Багажник на кришу

Автор ВКБ, 01 Травня 2015, 00:00:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#45
Навіщо рейлінги у авто і фаркоп в придачу? Мабуть для різноманіття. По розходу палива F=ma щоб покласти мілочовку. Яка вага причепу?
Різноманітність удобств в т.ч.

На море чи по туризму їхати з причіпом некамільфо.
Різні довгі речі теж, легкі та о.ємні.  Тому кому не треба причіп.. У кого немає де зберігати..і т.д. Світ різнобарвний.
Доречі продольні рейлинги непрактичні, так як багажник все рдно на поперечних монтується. Не дарма і славуті ті ребра і зроблено.
А от молдінг практичний в нексіїя там навіть кришечки є в 4-х місцях.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Костя, яка ціна питання ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Зава, креслення  готові лише ті що на фото трирічної давності,  то його вигідно в районі 500грн. Але треба перерахуватись ще. У мене лише мій екземпляр лишився робочий. Якщо запустити то мін.10комплектів, що і планую. Недліки висвітлено. Суто славутський, тому на інших авто такий не знайти.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

не ржавіють залізяки?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Поки нє. Там да є трохан сколи рижики. В середині мовілені труби прямокутні. Коли на криші, опади і т.п. рижики не прогресують. З таким темпом за такі роки і тілтки рижиків в 1мм там де цюкнув порошкову фарбу . Гнити їм 50 років, якщо як я цього року і не знімав.
Була і є ідея зробити рейлінг алюм серійно продольний (хай буде такий сегмент) закрити ребра, тобто по краям кріплення без свержлення, але і варіант поперечки теж потрібний. Трлку від продольних якщо все одно попепечки треба для каплевого багажника- гробика.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.