Верхні опори передній стійок з інших авто на славуту

Автор Володимир, 14 Жовтня 2013, 15:17:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: igor 99покупай стандартные приороопоры,там проблем с пружиной нет,обрезаешь,пересверливаешь отверствия,ставишь шпильки с таврической опоры,алюмин.проставку и всё.но шток аморта надо проточить вверху на 10мм.я так сделал уже давно.проблем нет никаких
А з цими що робити?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: SalekЧёт я не понял *DONT_KNOW*  Эта байда метал или резина?
Пластик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: Володимир
Цитата: SalekЧёт я не понял *DONT_KNOW*  Эта байда метал или резина?
Пластик.
Во бля!!! o_O
А если попробовать греть строительным феном.Неужели не пойдёт 5мм на сторону?
Там не звичайний плистик, а такий як в велосипедах роблять тормозні ручки, по міцності як залізо.

Плавити сенсу нема, тому що саме посадочне місце має інші форму. Якщо садити пружину так як задумано з заводу, то тоді відбійник буде ближче до амортизатора на 1 см. При установці таврійської чашки, то можна підігнати розміри під таврійські, і зробити так щоби відбійник бив не в резинову опору на якій сидить шток, а в чашку. Короче кажучи потрібно все переміряти щоби розміри максимально відповідали таврійським.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

alex10593

Цитата: сволочьЯ тут случайно наткнулся  http://vetrov.prom.ua/p24736895-opora-verhnyaya-tavriya.html  хто шо скажет?

Больше на кооператив похоже.И кроме этой никакой информации в нете по данному изделию. Стремно

$lavka

Всё что сделал кооператив - подогнали под посадочные , а сама опора СЭВИ норм .

Max 55

парни ну и что вам дадут опоры другие, да ничего!
все равно каждую ямку слышно и с этим ничего не поделаешь - конструкция такая!

Nemetsss


Володимир

Цитата: Max 55парни ну и что вам дадут опоры другие, да ничего!
все равно каждую ямку слышно и с этим ничего не поделаешь - конструкция такая!
Якщо резина м\"якіша то щось дасть, в мене на заводських, з прогрівом підкапотного простору в салоні стає тихіше, правда на брукцівці за певних швидкостей коли входить в резонанс всерівно вуха закладає, але звук глухіший ніж коли холодні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

поставил себе опоры Ваз 2110 севи спорт,машинка приподнялась(проставки алюминий убрал),стук опор ушел,мелкие не ровности проезжает и не слышно что там был стык,стало впечатление что где то под машиной что то было.стал руль легче крутиться и вид другой опоры,резина не вылазит ,как на родном говне

Володимир

Знайшов сьогодні трохи часу то почав рибити перехідники, результат на фото. Потрібно ще в середині чашки вирізати отвір чуть ширший за діаметр штоку і наварити по зовнішньому діаметру чашки кусочки сталі для кращої фіксації чашки відносно опори.  Поки що вирішив зробити одну, поставити на ліву сторону і подивитись чи варто в цьому напрямку рухатись далі.

В такому положенні верх чашки якорат дістає до опори, тому думаю заводські співвідношення мають зберегтись. В мене складається враження що на заводі не знають що таке термообробка, бо почав ножем шкрябати краску на чашці, то метал м\"який як алюміній, я вже засумнівався що це залізо і почав шукати магніт щоби перевірити.



Посадочне місце під шток амортизатора трохи випирає з низу, тому опора виходить така висока, підозрюю що аолюмінєва проставка може не знадобитись.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: SalekПохоже и без проставки передок подымется.
Не повинен, в такому положенні як зараз, то відстань між кінцем чашки і металічною частиною опори менше сантиметра, міліметрів 7.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Підкажіть  який діаметр розміщення шпильок на таврійській опорі, міряв штангелем між шпильками всюди 98 мм, поміряв радіус 56 мм, але почав малювати в автокаді чи сходиться, то радіус в мене по відстанні між шпильками вийшов 56.58 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей


Володимир

Цитата: flyer112Навіщо все так ускладнювати?
Що іменно?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей