Электробензонасос на карбюратор

Автор Жека, 10 Листопада 2013, 12:52:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сергей

Или к катушке зажигания, через предохранитель.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Андрій

А можна поставити в твоєму випадку ще один електроклапан.
У тебе один для мегаекономії припиняє подачу в камери, а ще поставити клапан який наповнить камери
як тобі ідея?


[img]http://s

Сергей

Цитата: vitalkaА зачем городить городуху-чтобы насос работал только тогда, когда двигатель заработает??? Ну допустим машина постояла неделю, бензин из карбюратора испарился. Включаеш зажигание, а насос при этом будет молчать. А для того чтобы он заработал, нужно двигатель запустить. Но он ведь без бензина в карбе!

При повороте ключа появляется + на катушке, вкл. приборка-начинает маслать насос. Дальше поворачиваем ключ-маслает стартер...
У мну туда включены ДХО.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Андрій

Я знаю усі зазвичай підключають до реле запалювання. Запалювання включено - насос працює. Запалювання вимкнув (двигун вимкнув) насос вимкнувся.
Зручно що ввімкнув запалювання, як в інжі трошки почекав - насос в поплавкові камери підкачав, і заводиш машину. І не треба ніяки електроклапана городити


[img]http://s

Діма

Підключив до катушки, нехай собі працює і на заглушеному двигуні, потім може зроблю. але поки що така проблема -переливає походу. насос качає добре, але двигун не запускається.  ЕБН карбюраторний тиск близько 0.2 бар.
підключив так фільтр-насос-карб, обратка в бак з карба. Що порадите? наче вичитав пропонуюсть розсверлити обратку. І ще така проблема, насос сам не здатний перекачати повітря, тобто прийшлось трохи подсмоктати бенз на працюючому насосі, чи є такий зворотній клапан який підходить під паливну трубку, той що я придбав, трохи тонший він призначений для зливної трубки, і чи вирішить зворотній клапан проблемку??

Щодо датчику тиску мастила , то він іде нормально розімннутий, от в чому проблему( машина 2108), тобто коли тиск мастила є, то на контакті нема напруги а є такі датчики що нормально зімнкнуті, тобто при появі тиску на них з\'являються напруга

Оверпостинг исправлен. Пользуйтесь кнопкой \"ИЗМЕНИТЬ\"
Number One

Андрій

dima_713 а що значить і на заглушеному двигуні?
він постійно в тебе працює? Ти пішов додому а він працює?


[img]http://s

Діма

AndreyZp,двигун заглушений запалювання увімкнено. доречі зняв я кришку карба, поплавок якщо лежить, запорний клапан не пускає. але в той же час, якщо трохи опустити поплавок то бенз бьє фонтаном, спробував змінити рівень, додав 6 мм до поплавка, все одно не заводиться і не хватає навіть трохи. думаю така фігня що  коли запорний клапан відкривається то тиск великий сильно або забагато бєнза качає. от тепер думаю розсверлити обратку, тільки не зная як краще зробити, пробував туди сверлом на 3 мм нормально заходить та і темно там як у нєгра в . боюсь щось порушити, може хтось робив таке? насос звичайний 0.2 атм!

Діма

Цитувати виділенеНе говори глупости. Во первых, масляный датчик нормальнозамкнутый. Во вторых, датчик не вырабатывает электричество на своём выводе.
ну я може неверно выразился! машину у меня 2108! чесно не проверял там напругу. думаю что он работает так: давление появилось контакты разомкнулись, контрольная лампа давления погасла.

Андрій

Ой, Віталька ВІталька..
ти з датчиками забувся мабудь, що при розімкнутих контактах там буде всетаки 12 В...
але якщо навантаження дати послідвно лампочка буде, тому напруга впаде від струму по закону ома, але ж людина таки права...


[img]http://s

Діма

AndreyZp якщо чесно то я ще не розбирався з цим!на електросхемі подивився там іде + із датчика в монтажний блок а знього + на приборку. все.якщо маєш схему підключення через датчик мастила виклади, я підключив через постійний плюс при увімкнутому запалюванні, влаштовує і так, просто в мене ще магнітола працює при увімкнутому запалюванні тому на майбутне прийдеться переробляти
поки що  карб переливає зняв кришку  викртуив штуцер подачі, на світло таки побачив в штуцері зливу близько 1мм отвір, розсверлив поки що до 2х мм, подивимось чи буде переливати, якщо буде то просверлю до 3мм. ось може кому знадобиться то зробив фото! :)