Заміна штат. спареної катушки запаленя Мікас 10.3 на ВАЗ катушку

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 16:23:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Стосується інжекторів Мікас 10.3 і мабуть 11.
Замінив штатну спарену катушку 58.3705 (не модуль)





на ВАЗ невеличку ВАЗ по функції аналог 58.3705.


4-х контактну на 3-х контактну з заміною штекера.
Один з 4-х контактів чи проводів у Мікас 10.3  - баласт.

Працює відмінно вже півроку десь. В 2 рази дешевше на відміну від штатної. 450грн штатну проти 220грн. ВАЗ.

На штатний кронштейн стає без проблем на два отвори і висить консольно.
Необхідні дві втулки-проставки через болти М6. Держеться без вібрації, зазор під катушкою значний для протікання під нею повітря і відсутності перегріву.

4 отвори 7мм рознос  90х52мм

Провода високовольтні підійшли рідні з діаметром клеми 18мм. (Є катушки з ВВ проводами 14мм нового образцю)

Хто так робив, діліться.

Ось так вазовска стала на свій кронштейн.




Брав ось цю ось тут. Відгук на сайті мій.

https://detali.zp.ua/catalog/92700-modul_zazhiganija_16_21112114_FSO_analog_46013705/

Для порівняння штатна

https://detali.zp.ua/catalog/61480-modul_zazhiganija_2110211411182170__sens_st_obr__fenoks_0423705/
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Andrew1.2Li

какие ещё плюсы у этой катушки?Ошибки-пропуски зажигания в цилиндрах не выскакивают?Как двс вообще ведет себя?меньше/больше трусит машину?



[url=http:

ВКБ

Авто працює рівненько, аж невпізнаю. ПРопали дёргання (хоча віявились щё ДФ та лямбда). Расхід як по книзі. Чек горить - нема лямбди.
Стара просто тупо двоїть, троїть. Тупо впала в дава рази енергія іскри, дуже млява стала.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Andrew1.2Li

Была замена датчика фаз и отключена в прошивке лямбда?
Если этой зимой снова будет трусить, тож хочу сменить!



[url=http:

Володимир

Цитата: ВКБАвто працює рівненько, аж невпізнаю. ПРопали дёргання (хоча віявились щё ДФ та лямбда). Расхід як по книзі. Чек горить - нема лямбди.
Стара просто тупо двоїть, троїть. Тупо впала в дава рази енергія іскри, дуже млява стала.
На цій котушці роз\"єм такий сами як на наших, чи він з кватратними крайями?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

ЛЯмбда в прошивке не отключена, горит чек (хер пока с ним), нет пока времени, кабеля и компа в гараже. Не готов пака отключить нор и не готов тулить лямбду. Датчик фаз Старвольт не прожил и 0,5 года (такой не покупай), сменил на Автотрейд (пока 2 мес.езжу).

В мене був на 4-ри. Купив за 7 грн на три ы впаяв. Краще подивись фото тут.

https://detali.zp.ua/catalog/50489-razem_modulja_zazhiganija_2110_16_3_h_kont/

Підходить до квадратної катушки 408  (нашої) на 3-х контактах з тонкими ВВ проводами 14мм.

Я так поняв в нахалку тонкі провода ВВ наче можна натягнути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Игорь


Camel Trophy

Я эту. Катушку недавно стваил на Ховер! Чел довольный катается)))

ВКБ

Цитата: kab111Если кому интересна тема
http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=348130#p348130


Саме з цієї гілки і взято приклад. Дякую за підказку. Просто виділив тему, так як питання нагальне і ритися нема часу.


Поки сам не втикнув, коли славка закашляв, якось прочитав і пропустив.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Игорь

Еще добавлю, не знаю или от катушки зависит, но после замены значительно легче запускается на газу, даже при температуре приближенной к нулю град. по цельсию.

ВКБ

Цитата: kab111Еще добавлю, не знаю или от катушки зависит, но после замены значительно легче запускается на газу, даже при температуре приближенной к нулю град. по цельсию.

Добавайте більше інфи ро модернізацію, людям буде зручно орієнтуватись і довіряти. Фото і опис. І не важно хто тему почав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Костя, доброго дня.
Маю проблему пробою котушки на масу ( вивід на 1 циліндр ).
Котушка стоїть от така - 19005270 DELPHI на три проводи з "квадратними" краями роз"єму - такі як писав Володимир. Аналог її от такий - 1016050265, встановлюється на Джилі ЕХ7. Найдешевшу ціну, що знайшов - 900 грн.
Тепер от думаю купляти "оригінал" за 900 грн чи встановлювати таку як було встановлено Костянтином , на сайті Деталі ЗП коштує 407 грн. Костю, допоможеш з розпіновкою ??? Яка розпіновка в котушки 4601.3705 ?
Завчасно вдячний.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Цитата: ZaVa від 22 Січня 2016, 23:44:19
Костя, доброго дня.
Маю проблему пробою котушки на масу ( вивід на 1 циліндр ).
Котушка стоїть от така - 19005270 DELPHI на три проводи з "квадратними" краями роз"єму - такі як писав Володимир. Аналог її от такий - 1016050265, встановлюється на Джилі ЕХ7. Найдешевшу ціну, що знайшов - 900 грн.
Тепер от думаю купляти "оригінал" за 900 грн чи встановлювати таку як було встановлено Костянтином , на сайті Деталі ЗП коштує 407 грн. Костю, допоможеш з розпіновкою ??? Яка розпіновка в котушки 4601.3705 ?
Завчасно вдячний.

Відразу скажу, катушка працю' прекрасно без пропусків з моменту як поставив з резистивними проводами 3...5 КОм, Звичайнs сенсовські під товсті наконєчники, тобто такі як і заводські за діаметром резинових трубочок 18мм в діаметрі. Про це писав на початку теми - Забув проблему брав її за 240грн тоді.

По розпиновці все дуже просто. Один це масса, перевірити мультіметром на ДВС чи кузов. Інші два це +12. Для 1-4 та 2-3 циліндрів.

Дивись уважно, розєм брав такий, який на катушку згадану підходить https://detali.zp.ua/catalog/50489-razem_modulja_zazhiganija_2110_16_3_h_kont/

Вичислити масу в катушці - теж по мультіметру. Якщо між двома контактами із трьох варіантів найбільший опір - це два +12 контакти, а масса той що не замірявся. По розположенню не помню і не треба, краще мультиметром. Бо може на катушці бути по різному.
Потім підключити скруткою (поки) на авто , а масу можна спаяти (обжати обжимкою та гіьзою) і термоусадити , чи заізолювати ізолентою (не дуже).

Скрутити два +12 кожен між собою. Потім завести. Якщо пішла, то поапв, паяй та ізолюй. Якщо ні, перекинь 1-2 та 3-4 містами високовольтні. Якщо завелась, значить катушка працює. Вертути потім високовольтні провода і перекинути +12 місцями.

Чесно, розпиновку не записував і не помню, саме практично вирахував цих нещасних три провода. Доречі, Володимир так і порекомендував через мультиметр та втиком, і ще хтось.


П.С. Авто веде себе на ХХ рівно , строчить як швейна маштинка, тим паче на газу. Свічка 0,9...1 мм зазор, свічки безрезистивні (з резистивними теж працює), і 3...5 кОм опір ВВ проводів.

Котушка ставиться без зміни кронштейну штатного. Тільки треба довші болти і дві втулки дистанційні 14мм довжиною (і на 14 мм довші болти).
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Костю, дякую за розширену відповідь. Наразі обійшлося лише заміною вв проводів. Оскільки "рідних" в продажу не було, то були придбані від 2107 інжектор. По довжині відмінно, по опору від 3 до 6 кОм. Мені для того щоб встановити таку як у тебе котушку, треба було б міняти кронштейн на якому вона встановлена, так як в мене він вузький і нову котушку не було б куди встановить. Старий провід 1 циліндру був зломлений в місці де він виходить з котушки, от і смалило через раз. За порадою Володимира поміняв провода 1 і 4 циліндрів місцями-завелася без питань ( переломлене місце поправив і провід запрацював ). Котушка працює справно. Дякую за розширену відповідь про розпіновку котушки.
Провода от такі - https://detali.zp.ua/catalog/55409-provoda_vysokogo_naprjazhenija_2105_073_inzhektor_Cargen__do_2007g/#comments
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Не зрозумів, кронштейн заводський міняв колись?
ВВ провода в мене теж такі рідні. Вторі - продають як сенсовські.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.