Інж-Карб, що частіше ламається?

Автор Володимир, 25 Серпня 2013, 17:58:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Number One

Второй хозяин, 06 год, куплена в 11-м с пробегом 56 тыков +18 намотано мной, карб.
За три года :
1. По карбу переборка сразу после покупки и профилактическая чистка в прошлом году, в принципе, ненужная, карб чист.
2. Поломок в дороге 2: сдохло сцепление, до гаража доехал сам, сдох акум, зарядил и доехал, по факту сдох геныч.
3. 1 раз забился жиклер ХХ.
4. 1 раз перегрелся бензонасос.
Поэтому на карбофобов смотрю любопытством :)
Мне влом расписывать, но если у вас карб ломается, то проблема скорее в ваших руках, которые из Ж(три точки)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Sergik32

ну буває і таке. Я от дивлюсь на старий пассатБ3 1989р.в у мого брата, то за 7 років поміняв гідрокомпенсатори, генича перебрав і поміняв сайленти задньої балки, зараз пробіг 350тис, мотора не робили, компресія 11атм, їздить майже через день, от вам і машини теперішні і колишні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ну буває і таке. Я от дивлюсь на старий пассатБ3 1989р.в у мого брата, то за 7 років поміняв гідрокомпенсатори, генича перебрав і поміняв сайленти задньої балки, зараз пробіг 350тис, мотора не робили, компресія 11атм, їздить майже через день, от вам і машини теперішні і колишні.
В мене є колега, то він машини новіші від 98 року не бере, каже що десь з цього періоду якість впала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

Цитата: ВолодимирВ мене є колега, то він машини новіші від 98 року не бере, каже що десь з цього періоду якість впала.
Тавро/Славут это не касается.  :D

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Sergik32

це точно, до 90-го року були машини якісні і моцні, після розвалу СРСР відкрився ринок збуту ачпуітільно великий і тоді почалась двіжуха - тіпа много но дурного, ...банемо кількістю но отнюдь не якістю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: serjik
Цитата: ВолодимирВ мене є колега, то він машини новіші від 98 року не бере, каже що десь з цього періоду якість впала.
Тавро/Славут это не касается.  :D
Я мав на увазі іномарки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Я як буде можливість фінансова з карба зіскочу не задумуючись.


[img]http://s

Андрій

При чем тут МПСЗ? ЕСли ты не знаеш шо воно, чего ж писать )
Так если как ты рассуждать, лучше на все машины ставить обычный простецкий однокамерный карбюратор. Ездит хреново, зато отверктой можно все отремонитровать...


[img]http://s

Андрій

Salek ага. А якщо інжа то і подавно.

KOT да, з МПСЗ різниця відчутна


[img]http://s

Андрій

А чого з секрет. 1200.
А де ти дивишся б/у інжектори? на разборках десь?


[img]http://s

Андрій

А тре ще головку міняти? це мабудь вже тоді і поршня з кільцями вже міняти раз так, чи ні?


[img]http://s

Андрій

А чим баки відрізняються?
Якщо хапане повітря в русі то стане?

А куди датчик температури вкручується в інжі? яка кришка?


[img]http://s

Андрій

Ну бачиш, якщо то вмієш робити то фігня. Я наприклад да, колупався б там і фіг скік зіпсував чого. ПРокляв би. А якщо людина шарить та вміє, чому б і ні?


[img]http://s

Max 55

Андрюха я тебе реально пере делаю на инжик

DDA

Как показывает практика работы на СТО, инжектор ломается тоже часто, но как ни крути, все-таки прогресс не стоит на месте и стоит признать, что карбюратор уже устарел, но я все-таки сторонник карбюратора и езжу на нем. И согласен с vitalka, что если загорелись идеей инжектора - то лучше продать карбюраторную машину, доложить и купить инжекторную. Главный аргумент - при переделке не получиться все сделать под завод, будет много колхоза, что многие терпеть не могут.