Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Wildchild від 23 Листопада 2023, 18:25:34Пройшло з моменту використання близько місяця. Підтікав радіатор пічки. Всипав в бачок приблизно 1/5-1/6 частини тубуса. Протікання зникло. Штука працює.
Вона працює, але навіщо так багато сипати, 1-2 см.куб., вистарчає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 24 Листопада 2023, 09:35:30
Цитата: Wildchild від 23 Листопада 2023, 18:25:34Пройшло з моменту використання близько місяця. Підтікав радіатор пічки. Всипав в бачок приблизно 1/5-1/6 частини тубуса. Протікання зникло. Штука працює.
Вона працює, але навіщо так багато сипати, 1-2 см.куб., вистарчає.

Шоста частина десь якраз і буде 2 см куб

Skiper

Як тимчасове рішення. Я не великий фахівець у хімічних складах та не знаю, на скільки якісний герметик, але він порошковий, тому щось мені підказує на можливі й побічні ефекти в довгостроковій перспективі за рахунок зайвого заповнення в радіаторі та печі каналів і трубок дрібного діаметру, термостаті та помпі...
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Skiper від 25 Листопада 2023, 14:43:05Як тимчасове рішення. Я не великий фахівець у хімічних складах та не знаю, на скільки якісний герметик, але він порошковий, тому щось мені підказує на можливі й побічні ефекти в довгостроковій перспективі за рахунок зайвого заповнення в радіаторі та печі каналів і трубок дрібного діаметру, термостаті та помпі...
Що може зробити 2 кубики порошку в 6-ти літрах рідини, тим більше що він розчиняється в рідині? На двох машинах такий використовував, ніяких наслідків.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#9499
Хтось має опит експлуатації  наружних ручок так званих "євро"? Бо в мене вже друга стандартна ломається. Першу наче я, а другу недавно сусід.
"Євро" дорожчі, але в стандартних дійсно ну зовсім лажа по силуміну - єкономісти хренові.
Якщо хтось користує "Євро" -як вони в живучості? Як я зрозумів "тяги" (тяжки) в Єіро на задні і передні різні. А ще не можу зрозуміти розкид цін від 300 (може за одну?  :dunno: ) до 1300 -1500 за пару. Невже така різна якість? Хотілось би купити раз. Краска то ладно, головне щоб не ломались. Підскажіть плз. Стандартні теж від 150 жо 350 за штуку  :dunno:
ПС.
При пошуку взнав що наші також підходять на Опель Аскона,  Москвич 2141
https://www.avtozapchast.zp.ua/products/view/9727-ruchki-evro-dveri-naruzhnye-perednie-zaz-slavuta-zaporozhe
https://bon.ua/ru/obyavlenie/ruchka-dveri-naruzhnaya-opel-ascona-c---kadett-d-ae7357

Spoiler
[close]

А ось і ще -
накладки

Це для стандартних ручок? Якщо так, то можливо вони не дадуть стандартним ручкам задирати сильно вверх і ті не ломатимуться?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Мав таку проблему.Вирішив з допомогою установки штатної б\в.Нові лускають як насіння соняшника.Один раз ставив "євро" Це був перший і останній раз,добре що це була таврія а не славута.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 11 Грудня 2023, 07:37:04Мав таку проблему.Вирішив з допомогою установки штатної б\в.Нові лускають як насіння соняшника.
А що старі, б\в, міцніші?
Цитата: Олександр 1968 від 11 Грудня 2023, 07:37:04Один раз ставив "євро" Це був перший і останній раз,добре що це була таврія а не славута.
Добре Таврія тому що тільки дві ручки а не чотире?

По євро ручкам по відгукам так 50 на 50. Те що тяги які з ними краще не ставити, зрозумів. Те що обовязково в комплекті ризинові ущільнювачи теж зрозумів. Мене цікавить чи вони відриваються так же легко як стандартні? Бо в станадартних сама ручка тримається на двох стальних штіфтах десь 1.5мм -нормально, але один штіфт проходять скрізь сілумінову "підошву" через отвір, зовнішні стінки якого вього пару муліметрів. От ті стінки отвору і хрускають. І все ручка - відпадає. Як наче спецом так зроблено  }-)  Теоретично можна б було нову зразу зміцнити 505клей+сода. Та вже відпала.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Короче вирішив я поставити ручки "стандарт" щоб менше дрочити, але ризикну і візьму  праву + ліву з Опель Аскона. Там наче для  штіфтів (вісі обертання самої ручки) трохи інакше зроблено, наче як більше тіла, ну і +турки. Заказав, прийде, поставлю, отпишусь.
Дверна ручка OPEL ASCONA
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vova15

#9503
Всем доброго времени. Заметил под капотом этот оборванный провод, за что он отвечает, кто знает, проверил электрику, вроде все работает

vladishtm

Цитата: Vova15 від 14 Грудня 2023, 18:35:01Всем доброго времени. Заметил под капотом этот оборванный провод, за что он отвечает, кто знает, проверил электрику, вроде все работает
Провід не в заводському жгуті. Більш як колхоз, можливо хтось підкидував кудись щось тимчасово чи для преревірки.... запитай попередника.... а так якщо як кажеш все робить - заізолюй, пошукай де другий кінець (корисно для загального розвитку :)  )
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: vladishtm від 11 Грудня 2023, 13:12:21Короче вирішив я поставити ручки "стандарт" щоб менше дрочити, але ризикну і візьму  праву + ліву з Опель Аскона. Там наче для  штіфтів (вісі обертання самої ручки) трохи інакше зроблено, наче як більше тіла, ну і +турки. Заказав, прийде, поставлю, отпишусь.
Дверна ручка OPEL ASCONA
Ну  :fool:  нажаль.... з Опель Аскона не поставив, хоча вони умніше зроблені - але... - (або треба трохи вирізати дірочку в дверях), бо вісь коромисла тпм по центру, ричаг коромисла за краєм.... У наших ричаг по центру, коромисло зміщено від центра - тобто більша нагрузка на ричаг і він бува відламується.  По кріпленню підходять чітко. Не захотів прорізать двері, побоявся, що буде вже слабе  місце кріплення ручки ( з однієї сторони)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Хто підкаже, як за допомогою тестера можна перевірити чи справний самопальний зарядник для аккума?

romuald

Дивлячись яка схема зарядного. Може бути тиристорний регулятор і без акума не увікнеться...а може бути звичайний діодний міст з регулюванням струму реостатом...

vladishtm

Цитата: Wildchild від 14 Січня 2024, 00:33:23Хто підкаже, як за допомогою тестера можна перевірити чи справний самопальний зарядник для аккума?
У загальному.... тестер на вимір НАПРУГИ постійного струму (спочатку діапазон вимірів вольт 100, потім почнеш зменшувати до 20), виміряй значення напруги на виході зарядного (а якщо схема дійсно наворочена, прийдеться ризикнути акумом, і виміряти з підключеним). Якщо напруга вольт  12-15, далі потрібно щоб тестер міряв струм постійного силою до 15-20 ампер. зібрати  схему амперметр акум, зарядне послідовно... включити і подивитись чи йде струм заряду. Але спочатку, краще кинь сюди фото зарядного, зовнішній вигляд і нутряк.Та й фото тестеру сюди, бо тут же ж не телепати.  в загальному , при підключеному акумі схема заряду повинна давати напругу більше, ніж та була на акумі відключеному. На стд акум допуск десь до 14.5.  ну 15. Та й достовірність тестера провірь. Може він бре.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Питання.
ЯКщо на заведеній і прогрітій, 1,3 з лямбдою, я закрию рукою вихлопну
то  (звісно цікавить як повинно бути в ідеалі)
що побачу в діагностиці?
чи повинна заглохнути?
чи втримаю рукою закритий вихлоп?,
що покаже лямбда?,
що покаже ДАД?

Ну і які симптоми, чи поведінка двигуна, лямбди, ДАД...етс. на що вкажуть?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2