Постоянно горят предохранители в устройствах от прикуривателя!

Автор Сергей, 06 Липня 2014, 21:56:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Цитата: Vitaliy. від 29 Квітня 2020, 22:20:44
Олександр 1968 Хотя мне попадались несколько человек за эти 10 лет, способные к пониманию ситуации, любознательные, с правильным логическим мышлением.
Співчуваю.Не хотів би жити в таких ...бенях.Чи це якась спецустанова?

Vitaliy.

Цитата: Олександр 1968 від 30 Квітня 2020, 07:50:43
Співчуваю.Не хотів би жити в таких ...бенях.Чи це якась спецустанова?
Вы про что? Я о том, что почти все клиенты мало того, что непонимают в электричестве, но ещё и обязательно сунут нос в предохранители, намотают проволки побольше- "шоб не перегорали"  :wallbash: Есть и другие, не понимают, значит не лезут. Ну а толковые сами понимают и чинят. Ну почти понимают, почти чинят. Главный принцип- не навреди, далеко не все выполняют.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Олександр 1968

Цитата: igo61 від 30 Квітня 2020, 10:26:57
Коллеги, там побратим помощи просил, помните?  ;)
Тут помню а тут нє.Я вище написав як перевірити проводку поворотів.Відповіді нама,значить чекає вільного еьектрика.Мо шановний коллєга теш щось підкаже?Бо Віталій не подає рибу ,токмо удочки з нескінченого запасу.

Roman2592

Завтра зранку буде електрик, спробував купити нове реле нічого не змінилося, далі жужить і горить запобіжник, міняв на днях замок запалювання, можливо десь коротить на рулі...

Roman2592

Електрика так і не було, виявив що згорів запобіжник поворотів, змінив його, ліва сторона працює, мигає, коли перемикаю на праву жужить, десь коротить, зняв передній поворот нічого не виявив, задній блок мав раніше глюк, габарити не горіли треба було порухати клемою і горіло, а так мучуся шукаю причини

Олександр 1968

За лівою нижньою боковиною(там де динамік)є роз,єм задка.Потрібно його роз,єднати.Включити прав.поворот.Якщо далі коротить то можливе коротке в жгуті біля акб,або під радіатором.Якщо перестало,то задній жгут передивитись.

Roman2592

Під сідушкою знайшов пережатий провід, коли складав її десь притснув, повністю не перерубав дріт, лише оголило, достатньо заізольвати чи перепаяти щоб не грілось?а так все дякувати Вам запрацювало

Олександр 1968

ізолента в допомогу,надіюсь що не синя.Цього вистачить

Vitaliy.

 Олександр 1968 Вы шось маете проти синей изострички?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Roman2592

Синя останнім часом ніяка, важко знайти нормальну, тканинна більш менш

Vitaliy.

ПВХ бывает разная, тонкая или толстенькая. Да и цены и качество разные тоже бывают.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Roman2592

Вискочила така проблема, постійно світиться лампочка рівня бензину, що то може бути? дякую

ВКБ

А що відбувається коли відстиковуєте латчик під лючком з багажника біля датчика?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Roman2592

Мав кз жгута який веде назад заізольвав місце де був оголений провід, чи може треба було те місце очистити від старої ізоленти, і кожен провід окремо, принаймні той що найбільш перегнутий був і оголений?а від'єднати ще не пробував датчик під люком бака