушсалом на гайку і в середену головки як в направляючу простукати перфоратором
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 16 Серпня 2023, 16:45:22
Цитата: Володимир від 16 Серпня 2023, 14:04:55
Цитата: vladishtm від 15 Серпня 2023, 23:33:32- По чому стукати? по гайці в торець знизу?
Так, в торець знизу, не вороток а подовжувач, зверху ставиш головку і надіваєш на гайку, а знизу в серед
...
Ясно, надіну головку з пластеліном чи пушсалом на гайку і в середену головки як в направляючу простукати перфоратором
100%
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Скажіть а Яке значення напруги в вольтах АЦП ДАД на стоячий і не заведеній?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 28 Серпня 2023, 11:00:44Скажіть а Яке значення напруги в вольтах АЦП ДАД на стоячий і не заведеній?
Дивись таблицю тарування датчика, там є залежність тиску від напруги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 28 Серпня 2023, 13:30:14
Цитата: vladishtm від 28 Серпня 2023, 11:00:44Скажіть а Яке значення напруги в вольтах АЦП ДАД на стоячий і не заведеній?
Дивись таблицю тарування датчика, там є залежність тиску від напруги.
Я ж сапитав про значення напруги що покаже АЦП ДАДа при виключеному двигуні. Мені поки тиск не цікавить. В мене є барометр, але я йому теж не можу вірит бо не сходиться з данними гісметео, трохи барометр показує нижче. Але і ДАД не співпадає з обома. А ще цікавий момент якого в стокових таруваннях макс стоїть 800 в той час як хелп каже що треба 780 :wacko:  якісь партизанськи тропи.  :wacko: Можливо в мене завищує ДАД  :dunno: Якщо завищує скажімо ДАД то звісно паливоподача буде збільшена в усіх режимах і в усьому діапазоні нагрузок.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Ну я ж не знаю який в тебе атмосферний тиск, я живу на висоті >400 метрів над рівнем моря, то у нас тиск 720-730 мм.рт.ст, там тобі зараз величину, а ти будеш бідкатись що датчик вийшов з ладу. Тому і посилаю до таблиці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Прпохання було просте як доска "Скажіть а Яке значення напруги в вольтах АЦП ДАД на стоячий і не заведеній?"
Просто подивитись в діагностиці значення в АЦП і значення тиску і написати що було так 4,5В та 774мм/р.ст.
Попутно добре б було взнати наскільки покази ДАД тиск співпадають з битовим барометром (але то вже якщо є і т.п.)
Тепер по таріровці ДАД Т102
Наприклад я бачу 4В по АЦП і 775 тиск по ДАД   в опендіагу(по метео 760)
Дивоюсь Т102 - бачу по "х" АЦП(В)*0,15625 ну і що треба  :dunno: 4*0,15625=0,625 :wacko:

Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Серпня 2023, 21:51:11Прпохання було просте як доска "Скажіть а Яке значення напруги в вольтах АЦП ДАД на стоячий і не заведеній?"
Просто подивитись в діагностиці значення в АЦП і значення тиску і написати що було так 4,5В та 774мм/р.ст.
Попутно добре б було взнати наскільки покази ДАД тиск співпадають з битовим барометром (але то вже якщо є і т.п.)
Тепер по таріровці ДАД Т102
Наприклад я бачу 4В по АЦП і 775 тиск по ДАД   в опендіагу(по метео 760)
Дивоюсь Т102 - бачу по "х" АЦП(В)*0,15625 ну і що треба  :dunno: 4*0,15625=0,625 :wacko:

Spoiler
[close]
4/0,15625=25.6
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 09:51:344/0,15625=25.6
Тепер поняв значення на графіку. ( чому тоді по  "Х" написано помножити?  :dunno: )
На жаль такими розрахунками  поки що бачу що вираховувати з великою точністю можливості не маємо (маю на увазі в дінаміці), в роботі, тільки лог, але діаги фрішні не показують АЦП в лог) . Все ж спробую проаналізувати. Нажаль поки ніхто та і не виклав хоча б скрін з двома графіками тиск+напруга АЦП. Який в Славуті датчик ДАД (маркування?)
Ось ще графік, та тільки там (кРа)
Взяв з https://mysku.club/blog/diy/87766.html
Spoiler
[close]
Не можу виявити причини збагаченної суміші  :dunno: тому колупаю в сторону ДАД. Лямда наче робоча. На робочому ходу вдалося добитися регулювання, але перепрошивкою ЕБУ. На ХХ якась муть.  Ще можливо що зняв каталізатор і поставив вставку прямоток, але це тоже прямує на ДАД тоді. Каталізатор сподіваюсь промити, зробити нове кріплення і поставити на місце.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Серпня 2023, 10:33:29
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 09:51:344/0,15625=25.6
Тепер поняв значення на графіку. ( чому тоді по  "Х" написано помножити?  :dunno: )
Трохи помилився, повинно бути од.*0,15625 (в), тобто значення з осі "Х" множиш на 0,15625 і отримуєш значення у вольтах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 13:55:17Трохи помилився, повинно бути од.*0,15625 (в),
}-)
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 13:55:17тобто значення з осі "Х" множиш на 0,15625 і отримуєш значення у вольтах.
Мабуть як розжувати то  так - по значенню тиску находимо відповідне значення на осі абцис, множимо найдене  його на 0,15625 і отримуєм вольти...
І так у мене наче  якби ДАД тиск/вольти правильно, але коли метео інтернету каже 1010, барометр показує 756 мій ДАД показує 770 ну і а вольти АЦП попадають на 770 (це не на заведеній). Якось мені не віриться що ДАД може мати таку розбіжність з істиним у атмосфері тиском. Це тоді вимір як кажуть на рівні лаптя.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Серпня 2023, 16:01:46
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 13:55:17Трохи помилився, повинно бути од.*0,15625 (в),
}-)
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 13:55:17тобто значення з осі "Х" множиш на 0,15625 і отримуєш значення у вольтах.
Мабуть як розжувати то  так - по значенню тиску находимо відповідне значення на осі абцис, множимо найдене  його на 0,15625 і отримуєм вольти...
І так у мене наче  якби ДАД тиск/вольти правильно, але коли метео інтернету каже 1010, барометр показує 756 мій ДАД показує 770 ну і а вольти АЦП попадають на 770 (це не на заведеній). Якось мені не віриться що ДАД може мати таку розбіжність з істиним у атмосфері тиском. Це тоді вимір як кажуть на рівні лаптя.

Може бути криво намальована таблиця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

З цим графіком раніше ісе було норма. А зараз в мене багатить суміш. Багатить з лямбдою і без. Бачу пао свічках також.  Тиск рампа -норма.
Ось зараз проїхав .. базову С0 поставив 90  :psih:  базову для ХХ СОХХ поставив 30. Авто їде бех проблем, гарно  :psih:  :dunno:
Лямбда на робочому ходу регулює, на ХХ не хоче . "Авторегулювання СО на ХХ" включено. (але може ще спробую погратись "C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)" зараз = 10%, хоча вже пробував 50% отримую качелі на ХХ) При СОХХ=30 зараз спіймав тільки заглох при виході з ПХХ на ХХ. При СОХХ=45 взагалі без проблем. Останій в мене це ДАД. Якщо в когось покази ДАД при незаведеномк близько до метеопрогнозів, чи свого барометра - то я міняю свій ДАД.
Spoiler
[close]
А поки - получив промивки - піду відкручу лямбду та помию  :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

У меня стоит такой же ДАД, как по ссылке, на МПСЗ. При питании 5,05В (стабилизировано хорошим стабилизатором) и атмосферном давлении показывает 4,56В на выходе (двигатель не заведён). При торможении двигателем на затяжном спуске - 0,52В (дроссель закрыт, разряжение максимально). Величину разряжения сказать не могу - не дома. Да и дома бы не сказал - мастерскую смыло.
Датчик работает с апреля 2017 года, показания во времени стабильны - есть калиброванный контроль, типа БК.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

#9419
Цитата: igo61 від 30 Серпня 2023, 20:58:54и атмосферном давлении показывает 4,56В на выходе
Дякую. Ще б як ДАД співпадає з атм . тиском метеопрогноза чи барометра бо в мене не співпадає і це підозра. .
В мене як я вже писав на незаведеній 4.0В 771мм. При цьому метеопрогноз 754, мій домашній барометр теж десь так. Відключав ДАД  - всерівно суміш багата. Регулювання лямбдою на ХХ стає можливим якщо знижую СОхх до 25-30. Мотор працює  :dunno:  включаю всю єлектронагрузку оберти держить  :psih:  :dunno: . Правда що з ел. нагрузкою що без в такому випадку звук вихлопа більш металічний і бачу посмикування тахометра. Мабуть завтра поїду спробую найти ДАД.

Цитата: igo61 від 30 Серпня 2023, 20:58:54и атмосферном давлении показывает 4,56В
І схоже що це відповідає малюнку

Spoiler
1.jpg
[close]
А е тема ДАД ? бо пошук "ДАД" відмовив -мало йому інфи  :lol:  :facepalm:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2