Автоновости

Автор Жулик, 25 Лютого 2015, 17:32:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Цитата: Ivan1988 від 10 Вересня 2020, 12:17:29Хотелось бы чтобы завод параллельно конструировал бюджетный автомобиль собственной разработки
Руководству до лампочки запросы населения.
Цитата: Ivan1988 від 10 Вересня 2020, 12:17:29но там за период простоя наверное уже все инженеры-конструкторы разбежались.
Зато эхфективные манагёры рулят наверное. Что они там манагёрят, неизвестно, но простым людям как не было простых недорогих машин, так и нет.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя, оту до лампочки покаже ринок і кількість продажів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

 Та яке рено, схаменітся! Жигульме там зкручувти будуть, бо Лада це ж типу  рино.

https://lada.ua/ua/company/50-years-of-history/
Спонсоруймо країну підтримуючу конфлікт на сході.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 10 Вересня 2020, 12:17:29Хотелось бы чтобы завод параллельно конструировал бюджетный автомобиль собственной разработки с комплектующих украинского производства, но там за период простоя наверное уже все инженеры-конструкторы разбежались.
Краще взяти готову бюджетну іномарку і випускати, бо своя вийде набагато дорожче.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володимир link=topic=12504.msg545858#msg545858 date=1599803573]
Цитата: Ivan1988 від 10 Вересня 2020, 12:17:29Хотелось бы чтобы завод параллельно конструировал бюджетный автомобиль собственной разработки с комплектующих украинского производства, но там за период простоя наверное уже все инженеры-конструкторы разбежались.
Краще взяти готову бюджетну іномарку і випускати, бо своя вийде набагато дорожче.
[/quote]
Голі слова. Набагато дорожче ринок не проковтне. Лише мотивована зв.язка інженер і економіст  , ними нормовані всі цифри, робе прибуток, а не лише робочій і бригадир  і напівставки від мінімалки інженер та економіст якого в хер думку не тримають і не дають слово. Лише економіст побудує правдивий графік перетину закону беззбитковості, чіткий план графік закладе  мотивовану зарплату узгоджену з профспілками і покаже темп зборки, темп продаж і місця зі збитками і неефективними витратами разом з інженером. Поки статус інженера і мотивації не буде на висоті - любий початок то гниття і крах. Принцип кинути зарплату від власника одноособово то вічна війна. При зарплаті робочого в 20тис і інженера в 40тис на міс реально випускати бюджетну нафаршовану потпібним іномарку, або навіть своє авто (кузов , екстер'єр, інтер'єр і щось своє патентне з запчастин), або щось одне своє інше покупне. В принципі своє це достатньо кузов , що формує бренд, інше як покаже графік пепетину беззбитковості по партії.
Як приклад, українські капіталовкладення на основі зразків іномарок і перепроектовані в свій промзразок для патенту (корньові елементи), кузов може запросто одужати 20 конструкторів і 20 інженерів з 40 тис на міс і сумлінною працею за рік, а це всього 19,2млн. Це архідешево. Можна і по 100тис на місяць платити, це буде 48млн, і це оснастка в т.ч. Тобто інтелектуальний труд розрахований на 4 роки в 48млн при 4000 авто в рік ляже на авто в 3000грн. Це пук якщо ціна авто 10тис.у.є.
. Вибачте, статутний капітал шахтаря 2,7 млрд, Динамо-київ 226млн.
Висновок - політика роботодавців - повернутись сракою до свого народу щодо інтелектуального вкладання в ЛЮДЕЙ А НЕ ТІЛЬКИ В ЗАЛІЗО. Навіть не дають шансу. Та наші не гірші якщо мотивувати і гандонов керіаників тоталітарщиків послати подалі від нових розробок.
Все вирішують цифри і виправданий ризик і менеджмент з маркетингом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Володимир від 11 Вересня 2020, 08:52:53
Цитата: Ivan1988 від 10 Вересня 2020, 12:17:29Хотелось бы чтобы завод параллельно конструировал бюджетный автомобиль собственной разработки с комплектующих украинского производства, но там за период простоя наверное уже все инженеры-конструкторы разбежались.
Краще взяти готову бюджетну іномарку і випускати, бо своя вийде набагато дорожче.
Согласен, только вот одно обидно. Все умные с ЗАЗа уже поуходили, зарплаты не было, работы не было.
Итог каков, либо кто-то вольет деньги на наем рабочей силы, либо опять качество будет такое что будут брать эти машины либо в кредит либо гос предприятия.
Наши смогли даже ланос собирать по цене польского но  с качеством хуже. Да что говорить если в 2012 году у них выставочные сенсы возле проходной стояли с ржавыми дисками и ржавым багажником.

ВКБ

Наши змогли собирать, а ціну ставив акціонер. Ви ж не були директором підприємства з обігом в 100млн, де вклали 1грн а зняли 2 )) , де в європі вклали 1 а зняли 0,2 і просто плодять твкі теми, а не богують на одній надприбутком і ніщими працівниками. Профспілки ганьба, по закону через профспілки можна раком ставити любого власника . Закон перш за все треба знати і свої права, що народились не рабами, а робити свою долю, що і роблять за бугром. А ми дрочим, бо рівень не той виховання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 11 Вересня 2020, 10:16:17
Наши змогли собирать, а ціну ставив акціонер. Ви ж не були директором підприємства з обігом в 100млн, де вклали 1грн а зняли 2 )) , де в європі вклали 1 а зняли 0,2 і просто плодять твкі теми, а не богують на одній надприбутком і ніщими працівниками. Профспілки ганьба, по закону через профспілки можна раком ставити любого власника . Закон перш за все треба знати і свої права, що народились не рабами, а робити свою долю, що і роблять за бугром. А ми дрочим, бо рівень не той виховання.
Ага, я вот состою в профсоюзе, только вот профсоюз представляет не меня а завод)). И правление профсоюза лобируется правлением завода, кажется даже госование проходит среди директоров или начальников за главу профсоюза.

ВКБ

Створи свою статутну незалежну профспілку. Вчи закони і використовуй якщо яйця залізні. На підприємсві немає обмежень скільки і береш під свій захист свою посаду, діли на себе колдоговір. Хто знає правила той виграє )) При виявленні порушень рішення профспілки  і подання до власника щодо звільнення керівника має силу судового рішення. Якщо керівник -власник, то вьрачає силу печатки і підпису і звільняється судом.Там не тільки читати і плюватись закон треба, а знати своє місце в суспільстві і свої права, які не можуть бути перебрані іншим, якщо до свої прав рабські не відноситись. Одним абзацем не розкажу, але коли працює моя профспілка, очкують, аое не все ще розвертав . За перешкоджання діяльності профспілки 170кку ))) ех...тепер може хоч трохи ясно чого ми в жопі? Тому що ми тупі і сикуни. Європа саме цими важілями добилась хоч якийсь рівень. В штатах профспілки то є влада озброєна в законі, чому і нам бажаю
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Доки ви флудите, ось вам підтвердження моїх слів
https://autoreview.ru/news/zaz-nachinaet-proizvodstvo-avtomobiley-lada-i-renault
ЗАЗ начинает производство автомобилей Лада и Renault
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Вересня 2020, 10:09:05Голі слова. Набагато дорожче ринок не проковтне. Лише мотивована зв.язка інженер і економіст  , ними нормовані всі цифри, робе прибуток, а не лише робочій і бригадир  і напівставки від мінімалки інженер та економіст якого в хер думку не тримають і не дають слово. Лише економіст побудує правдивий графік перетину закону беззбитковості, чіткий план графік закладе  мотивовану зарплату узгоджену з профспілками і покаже темп зборки, темп продаж і місця зі збитками і неефективними витратами разом з інженером. Поки статус інженера і мотивації не буде на висоті - любий початок то гниття і крах. Принцип кинути зарплату від власника одноособово то вічна війна. При зарплаті робочого в 20тис і інженера в 40тис на міс реально випускати бюджетну нафаршовану потпібним іномарку, або навіть своє авто (кузов , екстер'єр, інтер'єр і щось своє патентне з запчастин), або щось одне своє інше покупне. В принципі своє це достатньо кузов , що формує бренд, інше як покаже графік пепетину беззбитковості по партії.
Як приклад, українські капіталовкладення на основі зразків іномарок і перепроектовані в свій промзразок для патенту (корньові елементи), кузов може запросто одужати 20 конструкторів і 20 інженерів з 40 тис на міс і сумлінною працею за рік, а це всього 19,2млн. Це архідешево. Можна і по 100тис на місяць платити, це буде 48млн, і це оснастка в т.ч. Тобто інтелектуальний труд розрахований на 4 роки в 48млн при 4000 авто в рік ляже на авто в 3000грн. Це пук якщо ціна авто 10тис.у.є.
. Вибачте, статутний капітал шахтаря 2,7 млрд, Динамо-київ 226млн.
Висновок - політика роботодавців - повернутись сракою до свого народу щодо інтелектуального вкладання в ЛЮДЕЙ А НЕ ТІЛЬКИ В ЗАЛІЗО. Навіть не дають шансу. Та наші не гірші якщо мотивувати і гандонов керіаників тоталітарщиків послати подалі від нових розробок.
Все вирішують цифри і виправданий ризик і менеджмент з маркетингом.
З нуля машину побудувати виходить дуже дорого, плюс після того як побудував треба ще ресурс і час на випробування.

На багато простіше на мою думку, вибрати собі на ринку модель авто яка себе добре зарекомендувала ще морально не постаріла але вже знята з виробництва. Домовитись з заводом щоби купити у нього всі кресляння штампи і випускати в себе, для ще більшого бюджету двигун можна ставити свій. Думаю в таком випадку по ціні вийде половина з ціни розробки, плюс зменшення часу  до випуску першого авто.

Для прикладу навіть взяти таку фієсту.



Цитата: ВКБ від 11 Вересня 2020, 10:16:17
Наши змогли собирать, а ціну ставив акціонер. Ви ж не були директором підприємства з обігом в 100млн, де вклали 1грн а зняли 2 )) , де в європі вклали 1 а зняли 0,2 і просто плодять твкі теми, а не богують на одній надприбутком і ніщими працівниками.
В європі конкуренція, а у нас було дешевше занести депутатам в ВР трохи грошей щоби зробити дуже дорогим імпорт будь якого авто.

Цитата: ВКБ від 11 Вересня 2020, 10:16:17Профспілки ганьба, по закону через профспілки можна раком ставити любого власника . Закон перш за все треба знати і свої права, що народились не рабами, а робити свою долю, що і роблять за бугром. А ми дрочим, бо рівень не той виховання.
Не завжди профспілки щось можуть вирішити, це можливо тільки в америці, бо там за профспілками стоїть мафія.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Для України краще Фюжин


Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Але буде лада, лада-никомуненада...
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 11 Вересня 2020, 13:46:01На багато простіше на мою думку, вибрати собі на ринку модель авто яка себе добре зарекомендувала ще морально не постаріла але вже знята з виробництва.
Долгая история моторостроения- в 60-х (вроде) амеры строили рядную дизельную шестёрку на грузовики, потом он начал считаться устаревшим. В 2000-х эти чертежи вроде выкупили индусы, начали выпускать собственные грузовики Тата, шасси которых массово закупала украина, для строительства уже собственных украинских автобусов эталон и иван. Сколько ступеней прошло? Ходовой мотор / выкупленный мотор / собственное шасси / другое собственное ТС .
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

#2084
Ладу ні. Хай самі їздять. Нам дизайн аля форд фокус, фієста туди ж,  подавай або жука для дам і не дам.
Також розміри сузукі сфіфта, дастера щось таке, не мале не велике, і мале і трохи велике. 6-8 типорозмірів з мікробусіками в т.ч  і бізнес пікапчики.
І програму розсрочки а не кредиту з інфляційними  3%.туди сюди.як для своїх а не гилити щоб життя срака казалась.

Володя, кузовня і штампи робиться нефіг дєлать, підарасіки простотне знають можливостей бо вони вори і не вихідці з інженерних глибин, баласт воровський безталанний. 3Д моделювання з кіберрозрахунками на міцність..98%випробування. Ми ж маємо ведосвід і сапромат зашитий на етапі розробки. Все там нормю. Політична воля і СИЛЬНІ ПРОФСПІЛКИ. І НЕ ЗАЗОМ УКРАЇНА ПОТУЖНОСТЯМИ ОБМЕЖЕНА . Люли можуть зібратись, створити ЗАО , забрати простояеі заводи, витребувати з піздюліни кредит під малі відсотки....можуть....але не знають про це. Пи*дить їх повинен народ обєднаний , а не зашуганий. Слаба пока нація на такі пориви, розпорошені. Немає незалежних інвистенційних, щоб кошти люли не під матрац, а в АО, і фінансови ми не грамотні. Тому і чекаємо дива від тіпа лідерів і тіпа заза чи богдана. Ну хіба вони помазанікі бож'ї?
Хай впроваджують, може не обсеруться. І хай цука тільки кузова не цинкуватимуть..ну така ееее проблема прям.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.