Сами устанавливаем гбо.

Автор Buzyan, 08 Вересня 2014, 21:33:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Vadim_K

Цитата: KOT від 14 Липня 2022, 10:05:16Время впрыска газа выставляется коэффициентом в газоблоке, грубо говоря настройка карты. Коэффициент там берется и по температатуре газа, давлению газа из карты, можно дополнительные еще ставить.
Так вот к примеру у вас время впрыска бензиновой форсунки 4мс, а коэффициент 0,5 и время открытия газовой форсунки будет 2мс- а баракуда только успеет открытся за это время, еще ей нужно 1,2 мс чтоб закрыться. т.е грубо говоря 4,1 мс это динамические дозировки газа, они очень нелинейны.
Так вот, чем меньше у вас дюза на форсунке и давление в редукторе, то тем меньше газа поступит в цилиндр, следовательно нужно газовую форсунку открывать больше - а это выставление коэффициента и грубо говоря времени открытия газовой форсунки.
Це все зрозуміло. Вище Вами було сказано так, що можна інтерпретувати як ручну настройку часу впорскування, а не через коефіцієнт. Тому й заперечив.

Цитата: KOT від 14 Липня 2022, 10:05:16Поэтому повторюсь, рекомендую выбирать размер дюзы, давление редуктора, в таких приделах, чтоб на холостом ходу время работы газовой форсунки было около 4-5мс, тогда сможете настроить карту газа без проблем.
А ну конечно если датчик кислорода исправен и включен в бензомозгах.
Ну так це і так зрозуміло. Якщо час впорскування бензофорсунки на прогрітому двигуні 3,7-3,8мс, то множимо на середній коефіцієнт 1,2 і отримуємо 4-5мс впорскування на газофорсунках.
ДК в комплектації і в наявності є, спеціально купив новий Делфі заводський для правильного налаштування газу. Єдине що, так це відключене регулювання на ХХ.
Дякую за підказки. Якщо нічого не помішає сьогодні, то ввечері буду налаштовувати (вчора ввечері замінив жиклери на 1,7)
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Vadim_K

Більш менш вірно вчора налаштував. Час впорскування тільки на ХХ більше вийшов, десь до 6мс. Поки що вирішив залишити так, а потім подивлюсь на розхід і все таке.
До речі з варіатором їде таки краще ніж без нього.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Romka

Цитата: Vadim_K від 15 Липня 2022, 10:12:53Час впорскування тільки на ХХ більше вийшов, десь до 6мс.
Добрий час, головне на максимальних оборотах з навантаженням, щоб не було "залипання" форсунки, якщо так то з часом норм.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

VAZ 21053

Цитата: Vadim_K від 08 Липня 2022, 08:33:26Вчора заправив до відсічки, влізло 28.3л. Хоча за підрахунками (37*80%) повинно було б бути на літр з хвостиком більше. Але то таке.
Не почитав інструкцію стосовно калібровки датчику рівня газу. Потрібно було перед заправкою зробити певні маніпуляції для калібровки. Тепер не відображається рівень газу, або я щось не розумію. Напруга датчика рівня газу що на пустому що на повному не змінилась - 0,54В. Вважав що вручну налаштую, але щось не виходить. Грався з типом датчика, на якомусь типі показує повний і напругу на повному 2,8В(на пустому х.з.). На холостому ходу налаштував, перехід без змін роботи двигуна. Залишилось накатати карти в робочому режимі.
Редуктор не крутив, тиск показує 1,23-1,26. Дюзи залишив заводські - 1,5мм, форсунки Баракуда. Подивлюсь, що покаже коефіцієнт.
Хто використовує варіатор підкажіть, налаштовувати з варіатором?
Вчора телефонував до виробника Мікролуч, то порадили з початку налаштувати без варіатора, а вже потім підключати варіатор.
В кого є досвід?
використовував мікролуч, поки не спиз...или якісь подара...и, тема хороша, і відразу по обертам побачите як працює двигун 
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 15 Лютого 2020, 12:52:03
Цитата: Алекс від 14 Лютого 2020, 21:10:49Что мне интересно -как может работать гбо4  без датчиков вообще
https://lpg-shop.com/ru/gazovye-kompyutery/11-te-sl.html
Працювати буде, я на перших прорах їздив без датчиків, але доводилось періодично підрегульовувати тиск на редукторі.
Цитата: Sergik32 від 15 Лютого 2020, 12:02:29Хлопці, а хто куди і як на вашу думку краще врізатись в СО двигуна для обігріву ГБО. я дивлюсь що більшість врізаються в патрубки пічки, але не до крана а після, то виходить у них круглорічно пічка гріє в салон, але літом це не особо і добре. у мене дроселька обігрівається тосолом, якщо я з виходу дросельки вріжусь на вхід редуктора, а вихід уже пущу в обратку пічки. Як думаєте, вистачить протоку з дросельки ф10мм перейти на ф16 ГБО, чи всетеки брати з пічки?
В тебе термостат від ланос 1.4, врізайся в малий круг, так ідеально виходить.
а яким чином підрегульовували тиск, там же начебто вакуумні трубка регулювання положення мембран
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Ivan1988

Коли ставив ГБО, купував бувший у використанні комплект, там не було штуцера вакуумного, той що на впускний колектор ставиться. Та й не хотів його тоді свердлити, бо ситуація була така, що можливо прийшлось би знімати, ГБО реєструвати не збирався, ціни на газ росли. Тому просто взяв вакуум через трійник від патрубка що з'єднував колектор і клапан вентиляції картерних газів., ближче до колектора. Воно то працює все, але мені здається, що так не повинно бути,так як є невелика різниця в показниках штатного MAP датчика та датчика ГБО. Почав шукати штуцер вакуумний на 5 мм, а такого в продажі не існує, навіть у спеціалізованих магазинах, лише жиклери на форсунки і впускні газові штуцери в колектор.
Хто який штуцер ставив на вакуум?

Володимир

А підключав без трійника, вставив в кінець тонкого патрубка кусочок стальної трубки від гальм, щоби вона виступала на міліметрів 5, потім у вакумному патрубку що йде до ВУТ просвердлив отвір меншого діаметру ніж стальна трубка, промазав все суперклеєм, та з"єднав два патрубки.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цікава та проста ідея. Володимир, а MAP датчик де врізали, чи у Вашій системі його немає?

Вчора зустрівся з другом, він тиждень назад купив собі Форзу, а там такий самий двигун як і в моєму Ланосі. Подивився як в нього ГБО встановили. Відразу видно, що халтура. Я собі акуратно все ставив, а там аби поставити, обігрів редуктора з обратки, а не як я робив з термостату, форсунки не закріплені лежать, шлангочки різні по довжині і т.ін. Було мені цікаво як там вакуум взятий. Засверлили штуцер по центру колектора, але через те що пластик тонкий, закріпити його важко. Тому штуцер весь обмазаний клеями, герметиками і здається ще клеєвим пістолетом намазали))) Подумав я що мабуть поки не буду переробляти у себе під штуцер в колектор.

Володимир

На деталях.зп купив "Трійник трубок омивача", врізав в патрубок між ресивером та регулятором тиску.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053



[/quote] щось якась не заводська приблуда це тіпа якийсь власний регулятор тиску? Чи тіпа модернізований мап сенсор?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

ГБО власної розробки, плата зараз має інший вигляд, два датчики, один абсолютного тиску, а інший диференційного.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 10 Липня 2023, 13:23:53ГБО власної розробки, плата зараз має інший вигляд, два датчики, один абсолютного тиску, а інший диференційного.
цікавенько :popcorm: а деж другий датчик?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 23 Жовтня 2023, 15:56:14
Цитата: Володимир від 10 Липня 2023, 13:23:53ГБО власної розробки, плата зараз має інший вигляд, два датчики, один абсолютного тиску, а інший диференційного.
цікавенько :popcorm: а деж другий датчик?


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

круто, а диференційний датчик він як підєднаний, чи у Вас просто через програму аналізується показники датчика абсолютного тиску до дросельної заслінки і після задросельної????
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 23 Жовтня 2023, 16:31:31
Цитата: VAZ 21053 від 23 Жовтня 2023, 15:56:14
Цитата: Володимир від 10 Липня 2023, 13:23:53ГБО власної розробки, плата зараз має інший вигляд, два датчики, один абсолютного тиску, а інший диференційного.
цікавенько :popcorm: а деж другий датчик?



Чистота вражає :applause:  :applause:  :applause:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured