HELP HELP HELP!!! Коротить проводку Мікас 10,3. від наїзду на калюжі.

Автор ВКБ, 20 Січня 2015, 11:46:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Володя, я так розумію коеф. лямбди відповідно навпаки, чим менший тим багатша суміш? Про напругу ДК поняв.

Я мав на увазі, що ДК шунтує на масу опорну  при бідній суміші із-за падіння опору і відповідно в колі падає напруга майже до 0 відповідно до закисленності ДК (як варіант) Із за слаботочного живлення опорної коротке замикання малопотужне.
Тобто при напрузі ДК до опорної додається ЕРС самого ДК при багатій суміші і малому вмісту кисню або великому СО?. Опорна ж не змінюється, вона постійна? ЕРС датчика таки є, не міряв мультиметром між масою і сигнальни що відбувається?
Тобто мав на увазі: що при падінннижче опорної = шунтує, при зростанні - генерує. І другий варіант генерує з двома знапрямками напруги в залежності від окислу чи навуглерожування.
 Все ж таки цікаво, але не зовсім до кінця розумію.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВолодя, я так розумію коеф. лямбди відповідно навпаки, чим менший тим багатша суміш? Про напругу ДК поняв.

Я мав на увазі, що ДК шунтує на масу опорну  при бідній суміші із-за падіння опору і відповідно в колі падає напруга майже до 0 відповідно до закисленності ДК (як варіант) Із за слаботочного живлення опорної коротке замикання малопотужне.
Тобто при напрузі ДК до опорної додається ЕРС самого ДК при багатій суміші і малому вмісту кисню або великому СО?. Опорна ж не змінюється, вона постійна? ЕРС датчика таки є, не міряв мультиметром між масою і сигнальни що відбувається?
Тобто мав на увазі: що при падінннижче опорної = шунтує, при зростанні - генерує. І другий варіант генерує з двома знапрямками напруги в залежності від окислу чи навуглерожування.
 Все ж таки цікаво, але не зовсім до кінця розумію.
Опорна є присутня до резистора і рівна 0,46в, після резистора буде напруга ДК, тай як його опір в робочому стані в рази менший за резистор що знаходиться між ДК та джерелом опорної напруги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Схематично так? Без врахування контура підігріву.

Якою смазкою запивнити колодку ДК та датчика коленвалу? Вазелин, Літол 24, графітка чи ще щось? Бо в моїй обгортці може бути і конденсат.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Костя2226

Я так головку погробил неплохо, постоянная детонация в дождь, меняйте подкапотную проводку,поменял -  езжу не нарадуюсь, знаю где за 500грн можно найти новую.
ia-ia, kak dela

ВКБ

У меня все решилось.  Короткое в разъеме лямбды. И на новой такое может быть. Провазелинить не мешало бы разъем.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Катаюсь третій день не можу нарадуватись, навіть ДВС тихіше став і робить якось м.яко. Якось і не здагадуваввся, що може так колодка гойдати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вазелін мабуть буде краще за все, навіть за літол і сілікон та сіліконову смазку для наповнювача колодки лямбди і датчика коленвалу, які постійно мокнуть.
Применяют вазелин для пропитки бумаги и тканей в электротехнической промышленности, для получения пластичных смазок, стойких к действию сильных окислителей, для защиты металлов от коррозии.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Після перемасування всіх контактів літол-24 і їзді по калюжах поколіно - за місяць жодного глюка, троїння по утру холодному і все таке!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.