HELP HELP HELP!!! Коротить проводку Мікас 10,3. від наїзду на калюжі.

Автор ВКБ, 20 Січня 2015, 11:46:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Підключи мікас на столі і поміряй напругу на виводі де має бути включена лямбда, можливо мікас глючить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Там тільки одну масу і +14 треба включати і на які контакти? бо по схемі там маса датчиків. А мене ге готовий \"стенд\" з усіма снастями. Міряти по яким контактам 36 та 18?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

$lavka

Цитата: gda_1974ты писал , что другой микас подключишь.
не получилось ?
Я привезу его только в субботу-воскресенье .

ВКБ

Цитата: gda_1974ну так до этого момента нафиг машину мучать
к стати я свой 10.3 продаю

Хау мач іс іт?

З.І. Я сподіваюсь що Мікас мій в нормі.
Їздить то треба. Стояти буде коли до свалки дожеве.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБТам тільки одну масу і +14 треба включати і на які контакти? бо по схемі там маса датчиків. А мене ге готовий \"стенд\" з усіма снастями.
Тут в гілці бачив схему хтось кидав, дивись по ній, маса там на 3-х різних контактах, і два живлення. Тільки будь дуже уважним, бо на роз\"ємі пронумеровані тільки крайні контакти.
Цитата: ВКБМіряти по яким контактам 36 та 18?
Для початку тільки компом глянь напругу ДК, якщо буде дрейфувати, то вже шукай по схемі провід ДК.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

З ранку підтвердилося теж саме з глюком. Після другого кілометру ДВС як новий.

На жаль не готовий стенд в мене ы кабелю к-лайн нема. Спробую підкинути мозок, якщо на іншому буде так само, то ріжу колодку ДК і міняю. Не допоможе, ріжу провід ДК від Мікас.

Тобто підключення заміню на підкидування іншого.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Де що знайшов., усунув,треба перевірити,не хочу зглазити.

заміряв колодку, 0.45 в є між 3-4 контактом.
12в на 1-му є,але між ним і масою кузова. Між 1-2 немає 12в. На 2-му на кузов показує 4.5в. Тобто вихід лямбди не масса а +4.5. Тобто при роботі двс 14-5=9В На розігрів лямбди. Чи так плвинно бути?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБДе що знайшов., усунув,треба перевірити,не хочу зглазити.

заміряв колодку, 0.45 в є між 3-4 контактом.
12в на 1-му є,але між ним і масою кузова. Між 1-2 немає 12в. На 2-му на кузов показує 4.5в. Тобто вихід лямбди не масса а +4.5. Тобто при роботі двс 14-5=9В На розігрів лямбди. Чи так плвинно бути?
Вичита в неті що живлення підігріву імпульсне, тобто на підігрів іде сигнал ШІМ наповнення якого змінюється з залежності від напруги в мережі. Судячи зі схеми, до датчика іде екнанований провід, можливо там є замикання сигнального провода на підігрів, чи іде наводка від живлення.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

У меня похожая проблема, лямбда то работает то нет, замеры показали - теряется питание на подогрев ЛЗ!
Ставлю лампочку на 5 ватт вместо подогрева - лампочка моргает потом гаснет!
Про звонил провода от подогрева до колодки ЭБУ - целые, делаю вывод - внутри ЭБУ полетел транзистор, сейчас нет времени поэтому отключил лямбду

Володимир

Для ВКБ, перевір опір підігріву на датчику, можливо перегорів підігрів, через це можуть іти наводки на вхід, і мікас хибно цей сигнал ідентифікує за сигнал датчика кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Наче вирішолось (наче).
Вчора розідрав проводку, прозвонив до колодки , цілі. перемотав провода і колодки ізолентою чорною тонкою, зробив все як треба. Провод ДК оставив на закуску. Після чого замітив, що дрейф припинився і замість непонятного вольтажу на колодці встановилась напруга по БУ 0,458В. І по мультіметру теж саме 0,485В.

При огляді колодки замітив в сантиметрі від колодки проводів Мікаса, тобто вище колодки коли висить, надрив ізоляції виходу датчика ДК (не підігріву). Тобто №3 - масса датчика кисню , той що в парі з тим, на якому 0,458В. Провід окислився але жила ціла і стата в колір проводу, от чому я зверху раніше не помітив. Заізолював. Дрейф на холодну припинився.

Сьогодня глюків не було, авто не взнати, робить як часи.
Роблю висновок, що вода потраплла по прорізу в ізолятор як по капіляру від калюж і спускалась в колодку та заиикала  на стику колодки сигнал лямбди та масси лямбди, відповідно коротило та викривлювало сигнал. Провода не екрановані аж до мікаса. Тільки датчика коленвалу екрановані, який працює як міні імпульсний генераторик .

Чам роз.єм, колодка, наче герметична, бо раніше такого не було після калюж. Окисел старий, десь з півроку мабуть, от воно мене мабуть і гойдало.

Розхід за сьогодня прийнятний.

А взагалі, в місці колодки лямбди, і датчика швидкості треба зробити як обгортку від цукерки з целофану і двома обжимками від мокроти і бруду під машиною.


І всеж таки мабуть на розігріві +14 а на другому +5 якщо на кузов(?) де нібито повинна бути масса, шо на лямбду дає через шим стільки скільки треба, але не 14В. Менше. Тобто дельту між напругами. Якось хитро так.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Провода на лямбде должны дышать, иначе работать не будет. Т.е. их нельзя паять, изолировать компаундом и т.п. , только заводской обжим.

ВКБ

Цитата: A4_Провода на лямбде должны дышать, иначе работать не будет. Т.е. их нельзя паять, изолировать компаундом и т.п. , только заводской обжим.


Старая теория....этот тип лямбды не ставился на Мемзы. Это про двухконтактные без подогрева.

Я веду речь об изолировании до разьёма со стороны  Микас. Проводка от разъёма  по лямбде у меня её родная, хоть и гафно.

Лямбда 4-х контактная работает по принципу термопары (с опорным напряжением 0,458В, к которому сумируется или отнимается ток термопары и считывается АЦП контролёра) с трвёрдым електролитом пористым и пористым керамическим стерднем. Кислородом там и не пахнет. Вся суть в углероде, т.е. Со и токопроводящих веществах. Графит токопроводящ а это он и есть. При осаждении углерода на електрод меняется его токоотдающая характеристика, при вентилировании при торможении ДВС или уменьшением состава СО соответственно тоже меняется его характеристика проводимости.

то что пишут про кислород, так это обратная величина. есть Со- нет кислорода, есть кислород нет - СО.

И не с какой улицей он не сравнивает кислород. Он оттарирован от некого 0,7В что при условии пропорции 1:14,7 будет коеф 1 по Микасу.

О принципе по кислороду это про другие датчики, не Мемзовские.

З.Ы. Могу ошибаться, но они реально на разных принципах работают хоть результа один - сигнал правильный.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: A4_Провода на лямбде должны дышать, иначе работать не будет. Т.е. их нельзя паять, изолировать компаундом и т.п. , только заводской обжим.


Старая теория....этот тип лямбды не ставился на Мемзы. Это про двухконтактные без подогрева.

Я веду речь об изолировании до разьёма со стороны  Микас. Проводка от разъёма  по лямбде у меня её родная, хоть и гафно.

Лямбда 4-х контактная работает по принципу термопары (с опорным напряжением 0,458В, к которому сумируется или отнимается ток термопары и считывается АЦП контролёра) с трвёрдым електролитом пористым и пористым керамическим стерднем. Кислородом там и не пахнет. Вся суть в углероде, т.е. Со и токопроводящих веществах. Графит токопроводящ а это он и есть. При осаждении углерода на електрод меняется его токоотдающая характеристика, при вентилировании при торможении ДВС или уменьшением состава СО соответственно тоже меняется его характеристика проводимости.

то что пишут про кислород, так это обратная величина. есть Со- нет кислорода, есть кислород нет - СО.

И не с какой улицей он не сравнивает кислород. Он оттарирован от некого 0,7В что при условии пропорции 1:14,7 будет коеф 1 по Микасу.

О принципе по кислороду это про другие датчики, не Мемзовские.

З.Ы. Могу ошибаться, но они реально на разных принципах работают хоть результа один - сигнал правильный.
Дістав ти вже зі своєю термопарою, ДК це гальванічний елелемент, а про термопару можеш почитати тут http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Нехай гальванічний елемент, але кисень не при ділах. От спасібо тобі за відкриття - вікіпедіяяяя!!

ДК від опорного 0,45 дає струм у двох напрямках або тупо коротить на масу при надбагатій (або відсутності кисню або присутності СО) , тобто змінює полярність +- 0,45В. Відповідно від 0 до 1В діапазон панруги ДК. 0,45-0,45+0,45 (або садить на масу). Невже гальванічний елемент і кисень на таке здатен?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.