На Славуте загорелся датчик Check Engine

Автор Владимир, 09 Лютого 2009, 18:24:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Цитувати виділенеКароче перше поменять провода!
Нє, не поняв.
Перше - компресія.
Якщо ні, то свічка ( зазор, нагар ).
Аж потім провід і лиш після проводу - модуль запалювання.  ;)

З.І. Який модуль ???
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Жулик


ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Жулик

Цитата: ZaVa від 14 Квітня 2016, 15:38:37
Номер.
Номер катушки а фиг его знает нужно глянуть это имеет значение?
или вы про мозги? То там 10,3  :rolleyes:

Romka

модуль зажигания может быть с электроникой внутри и без
нужно смотреть маркировку
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Така проблема. Датчик температури тосола показує 120 тобто максимум температуру, а другий датчик на мікас двоконтактний показує нормально. Коли фішку знфмаю то показує 70-80 градусів. Тобто виходить десь коротить на масу провід датчика?
І взагалі, чи можна кинути дві шішки на один датчик щоб і приборка показувала однаково з мікасом.
Ну основне запитання замінити датчик чи може датчик в нормі, хто з таким стикався?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Червня 2017, 21:31:51
Така проблема. Датчик температури тосола показує 120 тобто максимум температуру, а другий датчик на мікас двоконтактний показує нормально. Коли фішку знфмаю то показує 70-80 градусів. Тобто виходить десь коротить на масу провід датчика?
Або мегапанель глючить.
І взагалі, чи можна кинути дві шішки на один датчик щоб і приборка показувала однаково з мікасом.
Цитата: ВКБ від 19 Червня 2017, 21:31:51Ну основне запитання замінити датчик чи може датчик в нормі, хто з таким стикався?
Нізя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Поняв вже що нізя. З мікаса на двоконтактний йде 12В чи 5В . Вихідний з датчика вхід до мікаса я так розумію?
І шо атм в мегапанелі може коротить?! Той датчик такй самий як і на карбюраторних славутах?
На масу коротю об картер - показує 120 впритул.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Костя, дивися роз'єми на мегапанелі. А датчики однакові - що на карб, що на інжекторну.
Сам датчик в тебе який?  Бо в мене стояв ТМ106( :-o),  то замінив на тей, що треба ТМ 100А. Хоча справа в тебе не в датчику,а в проводці.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Червня 2017, 21:48:30
Поняв вже що нізя. З мікаса на двоконтактний йде 12В чи 5В . Вихідний з датчика вхід до мікаса я так розумію?
5 в має бути, підключити до панелі можна, але треба зробити на мікропроцесорі приборчик щоби знімав покази з того датчика і керував панеллю.

Цитата: ВКБ від 19 Червня 2017, 21:48:30І шо атм в мегапанелі може коротить?!
http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=L360
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я чомусь думав вд датчика, наприклад при 5В це 120градусів, а при 0,1 - це нуль, тупо подає напругу на котушечку з противагою на стрілочці :( А там що щось імпульсне?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ромео

Интерисует такой вопрос, возможно ли на инжекторе ПЕРЕГРЕТЬ двигатель или ЭБУ при достижении определённой температуры прекратит топливоподасу и ДВС заглохнет??? Если ЭБУ отключит ДВС при достижении определённой температуры то где именно в прошивке можно найти этот температурный порог???
В ChipExplorer в разделе "Неисправности" нашёл параметр "Предельная температура ОЖ двигателя - 105С"
Это означает что просто загорится лампа ЧЕК но двигатель будет дальше греться или всётаки гдето есть порог отключения?
А ну, спецы ответьте на вопрос )))

Владимир

Цитата: Ромео від 23 Вересня 2017, 17:40:48
Интерисует такой вопрос, возможно ли на инжекторе ПЕРЕГРЕТЬ двигатель или ЭБУ при достижении определённой температуры прекратит топливоподасу и ДВС заглохнет??? Если ЭБУ отключит ДВС при достижении определённой температуры то где именно в прошивке можно найти этот температурный порог???
В ChipExplorer в разделе "Неисправности" нашёл параметр "Предельная температура ОЖ двигателя - 105С"
Это означает что просто загорится лампа ЧЕК но двигатель будет дальше греться или всётаки гдето есть порог отключения?
А ну, спецы ответьте на вопрос )))
C6 Предельная температура ОЖ двигателя

Предельная температура ОЖ двигателя
Определяется граница температуры ОЖ, при превышении
которой возникает ошибка 'Перегрев двигателя' и
загорается лампа CE.