Сами устанавливаем гбо.

Автор Buzyan, 08 Вересня 2014, 21:33:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 24 Жовтня 2023, 09:51:04круто, а диференційний датчик він як підєднаний, чи у Вас просто через програму аналізується показники датчика абсолютного тиску до дросельної заслінки і після задросельної????
Диференційний mpx5700 має два штуцери що знаходиться по обидві сторони мембрани. Один штуцер (вакумний) підключений в розрив між ресивером і бензиновим регулятором тиску, а інший підключений до рампи газових форсунок. В результаті блок керування постійно знає тиск газу на газових форсунках відносно тиску у впускному колекторі, і по цих показах робить корекцію.




Атмосферний датчик тиску (датчик абсолютного тиску) mpx4250a міряє абсолютний тиск у ресивері, і також робить поправку, бо газ на відміну від бензину при різному тиску в впускному колекторі має різну щільність і її потрібно враховувати.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 24 Жовтня 2023, 10:29:53
Цитата: VAZ 21053 від 24 Жовтня 2023, 09:51:04круто, а диференційний датчик він як підєднаний, чи у Вас просто через програму аналізується показники датчика абсолютного тиску до дросельної заслінки і після задросельної????
Диференційний mpx5700 має два штуцери що знаходиться по обидві сторони мембрани. Один штуцер (вакумний) підключений в розрив між ресивером і бензиновим регулятором тиску, а інший підключений до рампи газових форсунок. В результаті блок керування постійно знає тиск газу на газових форсунках відносно тиску у впускному колекторі, і по цих показах робить корекцію.




Атмосферний датчик тиску (датчик абсолютного тиску) mpx4250a міряє абсолютний тиск у ресивері, і також робить поправку, бо газ на відміну від бензину при різному тиску в впускному колекторі має різну щільність і її потрібно враховувати.





Цитата: Володимир від 24 Жовтня 2023, 10:29:53
Цитата: VAZ 21053 від 24 Жовтня 2023, 09:51:04круто, а диференційний датчик він як підєднаний, чи у Вас просто через програму аналізується показники датчика абсолютного тиску до дросельної заслінки і після задросельної????
Диференційний mpx5700 має два штуцери що знаходиться по обидві сторони мембрани. Один штуцер (вакумний) підключений в розрив між ресивером і бензиновим регулятором тиску, а інший підключений до рампи газових форсунок. В результаті блок керування постійно знає тиск газу на газових форсунках відносно тиску у впускному колекторі, і по цих показах робить корекцію.




Атмосферний датчик тиску (датчик абсолютного тиску) mpx4250a міряє абсолютний тиск у ресивері, і також робить поправку, бо газ на відміну від бензину при різному тиску в впускному колекторі має різну щільність і її потрібно враховувати.





ну то і кути пішли гуляти..., тут блін роботи по підгонці карт  :hysterics:  вагон і трошки, добре хоч хтось цим займається.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 24 Жовтня 2023, 18:14:53ну то і кути пішли гуляти..., тут блін роботи по підгонці карт  :hysterics:  вагон і трошки, добре хоч хтось цим займається.
Який вагон? Спочатку на прогрітому двигуні покрутив тиск на редукторі від мінімального до максимального, бо показам коефіцієнта лямбдарегулювання намалював криву від тиску в редукторі. По тому самому графіку намалював криву від тиску в ресивері, в кінці запустив холодний двигун і малюю криву залежності від температури газу. Один раз настроїв і більше туди не лізу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 25 Жовтня 2023, 10:17:59
Цитата: VAZ 21053 від 24 Жовтня 2023, 18:14:53ну то і кути пішли гуляти..., тут блін роботи по підгонці карт  :hysterics:  вагон і трошки, добре хоч хтось цим займається.
Який вагон? Спочатку на прогрітому двигуні покрутив тиск на редукторі від мінімального до максимального, бо показам коефіцієнта лямбдарегулювання намалював криву від тиску в редукторі. По тому самому графіку намалював криву від тиску в ресивері, в кінці запустив холодний двигун і малюю криву залежності від температури газу. Один раз настроїв і більше туди не лізу.
та Я й кажу що якщо на середніх обертах потрібен тиск "Х" для нормального наповнення, то на холостих вже потрібент тиск що дорівнює "Х-кількість впорскувань+температура газу", :heppy_dancing: коротше кажучи досконалості немає меж,  ну то вже лірика, було трішки часу - написав
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured