Вибрация двигателя

Автор Саша, 08 Лютого 2015, 01:16:19

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

может резонатор не удачный, у меня на когда стоял карбовый резонатор Полмо, то трусило на 870 об, пришлось ставить то ли 900 то ли 850 уже не помню. Плюс открутить максимально гайки на стыке резонатор-штаны, но так чтоб не секло на максимальной нагрузке.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Vadim_K від 31 Січня 2020, 08:59:29
Був у мене недавно на комп.діагностиці бус Транспортер Т5(2003р.в.), так там ХХ 880-890. І що характерно, обороти стоять як вкопані. Не то що на бензинових - бігають туди сюди.
Менше виконуючих механізмів, на карбі ХХ регулюється РХХ (який має певне затримку в регулюванні) форсунками та ще й кут запалювання задіяний, а на дизелі тільки форсунками.
Цитата: Vitaliy. від 31 Січня 2020, 13:51:59Ага, обвесить мотор грузами снятыми со стиральной машины  :-D
Також варіант, але треба вгадати з вагою і розміщенням. :-D

В мене стіралка дуже часто їздила по підлозі коли йшов процес віджиму. При останньому обслуговуванні коли я подивився як той барабан літає в корпусі, в мене виникла думка що китайці не на ті отвори закріпили один з грузів, після переміщення на інші отвори більше не їздить.

Цитата: Romka від 31 Січня 2020, 14:53:58
может резонатор не удачный, у меня на когда стоял карбовый резонатор Полмо, то трусило на 870 об, пришлось ставить то ли 900 то ли 850 уже не помню. Плюс открутить максимально гайки на стыке резонатор-штаны, но так чтоб не секло на максимальной нагрузке.

Також варіант, в мене після заміни штанів також щось вібрацій на холостому добавилось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну скажу отако, коли викинув каталізатора і прогорівшу стокову інжехтарну вихлопну систему і поставив просту босаловську карбову то на заводських ХХ 900 з хреном обертів вібрувало зачотно поки не прогріється, я змінив ХХ до 800, то на гарячому було тихо, а коли вернув обратно каталізатор і переварив резонатор з стокового місця до ручника, щоб не висів низько, то вібрацій стало ще менше, бо в карбовій системі ділянка труби від резонатора до глушника дуже довга і її трусить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 31 Січня 2020, 15:46:27
ну скажу отако, коли викинув каталізатора і прогорівшу стокову інжехтарну вихлопну систему і поставив просту босаловську карбову то на заводських ХХ 900 з хреном обертів вібрувало зачотно поки не прогріється, я змінив ХХ до 800, то на гарячому було тихо, а коли вернув обратно каталізатор і переварив резонатор з стокового місця до ручника, щоб не висів низько, то вібрацій стало ще менше, бо в карбовій системі ділянка труби від резонатора до глушника дуже довга і її трусить
Або раструб з нержавійки на каталізаторі має менше тертя з звичайною сталлю ніж сталь до сталі, ну і центр маси на парі каталізатор-резонатор змістився, також збільшилась вага.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 31 Січня 2020, 15:27:16
Цитата: Vadim_K від 31 Січня 2020, 08:59:29
Був у мене недавно на комп.діагностиці бус Транспортер Т5(2003р.в.), так там ХХ 880-890. І що характерно, обороти стоять як вкопані. Не то що на бензинових - бігають туди сюди.
Менше виконуючих механізмів, на карбі ХХ регулюється РХХ (який має певне затримку в регулюванні) форсунками та ще й кут запалювання задіяний, а на дизелі тільки форсунками.

Відключити датчик детонаціі нафіг у прошивці, щоб не смикав кут запалювання. Карбові ж, без нього якось жили не тужили.  :wacko:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

zvereff86

#50
Цитата: Sergik32 від 31 Січня 2020, 15:46:27
ну скажу отако, коли викинув каталізатора і прогорівшу стокову інжехтарну вихлопну систему і поставив просту босаловську карбову то на заводських ХХ 900 з хреном обертів вібрувало зачотно поки не прогріється, я змінив ХХ до 800, то на гарячому було тихо, а коли вернув обратно каталізатор і переварив резонатор з стокового місця до ручника, щоб не висів низько, то вібрацій стало ще менше, бо в карбовій системі ділянка труби від резонатора до глушника дуже довга і її трусить

:oя як раз замінив прогорівший резонатор на саморобний, без каталізатора і переварив лямбду у штани. Звісно не я сам робив, а хлопець який професійно займається ремонтом глушників. Десь після цього все і почалося і витрати 14 л на 100 і тряска.  :dunno: Але в мене і на гарячу вібрує . Спробую на ямі  від'єднати резонатор від іштанів, погляну на результат.
Чи міг з'я витися якийсь нагар на клапанах або дещо через те що лямбда заливала і через це виник резонанс?

ZaVa


[/quote]

Також варіант, в мене після заміни штанів також щось вібрацій на холостому добавилось.
[/quote]
Доречі, також помітив таку особливість. Після заміни штанів на Босал додалося вібрацій на кузов на холостому. Паралельно штанами замінив резинки глушника - встановив більш жорсткіші, ніж стояли ще заводські ( бо інших в продажі не було ). То, можливо, вібрація з-за резинок ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 01 Лютого 2020, 07:18:59


Також варіант, в мене після заміни штанів також щось вібрацій на холостому добавилось.
[/quote]
Доречі, також помітив таку особливість. Після заміни штанів на Босал додалося вібрацій на кузов на холостому. Паралельно штанами замінив резинки глушника - встановив більш жорсткіші, ніж стояли ще заводські ( бо інших в продажі не було ). То, можливо, вібрація з-за резинок ?
[/quote]Це через резинки, я на сопілці резинку зняв, так в салоні тихіше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Вібрації мають передавтись симетрично, щоб гасились. Сопілка зміщена і зачеплена однією гумкою. Теж думаю її зняти.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

zvereff86

Цитата: Romka від 01 Лютого 2020, 20:29:15
Вібрації мають передавтись симетрично, щоб гасились. Сопілка зміщена і зачеплена однією гумкою. Теж думаю її зняти.
що таке сопілка?)

Sergik32

сопілка то отой кінець від глушака до бампера
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0